ترامپولین تاشو با قطر 150 سانتی متر

کد ۹۸۰۰۸

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 1.5 متر
  • عرض: 1.5 متر
  • ارتفاع: 25 سانتی متر
4,200,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین تاشو با قطر 150 سانتی متر محصولی استاندارد و زیبا و بادوام قابل خرید از فروشگاه اینتکس نمایندگی فروش ترامپولین در ایران

ترامپولین تاشو با قطر 150 سانتی متر یک محصول پرکاربرد در موارد ورزشی و تفریحی بوده که در بالاترین سطح کیفیت ساخته و به بازار عرضه می شود. برای تولید بدنه این محصول از پلی پرو پیلن (poly propylene) بهره مند بوده که دارای حالت کشسانی بالایی می باشد. علاوه بر این در برابر برخورد آب و یا سایش نیز مقاوم بوده به همین دلیل به راحتی امکان استفاده در فضای باز نیز وجود خواهد داشت. این ترامپولین نیز دارای پوششی از نوع PVC برای قسمت فنر و لبه ترامپولین بوده که برای محافظت از آنها استفاده می شود. از دیگر قسمت های مهم تشکیل دهنده این ترامپولین پایه های 25 سانتی متری آنها بوده که از نوع آلومینیوم می باشند. پایه های ضد زنگ که از تحمل وزن 110 کیلوگرمی برخوردار بوده و قابلیت جدا شدن از بدنه را خواهند داشت. این پایه ها هر کدام از ضربه گیر پلاستیکی بهره مند می باشد تا از ایجاد صدای زیاد هنگام جامپینگ به خوبی جلوگیری کرده و موقعیت محصول را بر روی سطح زمین تثبیت کند. این محصول در کمترین زمان ممکن راه اندازی شده و به دلیل وزن کم بدنه در تمامی نقاط امکان نصب ان وجود دارد. با مراجعه به نمایندگی مرکزی اینتکس می توانید این محصول را با بالاترین سطح کیفیت و مناسب ترین قیمت خریداری کنید.

ترامپولین تاشو با قطر 150 سانتی متر

ترامپولین تاشو با قطر 150 سانتی متر یکی دیگر از وسایلی است که سبب سرگرمی افراد می شود و یا توجه به طراحی بی نظیری که دارد در بیش تر مواقع مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول خاص و منحصر به فرد برای داشتن فضایی به منظور تحرک بالا و یا جنب و جوش زیاد به کار گرفته می شود و در این حالت می تواند برای افرادی که بی تحرک هستند و نیاز به ورزش کردن دارند از این محصول استفاده نمایند. ترامپولین را باید در محلی مناسب قرار داد و در هر زمان از آن استفاده کرد. این محصول بدنه ای تاشو دارد و با این وجود می تواند بهترین شرایط و مزیت ها را ایجاد سازد. از این رو قابلیت های محصول با توجه به تاشو بودن بدنه مهیا می شود و می تواند بهترین شرایط را برای افراد مهیا سازد. استفاده از ترامپولین کم جا و کاربردی برای خانم های خانه دار بسیار مناسب است. چرا که این محصول در منزل نیز قابل استفاده می باشد و در محل های بیرونی و بدون سقف نیز کارایی دارد. از این رو سبب جنب و جوش و افزایش انرژی این افراد می شود و قادر به داشتن شرایط برای ورزش های مختلف بوده است. شرایط لازم جهت استفاده از این محصول بسیار ساده است و تنها با داشتن محوطه ای مناسب صورت می گیرد. برای آشنایی با محصول با ما همراه باشید.


طراحی تاشوی بدنه

بدنه از یک بخش گرد تشکیل شده است که می تواند محوطه اصلی محصول را تشکیل دهد. این بخش گرد دارای قابلیت کشش است و در هر زمانی می تواند برای افراد این کشش را مهیا سازد. از این رو بخشی که افراد بر روی آن تخلیه انرژی می کنند در واقع این قسمت است. بخش های دیگر محصول نیز در واقع پایه های آن محسوب می شود و می تواند تمامی وزن محصول و وزن افراد استفاده کننده را تحمل کند. از این رو دارای جنس و کیفیت بالایی می باشد و در این حالت طولانی مدت می تواند شرایط وزن و پرش افراد را تحمل کند. بخش گرد محصول با استفاده از فنر های بزرگ و مقاوم و آهنی به لبه های بدنه متصل شده است و می تواند اتصال خود را برای مدت زمان طولانی برقرار سازد. در نتیجه تمامی بخش ها در کارایی محصول دخیل بوده اند و می تواند سبب افزایش پرش افراد شود. بدنه نیز به طور کلی تاشو می باشد و می تواند به راحتی جمع آوری شده و جا به جا گردد. برای جا به جایی نیز نیاز به انجام کار دشواری نمی باشد و می توان به آسانی این کار را انجام نمود. بدنه قابلیت جمع آوری آسان دارد و در زمانی کم این کار را انجام می دهد.


پوشش های بدنه

پوشش هایی بخش های مختلف بدنه را در بر گرفته است و می تواند بهترین مزیت ها را شامل شود. پوششی که در لبه های محصول است و فنر ها را احاطه کرده است جزو مهم ترین بخش ها بوده است که باید به این صورت طراحی شده باشد. چرا که فنر ها را از بروز زنگ زدگی و تغییر حالت و پوسیدگی در امان نگه می دارد و می تواند مانع از هر گونه آسیب به این بخش ها شود. پوشش تمامی این بخش ها را پوشانده است و به رنگی دیگر سبب منظم شدن طراحی این محصول نیز گردیده است. از این رو می توان گفت که بخش مناسب در طراحی این محصول همین پوشش می باشد. رویه محصول را نیز پوششی از جنس پلی پرو پیلن تشکیل داده است و به این صورت دوام و طول عمر محصول بالا می رود و بهترین کارایی را دارا می باشد.


دوام بالای پایه ها

پایه هایی که وزن محصول و وزن افراد را در شرایط سکون و یا پرش تحمل می کند دارای کیفیت و مرغوبیت می باشد و می تواند بهترین جنس را داشته باشد. این محصول خاص در بخش های مد نظر می تواند شرایط آب و رطوبت را تحمل کند و بدون زنگ زدگی استفاده شود. با این حساب این محصول طول عمر بالایی دارد و پایه ها نیز می تواند وزن بسیار زیادی را تحمل کند. در انتهای پایه ها پلاستیک قرار گرفته است تا مانع از حرکت محصول در زمان بازی شود. بهترین شرایط را در زمان بازی افراد مهیا سازد.


خرید

در صورت تمایل به خرید ترامپولین تاشو با قطر 150 سانتی متر به سایت رسمی اینتکس تهران مراجعه کنید.

نوع
خانگی
طول
1.5 متر
عرض
1.5 متر
ارتفاع
25 سانتی متر
تحمل وزن
110 کیلو گرم
جنس قسمت جامپینگ
پلی پرو پیلن
جنس پایه ها
فلز فولادی گالوانیزه
سنین مورد استفاده
کودکان و بزرگسالان
توری محافظ
دارد
سایر ویژگی ها
مقاوم در برابر سایش و شرایط جوی مختلف
دارای ساختار تاشو
اقلام همراه
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...