ترامپولین حرفه ای کودک

کد 300010

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 240 سانتی متر
  • عرض: 240 سانتی متر
  • ارتفاع: 280 سانتی متر
12,705,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین حرفه ای کودک از سری ترامپولین ها و تشک های جامپینگ خارجی است که با کیفیت بسیار بالا و بدنه و پایه های مقاوم ساخته شده ، ترامپولین ها از جمله وسایل بازی ، تفریحی و ورزشی می باشد که می توانید با خرید آن بستر را برای بازی ها و یا ورزش کودکان خود فراهم کنید ، با خرید ترامپولین می توانید کودکان خود را از بازی های بی تحرک رایانه ای و گوشی های موبایل دور کنید و بستر شاد و جذابی را برای آن ها به ارمغان بیاورید . این ترامپولین در قطر 140 سانتی متری ساخته شده و فضای ایده خوبی را برای پریدن و جامپینگ در اختیار کودکان و نوجوانان قرار می دهد . پایه های این محصول از جنس آلومینیوم ضد زنگ ساخته شده است ، این فلز از آن جا که بسیار مقاوم بوده و همچنین وزن سبکی دارد بسیار مناسب برای ساخت ترامپولین ها می باشد چرا که در این صورت شما به دلیل سبک تر شدن محصول می توانید آن را جابجا کنید . جنس تشک ترامپولین فوق نیز از پلی پروپیلن ساخته شده است ، پلی پروپیلن نیز انعطاف پذیری بالایی داشته و در برابر ضربه ، فشار ، نور آفتاب و ... مقاوم است . این تشک با استفاده از تعداد زیادی فنر مقاوم به پایه های آلومینیومی متصل شده اند که با یک روکش pvc پوشیده شده اند تا در برابر عوامل محیطی آسیب نبینند . برای خرید محصول می توانید از فروشگاه اینتکس به صورت اینترنتی و یا حضوری اقدام نمایید .

ترامپولین حرفه ای کودک

ترامپولین حرفه ای کودک برای انواع بازی و سرگرمی کودکان تولید شده است که تمامی استاندارد های بین الملل را شامل می باشد و می تواند تمامی افراد را با مزیت های خود راضی نگه دارد. این محصول با برترین کیفیت و بالاترین جنس بدنه ساخته شده است و در طراحی آن نیز ظرافت تمام به کار رفته است. در مورد کودکانی که به پرش و جنب و جوش تمایل فراوانی دارند این محصول می تواند مورد استقبال قرار بگیرد و بتوان ساعت های زیادی برای سرگرمی کودکان در منزل و یا محل های باز فراهم کرد. در زمانی که مشغول کار هستید یا می خواهید کودکان را مشغول کنید این محصول مفید واقع می شود و برای گذراندن وقت های زیاد برای آن ها مهم واقع می شود. کارایی آن به گونه ایست که می تواند رقبت زیادی برای بازی در کودکان ایجاد کند و مجموعه تفریحی جاداری را برای آن ها فراهم کند. در خصوص این ترامپولین به دسته بندی زیر توجه کنید.


نحوه کارایی

این محصول جذاب و هیجان انگیز با ایجاد امکان پرش و جنب و جوش بسیار برای تمامی افراد مورد پسند بوده و کارایی بالایی دارد. یکی از برترین کارایی های آن انجام انواع بازی های مهیج و پر تحرک برای کودکان است و می تواند باعث افزایش سوخت و ساز بدن آن ها و شادابی و سلامت بدن آن ها شود. در زمان حضور در این محصول می توان ایمنی را مشاهده کرد چرا که با داشتن حفاظ توری در دور آن از افتادن کودک به خارج از محوطه بازی جلوگیری می کند و محیطی امن را برای یک بازی ساده و شاد ایجاد می کند. در زمان کار نیز والدین می توانند با خیالی راحت فرزند خود را در داخل محصول قرار داده و از سلامت آن مطمئن باشند. از آن جایی که ورود و خروج به این محوطه بازی از بخش بالایی آن است می توان در داخل محصول توپ های رنگی و متنوعی قرار داد و از آن به عنوان یک استخر توپ استفاده کرد و شرایط بازی کودکان به طور دست جمعی را مهیا ساخت. در این صورت با کارایی های مختلف می توان گفت که این ترامپولین محصولی کامل و جذاب و مهیج برای استفاده تمای کودکان به شمار می آید.


روش نصب 

این محصول با رعایت چند نکته و توجه به آن ها به راحتی نصب می شود. اول باید گفت که تمامی مراحل نصب و راه اندازی ترامپولین در داخل دفترچه راهنمای آن وجود دارد و می توان با مطالعه دقیق این کار را انجام داد. برای این منظور ابتدا باید اسکلت اصلی ترامپولین را ساخت. به این شکل که قطعاتی از جنس فلز فولادی گالوانیزه را به یکدیگر متصل کنید و در نهایت شکل اصلی محصول را ایجاد نمایید. بعد از این مرحله نوبت به کشیدن پوشش محصول در بخش جامپینگ و بخش دیواره و حفاظ توری می باشد. این بخش ها همگی دارای گیره نگه دارنده هستند و می توان با استفاده از آن ها به بدنه فلزی متصل شوند و تمامی بخش های محصول را به این طریق اماده کنند. به این ترتیب محصول مورد نظر آماده بازی و سرگرمی می شود.


محل های مناسب جهت استفاده

ترامپولین حرفه ای کودک دارای پایه هایی ضد زنگ می باشد که آب کاری شده اند و در برابر آب مقاوم هستند و می توان آن را در کنار مناطقی مانند استخر حوض و یا باغ قرار داد. همچنین این مقاومت باعث افزایش طول عمر محصول بوده و از پوسیدگی آن جلوگیری می کند. در منزل نیز می توان این مجموعه تفریحی را در اتاقی که مخصوص بازی هست احداث کرده و برای کودکان فضایی جداگانه برای تخلیه انرژی آن ها فراهم کرد و از این طریق از دوستان فرزندتان نیز می توانید برای بازی و سرگرمی دعوت کنید.


نحوه خرید ترامپولین حرفه ای کودک

در صورت انتخاب و تمایل به خرید ترامپولین حرفه ای کودک می توان به سایت رسمی شرکت اینتکس تهران مراجعه کرده و با انجام مراحل لازم این محصول با کیفیت را خریداری کرد.

نوع
خانگی
طول
240 سانتی متر
عرض
240 سانتی متر
ارتفاع
280 سانتی متر
تحمل وزن
جنس قسمت جامپینگ
پلی پرو پیلن
جنس پوشش لبه
PVC
جنس پایه ها
فلز فولادی ضد زنگ
توری محافظ
دارد
سایر ویژگی ها
قابلیت استفاده برای سنین 4 سال به بالا
قابلیت استفاده در شهر بازی ها
اقلام همراه
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...