ترامپولین بزرگسال آبی

کد محصول ۹۵۴۷۶

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 420 سانتی متر
  • عرض: 420 سانتی متر
  • ارتفاع: 270 سانتی متر
19,350,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین بزرگسال آبی یک محصول بسیار زیبا  جذاب بوده که توسط کمپانی zupapa طراحی و ساخته شده است. این محصول طراحی گردی را داشته و در آن رنگ های آبی و مشکی به کار رفته است که مناسب کودکان و بزرگسالان می باشد.

ترامپولین بزرگسال آبی یک محصول بسیار زیبا  جذاب بوده که توسط کمپانی zupapa طراحی و ساخته شده است. این محصول طراحی گردی را داشته و در آن رنگ های آبی و مشکی به کار رفته است که مناسب کودکان و بزرگسالان می باشد. در اطراف این محصول پارچه توری ساخته شده تا از شما در برابر اشعه uv ( اشعه ماورا بنفش ) و پرت شدن از ترامپولین محافظت می کند. جنس بدنه این محصول از pvc و پایه هه و نردبان آن از فلز فولادی ضد زنگ می باشد که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی می باشد. حتما قبل از خرید به ابعاد این محصول دقت کنید تا پس از خرید دچار مشکل نشوید که ابعاد به این شرح می باشد: عرض: 360 سانتی متر، طول : 360 سانتی متر، ارتفاع: 240 سانتی متر است. قابل ذکر می باشد که وزن این محصول 74 کیلو گرم بوده و تحمل وزن آن 149 کیلو گرم می باشد. اگر می خواهید این محصول را خریداری کنید ، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای خریداری شده را درب منزل دریفات نمایید.

ترامپولین بزرگسال آبی

ترامپولین بزرگسال آبی یک محصول با کیفیت با ساختاری چشم نواز بوده که هم اکنون از سایت نامدار اینتکس تهران قابل خریداری می باشد . ما هم اکنون قصد داریم تا با کمک و تجربه های متخصصانمان به بررسی این محصول پرداخته تا مزایا و معایب آن را برای شما بیان کنیم و با این نقد و بررسی به شما اندک کمکی در خریدتان کرده باشیم . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

همانطور که در تصویر این محصول مشاهده می کنید طراحی این محصول به صورت گرد بوده و دارای یک توری محافظ می باشد که از شما و خانوادتان در برابر اشعه ماورا بنفش و اشعه ایکس محافظت می کند . در این محصول رنگ های آبی و مشکی به کر رفته و دارای پنج پایه مربعی شکل می باشد . قابل ذکر است که همراه این محصول دارای یک نردبان فولادی برای استفاده راحت و آسان می باشد .

جنس بدنه

جنس بدنه از مهم ترین دارایی های یک محصول می باشد و به هیچ وجه هیکس تمایل به خرید محصولی با کیفیت غیر قابل قبول ندارد و در ازای هزینه که می پردازند انتظار کالایی با کارکرد و جنس بالایی را دارا می باشند . به همین دلیل جنس بدنه این محصول از pvc  بوده و جنس پایه های آن از فلز فولادی ضد زنگ می باشد که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی می باشد .

ابعاد و وزن

هشدار : حتما قبل از خرید این محصول به ابعاد و سایز آن دقت کرده تا پس از دریافت ترامپولین دچار مشکلاتی نظیر بزرگ بودن محصول در مکان مورد نظر نباشید . به همین دلیل ابعاد ، وزن و تحمل وزن این محصول به تریتب به این شرح است : عرض : 360 سانتی متر ، طول : 360 سانتی متر ، ارتفاع : 240 سانتی متر ، وزن : 74 کیلو گرم و در نهایت تحمل وزن آن 149 کیلو گرم می باشد .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

در ابتدا برای راه اندازی این محصول باید پایه های آن را نسبت به پیچ هایی که در جعبه این ترامپولین موجود است به بدنه آن متصل کرده سپس تشک را با فنر های مخصوص به بدنه اتصال می دهید . در آخر می بایست پارچه توری محافظ را به پایه های آن وصل کرده تا محصول مورد نظرشما راه اندازی شود . در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش این محصول باید ذکر کرد که به هیچ وجه افرادی که وزن آن ها بالای 149 کیلو گرم است از این ترامپولین استفاده نکنند ، همچنین وسایلات تیز را به تشک این کالا نزدیک نکنید . اگر تحت هر شرایطی برای این محصول صدمه و یا آسیبی بوجود آمد شما می توانید آن را به نمایندگی اینتکس تهران آورده و با تعمیرات تخصصی ما محصول خود را همانند روز اول درب منزل دریافت نمایید .

جمع بندی

ترامپولین بزرگسال آبی یک محصول زیبا برای سنین چهار سال به بالا بوده که توسط کمپانی نامدار ZUPAPA طراحی و ساخته شده است . طراحی این محصول به صورت گرد بوده و در آن رنگ های آبی و مشکی به کار رفته است . این محصول دارای یک پارچه محافظ بوده که از شما در حین استفاده از اشعه ماورا بنفش و صدمات احتمالی نظیر پرت شدن ناگهانی از این محصول محافظت می کند . جنس بدنه این ترامپولین از PVC بوده و جنس پایه های آن از فلز فولادی ضد زنگ می باشد که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتملی می باشد . اگر می خواهید این محصول را خریداری کنید هم کانون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

نوع
خانگی
طول
420 سانتی متر
عرض
420 سانتی متر
ارتفاع
270 سانتی متر
تحمل وزن
149 کیلو گرم
جنس قسمت جامپینگ
pvc
جنس پایه ها
فلز فولادی گالوانیزه
سنین مورد استفاده
کودکان و بزرگسالان
توری محافظ
دارد
سایر ویژگی ها
قابلیت استفاده برای سنین 4 سال به بالا
قابلیت استفاده در شهر بازی ها
اقلام همراه
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...