ترامپولین بزرگسال ActivPlay

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 487 سانتی متر
  • عرض: 487 سانتی متر
  • ارتفاع: 260 سانتی متر
16,265,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین بزرگسال ActivPlay محصولی استاندارد و جدید و مقاوم قابل استفاده در شهربازی و فضای باز قابل خرید از فروشگاه مرکزی اینتکس در ایران

ترامپولین بزرگسال ActivPlay یکی از جدیدترین نمونه های تولید شده در این گروه از محصولات بوده که با توجه به کیفیت بالای بدنه قابل استفاده در تمام فضاهای سرپوشیده و یا باز بوده و برای استفاده در شهربازی توصیه می شود. این محصول ساختاری گرد داشته که بدنه ان از جنس پی وی سی تولید می شود. این ساختار بدنه از نرمی و طول عمر بالا و خاصیت کشسانی فوق العاده برخوردار بوده و ضداب می باشد. سازه ها و پایه محصول از جنس فلز فولاد گالوانیزه ضدزنگ انتخاب شده که یکی از کم وزن ترین انواع فلزات با بالاترین توان تحمل وزن است. این محصول برای رده سنی 4 سال به بالا طراحی شده که قادر است وزنی بالغ بر 136 کیلوگرم را تحمل کند. این محصول مجهز به یک حفاظ توری از نوع پلی استر بوده که از پرش افراد در زمان بازی به محیط خارجی جلوگیری خواهد کرد. برای اتصال بدنه محصول به سازه های ان از فنر های فلزی قوی استفاده شده که توسط یک روکش از نوع پی وی سی پوشانده می شود. پایه های محصول در سه قسمت و به طولی استاندارد طراحی شده تا وزن وارد شده به بدنه را در تمامی نقاط به صورت تساوری پخش نماید. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این محصول را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

ترامپولین بزرگسال activplay یک محصول زیبا و با کیفیت بوده که توشط شرکت نامدار و محبوب activplay  طراحی و ساخته شده است . این محصول که هم اکنون در سایت معبتر اینتکس تهران قابل خریداری می باشد را در این مقاله قصد داریم بررسی کرده و تمام نکات آن را چه مثبت و چه منفی ، برای شما شرح دهیم . پس اگر می خواهید این محصول را خریداری نمایید با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول به صورت گرد بوده و دارای یک پارچه توری شکل ، برای محافظت از شما در حین استفاده از uv ( اشعه ماورا بنفش ) و صدماتی نظیر پرت شدن احتمالی محافظت می کند . ترامپولین دارای 6 پایه از جنس فولاد بوده که برای استحکام بالای این محصول طراحی شده است . در این کالا دو رنگ مشکی و سرمه ای به کار رفته است که این محصول را زیبا و جذاب می کند .

جنس بدنه

جنس بدنه از مهم ترین دلایل و قسمت های یک محصول برای خرید می باشد و به همین دلیل محصولی که دارای جنس بدنه غیر قابل قبولی باشد ، هیچ شخصی تمایل به خرید آن را نخواهد داشت . جنس بدنه این محصول از pvc بوده و پایه های آن از فلز فولادی ضد زنگ می باشد که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب هایی نظیر ساییدگی و تنوع آب و هوایی است .

ابعاد و وزن

هشدار : حتما قبل از سفارش محصول به ابعاد آن دقت کنید تا پس از خرید دچار مشکلاتی نظیر بزرگ بودن محصول در مکان مورد نظر نباشید . به همین دلیل ، ابعاد ، تحمل وزن و وزن این محصول به ترتیب به این شرح می باشد : طول : 487 سانتی متر ، عرض : 487 سانتی متر ، ارتفاع : 260 سانتی متر ، تحمل وزن : 136 کیلو گرم و در نهایت وزن این محصول 87 کیلو گرم است .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این ترامپولین ابتدا باید پایه های آن را نسبت به پیچ های مخصوص درون جعبه به بدنه محصول متصل کرده ، سپس تشک را با فنر های آن به بدنه اتصال می دهید و در نهایت پارچه توری شکل را به پایه های وصل می کنید تا محصول راه اندازی شده و قابل استفاده باشد . در خصوص نگهداری این محصول باید ذکر کرد که به هیچ وجه افرادی که وزن آن ها بالای 136 کیلو گرم می باش از این محصول استفاده نکنند ، همچنین وسایل تیز را به بدنه آن نزدیک نکنید تا صدمه و آسیبی به آن وارد نشود . اگر تحت هر شرایطی برای این محصول صدمه و یا آسیبی بوجود آمد شما در وهله اول می توانید آن را با برچسب تعمیرات ، تعیمر بکنید ، همچنین با مشاوران ما تماس گرفته تا متخصصانمان با تعمیرات تخصصی ، محصول شما را همانند روز اول تعمیر کرده و تحویلتان می دهیم .

جمع بندی

ترامپولین بزرگسال activplay یک محصول زیبا و با کیفیت بوده که توسط کمپانی محبوب activplay  طراحی و ساخته شده است . طراحی این محصول به صورت گرد بوده و دارای یک پارچه توری می باشد که از شما در برابر اشعه ماورا بنفش و صدمات احتمالی محافظت می کند . جنس بدنه این ترامپولین از pvc و پایه های آن از فلز فولاد ضد زنگ می باشد که دارای مقاومت بسیار بالایی است . اگر می خواهید این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران اقدام به سفارش این کالا کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

نوع
خانگی
طول
487 سانتی متر
عرض
487 سانتی متر
ارتفاع
260 سانتی متر
تحمل وزن
136 کیلو گرم
جنس قسمت جامپینگ
پلی پروپیلن
جنس پایه ها
فلز فولادی گالوانیزه ضد زنگ
سنین مورد استفاده
3 تا 70 سال
توری محافظ
دارد
سایر ویژگی ها
-
اقلام همراه
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...