ترامپولین حفاظ دار با حلقه بسکتبال

کد ۷۹۹۹۰۰

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 243 سانتی متر
  • عرض: 243 سانتی متر
  • ارتفاع: 205 سانتی متر
13,535,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین حفاظ دار با حلقه بسکتبال می تواند یک محصول با کیفیت و چشم گیر می باشد که بدون شک هر کودکی به آن علاقه مند خواهند شد. این محصول توسط شرکت skywalker trampolines ، برای سنین 4 سال به بالا طراحی و ساخته شده است. طراحی این محصول به صورت گرد بوده و به رنگ آبی می باشد. دور این ترامپولین را پارچه توری پوشانده تا از اشعه ماوراء بنفش و صدمات ناگهانی نظیر پرت شدن از آن در حین استفاده ، محافظت بکند. به همراه این محصول یک تور و دو توپ بسکتبال موجود می باشد تا در هنگام استفاده کودک شما از این کالا ، بسکتبال نیز بازی بکند. جنس بدنه این محصول از پلی پرو پیلن و جنس پایه های آن از فلز فولادی و پلیمری می باشد که در برابر آسیب ها و صدمات احتمالی مقاومت بالایی را از خود نشان می دهند. وزن این کالا 34 کیلو گرم بوده و ابعاد آن به این ترتیب می باشد: طول: 243 سانتی متر، عرض: 243 سانتی متر، ارتفاع: 205 سانتی است. قابل ذکر می باشد تا حتما قبل از سفارش این محصول به ابعاد و سایز آن دقت شود تا پس از خرید دچار مشکلاتی نظیر بزرگ بودن محصول در محل مورد نظر نباشید. اگر می خواهید این محصول را خریداری کنید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران ، اقدام به سفارش این محصول کرده تا کالای خریداری شده را در اسرع وقت درب منزل دریافت نمایید.

نوع
خانگی
 طول و عرض
 243 سانتی متر
 ارتفاع
 205 سانتی متر
 جنس قسمت جامپینگ
 پلی پرو پیلن
 جنس پایه ها
 فلز فولادی و پلیمری
 سنین مورد استفاده
 کودکان و نوجوانان
 توری محافظ
 
سایر ویژگی ها
 قابلیت استفاده برای سنین 4 سال به بالا
 قابلیت استفاده در شهر بازی ها
اقلام همراه
دفترچه راهنما


ترامپولین حفاظ دار با حلقه بسکتبال

ترامپولین حفاظ دار با حلقه بسکتبال جدید ترین محصول حرفه ای برای افراد مختلف بوده است که با طراحی خاص توانسته رضایت افراد زیادی را به خود جلب کند و سبب علاقه مندی افراد به استفاد از این محصول شود. ترامپولین محصولی بی نظیر است که برای انجام ورزش های پر تحرک به کار می رود همچنین افراد می توانند با استفاده از آن به پرش و جامپینگ بپردازند. این محصول علاوه بر مزیت های گفته شده دارای بخشی برای انجام ورزش بسکتبال است که حلقه آن را ایجاد کرده است و می تواند تعدادی از افراد را در داخل خود مشغول تمرین ورزش بسکتبال کند. از این رو یکی از محبوب ترین محصولات ورزشی شرکت اینتکس می باشد که خرید آن برای ورزشکاران امری ضروری می باشد. افرادی که دچار بی تحرکی هستند و تمایلی به جنب و جوش داشتن ندارند می توانند با داشتن این محصول روزانه ورزش های مختلفی را داشته باشند و بهترین تحرک را تجربه کنند. از این رو داشتن و امکان خرید ترامپولین برای هر فردی مهم می باشد و می تواند برای این افراد امکانات لازم برای تناسب اندام را فراهم سازد. از این رو با قیمتی مناسب در شرکت اینتکس به فروش می رسد و بهترین رضایت را برای افراد ایجاد می سازد. افرادی که تمایل به خرید این محصول را دارند می توانند ما را در ادامه مطالب همراهی کنند.


اجزای تشکیل دهنده محصول

ترامپولین از بخشی گرد تشکیل شده است که در واقع کف محصول را تشکیل می دهد. این بخش می تواند برای جلوگیری از برخورد به سطح زمین دارای پایه های بلندی باشد که در این محصول به این شکل طراحی شده است. این پایه ها در واقع استحکام لازم را دارند و برای قرار گیری بدنه در سطح زمین شرایط خوبی را ایجاد می سازد. این محصول خاص پایه هایی ضد زنگ دارد که در معرض آب نیز می تواند قرار بگیرد. از این رو می تواند آن را شستشو نیز داد و یا در محیط های بیرونی در زمان بارش باران نیز آن را قرار داد. علاوه بر این بخش ها دیواره و حفاظی توری به دور محوطه بازی کشیده شده است که برای حفظ افراد و جلوگیری از خروج و افتادن آن ها به محیط بیرون از ترامپولین در نظر گرفته شده است و دارای دوام و طول عمر بالایی می باشد. به همین خاطر بافتی محکم و با ضخامت شامل حال این قسمت شده است که می تواند در صورت استفاده سال های زیاد بدون تغییر حالت باقی بماند. قسمت دیگری نیز به عنوان حلقه بسکتبال در داخل بدنه کار گذاشته شده است که برای انجام این ورزش مناسب آماده می باشد و می تواند بهترین موقعیت را برای تمرین ورزشکاران و افزایش قوای آن ها داشته باشد.


مزیت وجود حفاظ توری

همان طور که گفته شد یکی از بخش های مهم و قابل توجه در این ترامپولین وجود دیواره و حفاظ توری می باشد که با بافتی محکم و مقاوم در جای خود قرار دارد و می تواند بهترین ظاهر را نیز ایجاد سازد. با وجود این محصول است که افراد با خیالی آسوده ورزش های خود را انجام می دهند و در واقع مانعی بزرگ بر سر افتادن و واژگونی افراد می باشد. در صورت برخورد افراد به این حفاظ توری این بخش از هم گسسته نمی شود و آسیب نمی بیند زیرا مقاومتی که با توجه به بافت بخش ایجاد شده است سبب محصولی با طول عمر بالا می شود و برای استفاده برخی از افراد آن را مناسب می کند.


طول عمر بالای بدنه

از آن جایی که این محصول دارای پایه های مقاوم و آهنی می باشد و بخش جامپینگ آن نیز ضخامت زیادی دارد و به صورت خاصی قرار گرفته است می توان گفت که این محصول دارای طول عمر بالایی می باشد و می تواند برای تمامی افراد حتی افراد سنگین وزن نیز استفاده شود. بخش کف محصول را فنر های آهنی و بزرگ تشکیل داده است که به لبه محصول آن را متصل کرده است. این بخش بر استحکام و مقاومت بدنه می افزاید و می تواند در برابر فشار وارد بر بدنه استوار باقی بماند .از این رو تمامی بخش ها دوام زیادی دارند و جزو محصولاتی با طول عمر بالا می باشند.


خرید

ترامپولین حفاظ دار با حلقه بسکتبال وسیله ای کاربردی برای ورزشکاران و افراد معمولی می باشد که در شرکت اینتکس تهران به فروش می رسد.

نوع
خانگی
طول
243 سانتی متر
عرض
243 سانتی متر
ارتفاع
205 سانتی متر
تحمل وزن
جنس قسمت جامپینگ
پلی پرو پیلن
جنس سازه ها و دستگیره
فلز فولادی و پلیمری
سنین مورد استفاده
کودکان و نوجوانان
توری محافظ
دارد
سایر ویژگی ها
قابلیت استفاده برای سنین 4 سال به بالا
قابلیت استفاده در شهر بازی ها
اقلام همراه
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...