ترامپولین جامپینگ خانگی تاشو بزرگسال

کد ۸۸۵۵۰

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 121 سانتی متر
  • عرض: 121 سانتی متر
  • ارتفاع: 25 سانتی متر
4,500,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین جامپینگ خانگی تاشو بزرگسال یک محصول با کیفیت و کوچک بوده که شما با استفاده از آن می توانید ورزش های هوازی را در منزل انجام داده و با سوزاندن چربی و سموم بدن ، سلامت خود را در منزل حفظ بکنید . طراحی این محصول به صورت گرد بوده و در آن رنگ های سفید و مشکی به کار رفته است . جنس تشک این محصول از pvc و پایه های آن از فلز آلمینیوم ضد زنگ می باشد که قابل شستشو بوده و در هر زمان می توانید این ترامپولین کوچک را شستشو داده ، بدون اینکه مشکلی برای تشک و پایه های آن بوجود بیاید . ابعاد ، وزن و تحمل وزن این محصول به ترتیب به این شرح است : قطر : 121 سانتی متر ، ارتفاع : 25 سانتی متر ، وزن : 12 کیلو گرم و در نهایت تحمل وزن آن 150 کیلو گرم می باشد . در خصوص نگهداری این کالا باید ذکر شود که حتما پس از اتمام استفاده ، آن را در جایگاه مخصوصی گذاشته و وسایل تیز را به این محصول نزدیک نکنید تا صدمه ای به آن وارد نشود و کالای شما دارای طول عمر بالایی باشد . اگر می خواهید این محصول را خریداری کنید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

ترامپولین جامپینگ خانگی تاشو بزرگسال

ترامپولین جامپینگ خانگی تاشو بزرگسال جزو برترین محصولات زیبا و کاربردی و ساده ای می باشد که برای ورزش کردن در منزل و محیط های باز مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول را می توان با داشتن قابلیت تاشو و کوچک شدن در فضاهای کوچک نیز جای داد و یا از این طریق با خود به مسافرت و تفریح های اخر هفته برد. در زمان استفاده از این محصول می توان از ابعاد کوچک آن برای انجام نرمش های مختلف استفاده کرد و در یک اتاق جداگانه برای ورزش آن را قرار داد و با آن شروع به چربی سوزی نمود. چربی سوزی در خانم هایی که آپارتمان نشین هستند و از تحرک کم تری برخوردار هستند واجب است و می بایست برای حفظ تعادل اندام خود و نیز حفظ وزن مناسب خود به صورت مداوم ورزش هایی را در منزل انجام داد. به همین دلیل می توان این محصول را خریداری کرد و این امکان را نیز برای افراد مهیا ساخت. برای آشنایی با ترامپولین جامپینگ خانگی تاشو بزرگسال با ما همراه باشید.


طراحی گرد و کاربردی

این ترامپولین کوچک به شکل گرد می باشد و از زوایای خاصی تشکیل نشده است به این دلیل این شکلی طراحی شده است که بتوان از فضاهای این محصول استفاده کافی را کرد و نیز با نداشتن گوشه و زاویه بتوان کودکان را نیز در شرایط ایمن در این محصول حفظ نمود. چرا که داشتن زاویه و گوشه ممکن است سبب برخورد کودکان حساس با آن شود و آسیب را به دنبال داشته باشد. طراحی گرد می تواند در قرار گیری محصول بر روی سطح زمین نیز موثر باشد و بتواند حالت تعادل و ثابت ماندن را برقرار سازد. این محصول دارای شش عدد پایه از جنس فلز گالوانیزه می باشد که به وسیله تکه های پلاستیکی که در انتهای پایه قرار دارد به زمین متصل شده است و می تواند در زمان بازی های مختلف مانع حرکت ترامپولین شود. این عملکرد سطح ایمنی محصول را بالا برده و می تواند از حوادث احتمالی جلوگیری کند. 


اجزای تشکیل دهنده محصول

همان طور که گفته شد این محصول شکلی گرد دارد و از شش پایه تشکیل شده است. این قسمت گرد که ساختمان اصلی محصول را ایجاد می کند در واقع بخش کاربردی ترامپولین است و با داشتن خاصیت کشش زیاد عمل پرش و جامپینگ را امکان پذیر می نماید. بخش مورد نظر از جنس پلی پرو پیلن است و دوام و مقاومت بسیار بالایی نیز در برابر حرکت افراد در زمان بازی دارد. پایه ها به بخشی از لبه متصل هستند که در جای خود ثابت می مانند و لبه محصول نامیده می شود. این بخش نیز جنسی مشابه با پایه ها داشته و می تواند استحکام محصول و ایستادگی آن را ایجاد نماید. این بخش محکم و استوار است و شکل کلی ترامپولین را رقم میزند. ممکن است برای شما سوال پیش بی آید که چگونه بخش میانی و پرشی به لبه های محصول متصل شده است؟ در پاسخ می توان گفت که این قسمت ها به وسیله ی فنر های بزرگ و محکم و فلزی به هم متصل شده اند که خاصیت کشش بدنه را بیش تر کرده و سبب تحرک بیش تر بخش جامپینگ می شود و می تواند این حرکات را تشدید نماید. همچنین این بخش دارای دوام و طول عمر بالایی است که در زمان بازی می توان با تکیه بر این دوام و کیفیت با شتاب های مختلف عمل پرش را انجام داد. به این ترتیب این فنر ها دچار شکستگی و پوسیدگی نمی شوند. 


تاشو بودن محصول

این محصول ساده و کاربردی را می توان با داشتن قابلیت تاشو بودن جمع آوری کرد و سپس به همین روش ساده برای استفاده نصب  راه اندازی نمود. این ویژگی در زمان قرار گرفتن محصول در فضاهای کوچک برای نگه داری مناسب می باشد و نیز در زمان حمل به نقاط مختلف نیز مورد اهمیت واقع می شود.


خرید

در زمان لازم برای خرید ترامپولین جامپینگ خانگی تاشو بزرگسال می توانید با شماره های مربوط به نمایندگی اینتکس تهران در کشور تماس حاصل نمایید و از این طریق محصول را سفارش دهید.

نوع
خانگی
طول
121 سانتی متر
عرض
121 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
تحمل وزن
150 کیلو گرم
جنس قسمت جامپینگ
پلی پرو پیلن
جنس پایه ها
فلز فولادی گالوانیزه
سنین مورد استفاده
کودکان و بزرگسالان
توری محافظ
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای شش عدد پایه
قابل استفاده در منزل
دارای طراحی گرد
اقلام همراه
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...