ترامپولین جامپینگ کودک خانگی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 45.7 سانتی متر
  • عرض: 45.7 سانتی متر
  • ارتفاع: 88.9 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین جامپینگ کودک خانگی محصولی باکیفیت و زیبا و ایمن قابل خرید با قیمتی ارزان از فروشگاه اینتکس نمایندگی فروش ترامپولین درایران

ترامپولین جامپینگ کودک خانگی یکی از محصولات زیبا و بادوام در ابعا کوچک بوده که برای مصارف خانگی و یا استفاده در فضای باز مانند باغ ها طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول دارای ارگونومی ساخت گردی بوده که در قسمت پایینی آن سه پایه تشک این محصول را تحمل می کند .  محافظ توری این کالا که توسط سه پایه زرد رنگ نصب شده است ، از فرزند شما در برابر اشعه ماورا بنفش و صدمات احتمالی محافظت خواهد کرد که دارای زیپ ورود به ترامپولین می باشد و به صورت نیم دایره ای ساخته شده است . در خصوص جنس بدنه این محصول باید ذکر کرد که جنس اطراف تشک از چرم مصنوعی ، جنس تشک از پلی پرو پیلن و جنس پایه های آن از فلز فولادی ضد زنگ می باشد که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی است. برای اتصال تشک پرش و بدنه فلزی محصول از فنرهای بسیار بزرگ فلزی استفاده شده که مجهز به یک روکش بسیار نرم از نوع پی وی سی هستند. ابعاد این ترامپولین به ترتیب به این شرح است : ارتفاع : 88.9 سانتی متر ، قطر کامل ترامپولین : 45 سانتی متر ، قطر تشک ترامپولین : 20.3 سانتی متر می باشد. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این محصول را در بالاترین سطح کیفیت خریداری نمایید.

ترامپولین جامپینگ کودک خانگی یک محصولی با کارکرد فوق العاده و جذابی می باشد که توسط کمپانی JUMPING طراحی و ساخته شده است . قبل از خرید این محصول به شما توصیه می کنیم تا این مقاله را مطالعه کرده و با نقد این کالا ، به تمام نکات مثبت و منفی آن آشنا بشوید و از خریدی که می خواهید انجام دهید ، اطلاعات کاملی را داشته باشید .پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول به صورت گرد بوده و دارای سه پایه می باشد و دارای یک توری محافظ بوده و فرزند دلبند شما می تواند از این محصول استفاده کرده ، و از ان لذت ببرد . در این کالا سه رنگ زرد ، مشکی و آبی به کار رفته است که همانطور در تصویر آن مشاهده می کنید ، در بالای محافظ این ترامپولین نام برند سازنده این محصول مشاهده می شود .

جنس بدنه

جنس بدنه این محصول از پلی پرو پیلن بوده  و پایه های آن از فولاد ضد زنگ می باشد که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی در حین بازی فرزندتان می باشد .

ابعاد و وزن

ابعاد ، وزن و تحمل وزن این کالا به ترتیب به این شرح است : قطر ترامپولین : 45.7 سانتی متر ، قطر تشک : 20.3 سانتی متر ، ارتفاع : 88.9 سانتی متر ، وزن : 14.5 کیلو گرم و در نهایت تحمل وزن آن 49 کیلو گرم می باشد . همانطور که از ابعاد و وزن این محصول مشاهده می کنید بسیار سبک بوده و در هر مکانی قابل استفاده می باشد و به آسودگی می توانید آن را جا به جا و یا حمل بکنید .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این محصول ابتدا باید تشک آن را نسبت به 36 قطعه فنری که در داخل جعبه این محصول موجود است به بدنه آن متصل کرده سپس پایه های آن را با پیچ های خود وصل می کنید و در آخر پارچه توری محافظ را به پایه های آن اتصال داده تا این محصول آماده شده و فرزند شما به آسودگی بتواند از آن استفاده بکند و لذت ببرد . در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش این محصول باید ذکر کرد که حتما پس از استفاده کودکتان از این محصول ، آن را در جایگاه مخصوصی گذاشته تا دچار آسیبی نشود ، همچنین کودکانی که وزن آن ها بالای 49 کیلو گرم می باشد از این محصول استفده نکنند و در آخر وسایل تیز را از این کالا دور نگه دارید . اگر تحت هر شرایطی برای این محصول صدمه و یا آسیبی بوجود آمد شما می توانید آن را به نمایندگی اینتکس تهران آورده و با تعمیرات تخصصی ما محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی

ترامپولین جامپینگ کودک خانگی یک محصولی با ابعاد کوچک بوده که به آسودگی در هر مکانی در منزل قابل استفاده می باشد . این محصول که توسط کمپانی JUMPKING طراحی و ساخته شده ، دارای ساختاری گرد بوده و در آن از سه رنگ زرد ، مشکی و آبی به کار رفته است . جنس بدنه این محصول از پلی پرو پیلن بوده و پایه های آن از فولاد ضد زنگ می باشد که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالالیی در برابر صدمات و آسیب های فرزندتان در حین بازی می باشد . اگر می خواهید این محصول را خریداری نمایید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

نوع
خانگی
طول
45.7 سانتی متر
عرض
45.7 سانتی متر
ارتفاع
88.9 سانتی متر
تحمل وزن
49 کیلو گرم
جنس قسمت جامپینگ
پلی پرو پیلن
جنس سازه ها و دستگیره
فلز فولادی ضد زنگ
سنین مورد استفاده
توری محافظ
دارد
سایر ویژگی ها
دارای 36 قطعه فنر برای راه اندازی
اقلام همراه
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...