ترامپولین جامپینگ با قطر 3 متر

کد ۹۸۰۰۰۰۳

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 3 متر
  • عرض: 3 متر
  • ارتفاع: 120 سانتی متر
14,520,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین جامپینگ با قطر 3 متر مناسب شهربازی و باکیفیت و مقاوم قابل خرید از فروشگاه اینتکس نمایندگی مرکزی فروش ترامپولین در داخل کشور

ترامپولین جامپینگ با قطر 3 متر از جمله بزرگترین و مقاوم ترین نمونه های تولید شده در این گروه محصولات بوده برای مصارف ورزشی و تفریحی در تمام رده های سنی طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول ساختاری پرتابل با وزن بدنه نسبتا کمی داشته اما قادر است وزنی بالغ بر 250 کیلوگرم را تحمل کند. این محصول ساختاری گرد داشته که پایه ها ستون های ان تمام فضای محیطی را در برگرفته اند. برای تولید بدنه محصول از PVC  ضخیم چند لایه استفاده شده که دارای خاصیت نرمی و کشسانی بالا در مقابل تحمل وزن زیاد و طول عمر فوق العاده می باشد. سازه های محصول از نوع اهن ضدزنگ بوده که وزن کم و تحمل وزن بالایی دارند. اما وجود یک محافظ توری با قدرت در کناره ها و دیواره های این جامپینگ می تواند خیالمان را بابت استفاده از این محصول راحت تر کند. زیرا که در برابر پرتاب شدن افراد از روی تشک به خوبی جلوگیری می کند. فاصله پایه های محصول به گونه ای طراحی شده که قادر هستند وزن وارد شده به بخش پرش را در تمام نقاط محصول به یک میزان توزیع کنند. این ترامپولین یکی از بهترین گزینه های استفاده در فضای باز مانند شهر های بازی بوده و همچنین می توان از آن در باغ و ویلا ها نیز استفاده نمود. زیرا قرار گرفتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید و یا قرار گرفتن در تمام شرایط جوی اب و هوایی اسیبی برای بدنه محصول ایجاد نمی کند. برای خرید این محصول می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده کنید.

ترامپولین جامپینگ با قطر 3 متر یکی دیگر از بزرترین محصولات جامپینگ در اینتکس تهران بوده که بدون شک استفاده از آن بسیار لذت بخش و جذاب خواهد بود . اگر قصد خرید این محصول را دارید به شما پیشنهاد می کنیم تا این مقاله را مطالعه کرده تا از نکات مثبت و منفی آن به طور کامل آشنا شده و سپس برای خرید خود تصمیم گیری نمایید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول به صورت گرد بوده و دارای چهار پایه مستطیلی شکل می باشد که استحکام این کالا را بسیار بالا می برد . ذنگ این محصول سرمه و مشکی بوده و در دور تا دور آن یک پارچه توری شکل وجود داشته تا از شما در برابر اشعه ماورا بنفش خورشید و صدمات احتمالی نظیر پرت شدن ناگهانی از این محصول در حین استفاده از آن جلوگیری می کند .

جنس بدنه

جنس بدنه این محصول از مهم ترین مزایای آن بوده به طوری که از pvc ضخیم چند لایه می باشد و پایه های آن از آهن ضد زنگ است که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر تنوع آب و هوایی و صدمات و آسیب های احتمالی می باشد .

ابعاد و وزن

هشدار : حتما قبل از سفارش این محصول به ابعاد آن دقت کرده تا دچار مشکلاتی نظیر بزرگ بودن محصول در مکان مورد نظر نشوید . به همین دلیل ابعاد ، تحمل وزن و وزن این محصول به ترتیب به این شرح است : قطر : 3 متر ، ارتفاع : 120 سانتی متر ، تحمل وزن : 250 کیلو گرم و در نهایت وزن آن 30 کیلو گرم بوده که نسبت به ابعادی که داراست ، بسیار سبک می باشد .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این محصول ابتدا پایه ا آن را به بدنه این ترامپولین متصل کرده ، سپس تشک را نسبت به فنر های درون جعبه به بدنه وصل می کنید و در آخر پارچه توری شکل محافظ را به پایه ها  اتصال داده تا این محصول راه اندازی شده و به آسودگی قابل استفاده بشود . در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش باید ذکر کرد که حتما در فصول سرما که از این محصول استفاده نمی کنید ، آن را جمع کرده و به صورت دو یا چند نفری همزمان از آن استفاده نکرده ، همچنین وسال تیز را به آن نزدکی نکنید تا صدمه و یا آسیبی به آن وارد نشود . برای تعمیر ترامپولین جامپینگ می توانید آن را به نمایندگی اینتکس تهران آورده تا با تعمیر تخصصی ما ، محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی

ترامپولین جامپینگ با قطر 3 متر از محصولات با  کیفیت و جذاب بوده که هم اکنون در سایت اینتکس تهران قابل دریافت و خریداری می باشد . طراحی این محصول به صورت گرد بوده و دارای چهار پایه خواهد بود که استحکام آن را بالا می برد . در دور تا دور این ترامپولین پارچه توری محافظی بوده که که از شما در برابر صدمات و آسیب هاهی احتمالی محافظت می کند . جنس بدنه این محصول از pvc بوده و پایه های آن از آلمینیوم ضد زنگ می باشد که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی می باشد . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون در سایت نمایندگی اینتکس تهران ، اقدام به سفارش آن کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

نوع
خانگی
طول
3 متر
عرض
3 متر
ارتفاع
120 سانتی متر
تحمل وزن
250 کیلو گرم
جنس قسمت جامپینگ
پلی پرو پیلن
جنس پایه ها
فلز فولادی گالوانیزه
سنین مورد استفاده
کودکان و بزرگسالان
توری محافظ
دارد
سایر ویژگی ها
-
اقلام همراه
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...