ترامپولین بزرگسال گرد با قطر ۴ متر

کد ۹۰۲۲۱۱۱

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 400 سانتی متر
  • عرض: 400 سانتی متر
  • ارتفاع: 270 سانتی متر
18,165,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین بزرگسال گرد zupapa مدل 2019 یک محصول زیبا و مقاوم بوده که به تازگی طراحی و روانه بازار گردیده و با استقبال خوبی از سوی مصرف کنندگان محترم مواجه شده است.

ترامپولین بزرگسال گرد zupapa مدل 2019 یک محصول زیبا و مقاوم بوده که به تازگی طراحی و روانه بازار گردیده و با استقبال خوبی از سوی مصرف کنندگان محترم مواجه شده است. این محصول ساختاری گرد داشته که برای تولید بدنه ان از مرغوب ترین نوع پلی پروپلین استفاده می شود. این جنس بدنه از نرمی و طول عمر بالا برخوردار بوده و قابلیت کشسانی خوبی دارد. پایه ها و ستون های محصول از بهترین نوع فلز فولاد ضدزنگ بوده که دارای کیفیت بسیار بالا و وزن کم بوده و از توان تحمل وزن بالایی برخوردار می باشد. برای اتصال تشک محصول به سازه های ان از فنر های فلزی استاندارد و مستحکمی استفاده شده که بر روی ان ها یک پارچه توری نصب می شود. این پارچه توری از مصرف کنندگان در برابر اشعه ماورا بنفش و صدمات احتمالی نظیر پرت شدن شخص به محیط اطراف اجتناب خواهد کرد. این محصول دارای ارتفاع نسبتا بالایی از سطح زمین بوده به همین دلیل برای ورود به بخش داخلی ان یک نردبان از جنس فلز به همراه محصول دریافت خواهید نمود. این کالا به دلیل استحکام بالای بدنه قابل استفاده در محیط های باز نیز می باشد. زیرا تغییرات شرایط جوی اب و هوا و قرار گرفتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید اسیبی برای بدنه کالا ایجاد نخواهد کرد. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این محصول استاندارد را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

ترامپولین بزرگسال گرد zupapa مدل 2019

ترامپولین بزرگسال گرد zupapa مدل 2019 از سری مدل های با کیفیت و جذاب برند zupapa بوده که در مدت زمان کوتاهی ، خریداران و طرفداران زیادی را جذب خود کرده است . ما در این نقد و بررسی قصد داریم تا شما را با با کمک و تجربه متخصصانمان به بررسی این محصول پرداخته و نکات مثبت و منفی آن را برای شما شرح دهیم تا با هزینه ای که می خواهید پرداخت کنید ، ارزشمند ترین کالا را خریداری نمایید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

ترامپولین بزرگسال دارای ساختاری گرد بوده که دارای یک پارچه توری شکل می باشد که از شخص مصرف کننده در برابر صدماتی نظیر اشعه ماورا بنفش و پرت شدن احتمالی جلو گیری می کند . این محصول به رنگ آبی بوده و دارای شش پایه برای استحکام بالا می باشد ، همچنین به همراه این محصول یک نردبان فولادی است تا استفاده از این ترامپولین را آسان تر و لذت بخش بکند .

جنس بدنه

در خصوص جنس بدنه این محصول باید ذکر کرد که همیشه جنس بدنه از مهم ترین دلایل برای خرید و استفاده یک محصول بوده و قطعا محصولی که دارای کیفیت پایینی باشد ، غیر قابل خرید است . به همین دلیل جنس تشک این ترامپولین از پلی پرو پیلن بوده و جنس پایه های آن از فولاد ضد زنگ می باشد که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر تنوع آب و هوایی و آسیب های احتمالی است .

ابعاد و وزن

ابعاد ، وزن و تحمل وزن این محصول به این ترتیب می باشد : طول : 400 سانتی متر ، عرض : 400 سانتی متر ، ارتفاع : 270 سانتی متر ، وزن : 87 کیلو گرم و در نهایت تحمل وزن این ترامپولین 170 کیلو گرم می باشد . به همین دلیل به هیچ وجه کسانی که جمع وزنشان از این مقدار بیشتر می شود همزمان از این محصول استفاده نکنند تا به آن صدمه ای وارد نشود .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این محصول ابتدا باید تشک آن را با توجه به فنر های مخصوصی که دارد به بدنه متصل کرده ، سپس پایه های آن را نسبت به پیچ ها به بدنه وصل کرده و در آخر پارچه توری محافظ را به پایه ها اتصال می دهید تا این ترامپولین راه اندازی شده و قابل استفاده بشود . در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش این محصول باید ذکر کرد که به هیچ وجه وسایلات تیز را به این ترامپولین نزدیک نکنید تا صدمه ای به آن وارد نکند . اگر تحت هر شرایطی برای این محصول صدمه و یا آسیبی بوجود آمد شما می توانید به نمایندگی اینتکس تهران تماس گرفته تا ما محصول شما را همانند روز اول با تعمیرات تخصصی تعیمر کرده و آن را همانند روز اول تحویلتان دهیم .

جمع بندی

ترامپولین بزرگسال گرد zupapa مدل 2019 یک محصول بسیار زیبا و با کیفیت بوده که توسط کمپانی zupapa طراحی و ساخته شده است . طراحی این محصول به صورت گرد بوده و دارای یک محافظ توری شکل می باشد که از شما در برابر صدمات و آسیب های احتمالی نظیر اشعه ماورا بنفش و پرت شدن ناگهانی در حین استفاده از این ترامپولین محافظت می کند . جنس تشک این محصول از پلی پرو پیلن بوده و جنس پایه های آن از فولاد ضد زنگ می باشد که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابرتنوع آب و هوایی و صدمات احتمالی می باشد . اگر می خواهید این محصول را خریداری نمایید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

نوع
خانگی
طول
400 سانتی متر
عرض
400 سانتی متر
ارتفاع
270 سانتی متر
تحمل وزن
170 کیلو گرم
جنس قسمت جامپینگ
پلی پرو پیلن
جنس پایه ها
فلز فولادی گالوانیزه
سنین مورد استفاده
کودکان و بزرگسالان
توری محافظ
دارد
سایر ویژگی ها
قابلیت استفاده برای سنین 4 سال به بالا
قابلیت استفاده در شهر بازی ها
اقلام همراه
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...