ترامپولین تاشو با قطر 1.25

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 1.25 متری
  • عرض: 1.25 متری
  • ارتفاع: 20 سانتی متر
5,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین تاشو با قطر 1.25 محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که با قیمتی ارزان و مناسب در تنها نمایندگی محصولات بادی در ایران عرضه می گردد .

ترامپولین تاشو با قطر 1.25 یکی از محصولات با کیفیت شرکت ITRAM می باشد که دارای ابعاد و وزن بسیار مناسب می باشد به همین جهت این محصول به رحتی قابل حمل می باشد و می توانید در آن در مکان های مختلف از آن استفاده نمایید . شما می توانید این محصول را با قیمتی ارزان و مناسب از تنها نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید .  این محصول دارای بدنه از جنس فلز ضد زنگ و ضد آب می باشد به همین جهت از این محصول می توانید در فضاهای باز با خیالی آسوده استفاده نمایید . این محصول را شما می توانید از وسط تا کرده و به ابعاد کوچک تر تبدیل کرده و به راحتی با خود حمل نمایید . در بسته بندی این محصول یک کاور برای امنیت بیشتر و یک دفترچه راهنما وجود دارد که به شما کمک می کند که در کمترین زمان ممکن محصول خود را باد کرده و از آن استفاده نمایید . رویه این محصول از پلی پرو پیلن می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول قابل استفاده برای سنین مختلف می باشد . از محصول فوق می توانید در مکان های ورزشی و در منزل استفاده نمایید و انواع حرکات ورزشی را بروی آن انجام دهید . ترامپولین تاشو دارای 1 سال 1ضمانت می باشد که به شما کمک می کند که با خیالی آسوده از آن استفاده نمایید . این محصول دارای تحمل وزن 110 کیلوگرم می باشد که شما می توانید به همین سبب این محصول مناسب برای کودکان و بزرگسالان می باشد . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید ترامپولین تاشو با تلفن های این مرکز تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی نمایند .

ترامپولین تاشو با قطر 1.25

ترامپولین تاشو با قطر 1.25 محصولی خاص و مفید برای تمرینات ورزشکاران و افراد دیگر بودن و برای افزایش قوای افراد و همچنین تقویت مهارت آن ها مناسب می باشد. این محصول تنها در نمایندگی های مجاز اینتکس تهران وجود دارد که برای خرید و ارائه خدمات می توان به آن مراجعه کرد. ترامپولین تاشو از جهت های مختلف بهتر و کاربردی تر از ترامپولین های دیگر می باشد در حالی که آن محصولات پیشرفته تر و حرفه ای تر هستند و از اجزای مختلفی تشکیل شده اند اما طراحی ساده و ابتدایی ترامپولین تاشو از آن ها کاربردی تر بوده و امکان استفاده در فضاهای مختلف را فراهم می کند. ابعاد کوچک قابلیت تاشو و موارد دیگر مزیت های این محصول بوده و هر کدام را به نوبه خود می توان شرح داد. این توصیف و شرح کارایی و مزیت های بخش های ترامپولین تاشو در زیر آمده است که به بررسی آن ها می پردازیم.


کم جا بودن و قابل حمل بودن

یکی از ویژگی های مهم و قابل بحث و توجه ترامپولین تاشو مسئله کم جا بودن و قابل حمل بودن آن است که امکان استفاده آن به صورت های مختلف را فراهم کرده است. این محصول برای جابه جایی و حمل نیازمند ابعاد کوچک است با توجه به ان که وزن آن نیز سبک بوده پس بنابراین فقط مبحث ابعاد آن باقی می ماند. این ابعاد نیز با توجه به تاشو بودن کوچک می شود و با تا کردن به کم ترین اندازه خود می رسد و قابلیت حمل را به مراتب آسان تر می کند. این ابعاد کوچک در اتومبیل نیز برای رفتن به مسافرت جای کمی می گیرد و می تواند در داخل اتومبیل نیز قرار بگیرد تا به مقصد هدایت شود. در زمانی که نصب می شود نیز ابعاد کوچک و مفیدی دارد. در واقع قطر 1.25 سانتی متر محصولی کم جا را ایجاد کرده و در زمان نصب نیز در هر جای منزل می تواند قرار بگیرد و فضای کمی را به خود اختصاص دهد. 


تحمل انواع فشار

در زمانی که قصد استفاده از چنین محصولاتی را دارید که باید در برابر فشار ها و ضربه ها مقاومت بالا داشته باشد می بایست اطمینان لازم جهت سطح جامپینگ را داشته باشید این امر بسیار مهم می باشد و می تواند برای استفاده افراد مختلف اطلاعاتی را ارائه نماید. در واقع داشتن دوام بالا در این بخش می تواند کارایی محصول برای افرادی که وزن زیاد نیز داشته را بالا ببرد و بتوانند آن ها نیز از این ورزش بهره مند شوند. به علاوه پایه ها نیز نقش بسیار زیادی در افزایش میزان تحمل فشار داشته و می تواند تنوع بازی ها و سرگرمی ها با ایم ترامپولین را نیز بالا ببرد. از آن جایی که این محصول می تواند وزن افراد را تا 110 کیلوگرم تحمل کند بنابراین برای افراد سنگین وزن نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد. همچنین این محصول می تواند وسیله ای برای چربی سوزی آن ها به شمار بی آید و با انجام نرمش های مختلف آن ها را به تناسب اندام برساند.


راه اندازی آسان

برای نصب و راه اندازی چنین محصولی می بایست در ابتدا محصول را که به صورت تا است باز نمود و با وجود پایه های جدا شده و پوشش پی وی سی دور محصول آن را نصب کرد. به این گونه که پایه ها در جای خود و در زیر محصول قرار گرفته و ارتفاع مناسب آن را تعیین می کند و سپس پوشش پی وی سی در لبه های ترامپولین بر روی فنرهای بزرگ و فلزی قرار گرفته و از دیده شدن آن ها جلوگیری می کند. به همین روش ساده محصول در کم ترین زمان راه اندازی می شود و آماده برای هر گونه ورزش و نرمش از سوی افراد مختلف می باشد.


خرید

برای خرید ترامپولین تاشو با قطر 1.25 تنها می توان از طریق نمایندگی معتبر اینتکس تهران اقدام کرده که در سراسر کشور وجود دارند و محصول را با 1 سال ضمانت نامه رسمی به شما ارائه می دهند.

نوع
خانگی
طول
1.25 متری
عرض
1.25 متری
ارتفاع
20 سانتی متر
تحمل وزن
110 کیلو گرم
جنس قسمت جامپینگ
پلی پرو پیلن
جنس پایه ها
فلز فولادی گالوانیزه
سنین مورد استفاده
کودکان و بزرگسالان
توری محافظ
دارد
سایر ویژگی ها
جنس لایه های کناری از PVC
جنس پایه ها از آلومینیوم ضد زنگ
قابل استفاده در مراکز ورزشی
دارای بدنه ضد آب و ضد ضربه
قابلیت حمل آسوده و کم جا
اقلام همراه
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...