ترامپولین حفاظ دار با قطر 1.35

کد ۸۸۰۰۰

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 135 سانتی متر
  • عرض: 135 سانتی متر
  • ارتفاع: 30 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین حفاظ دار با قطر 1.35 محصولی بادوام و زیبا و استاندارد قابل خرید با قیمتی مناسب از فروشگاه اینتکس نمایندگی فروش ترامپولین

ترامپولین حفاظ دار با قطر 1.35 یک محصول جدید و استاندارد بوده که برای مصارف تفریحی و ورزشی طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول به دلیل ساختار ایمن خود علاوه بر محیط های سرپوشیده امکان استفاده در مراکز ورزشی و مهدکودک ها را دارد. جنس کف این ترامپولین همانند دیگر مدل های مشابه خود از نوع پلی پرو پیلن (poly propylene) بوده که از ضخامت و کیفیت بالایی برخوردار می باشد. این بدنه دارای مقاومت بالایی در برابر ساییدگی و برخورد آب داشته و از قابلیت ضد ضربه بودن بهره مند خواهد بود. همچنین از پوشش PVC برای لبه های این ترامپولین استفاده شده تا به خوبی فنر های نگهدارنده کفه ترامپولین را پوشش دهد. پایه های این ترامپولین نیز از نوع آلومینیوم ضد زنگ بوده که هر کدام از ضربه گیر برای جلوگیری از صدای زیاد برخوردار هستند. از ویژگی های بسیار خوب این ترامپولین می توان به داشتن یک درب با حالت گرد و راه اندازی در کمترین زمان ممکن اشاره نمود. این وسلیه با توجه به حفاظ استاندارد خود ایمنی کودکان را در زمان بازی مهیا خواهد ساخت. اگر قصد خرید این محصول را با مناسب ترین سطح کیفیت و قیمت دارید توصیه می کنیم به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده کنید.

ترامپولین حفاظ دار با قطر 1.35

ترامپولین حفاظ دار با قطر 1.35 یکی دیگر از محصولات تفریحی ورزشی شرکت اینتکس می باشد که با ایجاد محوطه ای ایمن و راحت برای ورزشکاران و افراد عادی فضایی را ایجاد می کند که آن ها بتوانند به راحتی مشغول بازی و نشاط شوند. این محصول با داشتن قابلیت کشش بالا و کشسانی بسیار و نیز قابلیت برگشت به حالت اولیه می تواند برای تمامی افراد جذاب بوده و آن ها را سر شوق بی آورد و بتواند باعث تخلیه انرژی آن ها شود. چنین محصول کاربردی برای انجام نرمش های مختلف نیز به کار می رود و برای بزرگسالان فضایی راحت و هیجان انگیز را مهیا می سازد و با داشتن اجزای مختلف و محکم و استوار مجموعه ای ایستاده و مقاوم را پدید آورده است. در زیردسته بندی هایی آمده است که انواع قابلیت های محصول را معرفی می کند که به آن ها توجه کنید.


پایه های ضد زنگ

ترامپولین بزرگ و با ارتفاع مورد بحث دارای ایستادگی و مقاومت بالایی نسبت به حرکات است و می تواند در طول زمان استفاده و نیز در طول عمر محصول به همین صورت استوار باقی بماند. این محصول دارای پایه هایی محکم می باشد که بخش وسط محصول را در ارتفاعی از سطح زمین نگه می دارد و باعث می شود که در هنگام بازی و پرش آن بخش به زمین برخورد نکند و بتواند در امنیت کامل افراد را در داخل خود حفظ نماید. پایه ها ضخامت بالایی دارند اما برترین ویژگی آن ها ضد زنگ بودن آن است که برای استفاده در محیط های باز آن را مناسب کرده و می توان آن را به راحتی با آب شستشو داد. این قابلیت مهم در طولانی مدت نقش مهمی را ایفا می کند و می تواند از شستگی های حاصل از پوسیدگی نقش بالایی داشته باشد و این اعمال را جلوگیری کند. ستون هایی محکم و استوار نیز سازنده این ترامپولین هستند که جنسی مشابه با پایه ها داشته اما با این تفاوت که در داخل پوششی از پی وی سی قرار دارند و از این طریق می توان طول عمر ستون ها را افزایش داد و آن ها را از قرار گیری در معرض عوامل طبیعی حفظ نمود. این پوشش ضخامت بالا داشته و دوام زیادی نیز در ارتباط با آفتاب و باران دارد.


بخش کششی محصول

در قسمت میانی و اصلی این ترامپولین بخشی وجود دارد که خاصیت کشش داشته و می تواند پرش های مختلف را ایجاد کند. این بخش از جنس پلی پرو پیلن است و دوام بالایی در برابر ضربه ها دارد. این بخش به وسیله ی تعدادی فنر محکم و فلزی به لبه های محصول متصل شده است که قابلیت کشش را افزایش داده و سبب مقاومت بالا آن می شود تا بخش میانی به راحتی از هم گسسته نشود و بتوان آن را برای سال های طولانی مورد استفاده قرار داد. 


ایمنی محصول

مخاطبان این محصول کودکان و نوجوانان هستند به همین دلیل می بایست ایمنی لازم در این محصول رعایت شده باشد تا افراد بتوانند با خیالی آسوده فرزند خود را در این محصول قرار داده و ساعت های آن ها را مشغول بازی کنند. به همین دلیل به دور ترامپولین حصاری توری کشیده شده است که هم از افراد محافظت می کند و هم در برخورد آن ها با دیواره آن ها را دچار آسیب و درد نمی کنند و می تواند در برابر این برخورد ها مثاوم و با دوام ظاهر شود. این توری در کیفیتی بسیار بالا قرار دارد و با چنین کیفیتی می توان دوام و طول عمر محصول را ضمین کرد و در زمان های مختلف و در فصول سال قابلیت استفاده از محصول را بالا می برد. بر روی بخشی از این توری در ورود به صورت نیم دایره قرار گرفته است و محل عبور و مرور افراد را مشخص کرده است.


نحوه خرید

در مواقع لزوم به خرید ترامپولین حفاظ دار با قطر 1.35 می توانید به فروشگاه مرکزی اینتکس تهران مراجعه کرده و از این طریق اقدام  به خرید نمایید.

نوع
خانگی
طول
135 سانتی متر
عرض
135 سانتی متر
ارتفاع
30 سانتی متر
تحمل وزن
110 کیلوگرم
جنس قسمت جامپینگ
پلی پرو پیلن
جنس سازه ها و دستگیره
فلز فولادی و پلیمری
سنین مورد استفاده
کودکان و نوجوانان
توری محافظ
دارد
سایر ویژگی ها
دارای بدنه ضد آب و ضد ضربه
مقاوم در برابر ساییدگی
قابلیت تاشو و حمل آسوده
مناسب سنین مختلف
دارای محافظ توری در دار
اقلام همراه
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...