ترامپولین حفاظ دار بزرگسال ورزشی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 460 سانتی متر
  • عرض: 460 سانتی متر
  • ارتفاع: ارتفاع تور: 180 سانتی متر ارتفاع پایه ها: 0.9 سانتی متر ارتفاع کل: 270 سانتی متر
20,540,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین حفاظ دار بزرگسال ورزشی از نمونه ترامپولین های پر فروش و محبوب فروشگاه intex است که می توانید آن را با قیمت بسیار مناسب خریداری کنید . ترامپولین ها یکی از پر طرفدار ترین محصولات ورزشی و تفریحی می باشد که امروزه می توان از آن ها به عنوان ترامپولین خانگی نیز استفاده کرد ، اغلب اوقات این محصولات را در شهر بازی ها و باشگاه های ورزشی مشاهده کرده اید ، اما شرکت هایی در سراسر دنیا اقدام به ترامپولین های خانگی کردند که خریداران می توانند ترامپولین مد نظرشان را خریداری کنند . این ترامپولین از ابعاد بزرگی برخوردار بوده و به دلیل ساختار بسیار مقاوم خود قابل استفاده برای تمامی سنین می باشد ، به همین دلیل بزرگسالان نیز می توانند بدون نگرانی از ترامپولین حفاظ دار خود استفاده کنند . حفاظ طراحی شده در این محصول باعث بالا رفتن سطح ایمنی ترامپولین شده است تا در صورت استفاده کودکان ، به بیرون از وسیله نیوفتند . پایه های این محصول از فلز فولادی گالوانیزه با ضمانت بالا ساخته شده است به همین دلیل نیز می تواند در اثر برخورد ناشی از جامپ زدن استحکام خوبی را از خود نشان دهد .  جنس تشک جامپینگ یا همان کف محصول نیز از جنس بسیار خوب پلی پروپیلن ساخته شده است ، هدف از استفاده این جنس برای کف محصول استحکام بالای تشک ، مقاومت در برابر ضربه ، ساییدگی ، نور آفتاب ، رطوبت و ... می باشد . سایر مشخصات این محصول در جدول زیر درج شده که است .

ترامپولین حفاظ دار بزرگسال ورزشی

ترامپولین حفاظ دار بزرگسال ورزشی جزو محصولات جدید و با دوام شرکت اینتکس می باشد که علاوه بر امکان تفریح و سرگرمی برای مصارف دیگر نیز می تواند مفید باشد. با آپارتمانی شدن خانه ها و تحرک کم افراد و همچنین تفریحات محدود آن ها محصولاتی مانند ترامپولین در انواع گوناگون دارای محبوبیت بالا شده و توانست در مدت کم نیاز های افراد را برای سرگرمی برطرف سازد و برای وقت گذرانی آن ها فضایی مهیج را ایجاد کند. در این افراد که بیش تر بزرگسالان هستند ورزشی های مختلف و دست جمعی طرفدار داشته و به همین دلیل می توان این ترامپولین را جزو محصولات پر فروش درنظر داشت که رضایت همه افراد را جلب کرده است. به همین منظور شما را به مطالعه مطالب زیر دعوت می کنیم.


بخش های مهیج گوناگون

در این محصول قسمت های مختلفی وجود دارد که همگی در کنار هم سعی در تشکیل محصولی بی نقص با در نظر داشتن نکات استاندارد های لازم هستند و با این قسمت ها توانسته اند فضایی بزرگ برای تخلیه انرژی فراهم آورند. از آن جایی که محصول مورد نظر برای پرش و جامپینگ ساخته شده است کف آن دارای دوام و مقاومت بالایی می باشد که در گذر زمان و استفاده مداوم هیچ گونه آسیبی آن را تهدید نکند. همچنین این بخش دارای نرمی و راحتی بسیاری نیز می باشد که علت آن در جنس بدنه است که از مرغوب ترین مواد اولیه به نام پلی پرو پیلن است که در نوع خود در درجه اول کیفیت قرار دارد و دارای طول عمر بالا می باشد. این بخش خاصیت کشش بسیار دارد که فعالیتی مانند پرش و جامپینگ را ایجاد می کند. این بخش باعث شده تا کارایی محصول بالاتر رفته و بتوان از آن به بهترین شکل استفاده کرد. دیواره این ترامپولین توری می باشد که هم بتوان از محیط بیرون لذت برد و هم یک حصار ایمن به دور محوطه بازی موجود باشد. این مزیت در طول استفاده نقش مهمی داشته و از خروج وسایل داخل محصول و همچنین افراد جلوگیری می کند. این توری با بافتی محکم ساخته شده است و می تواند انواع ضربه را تحمل کند و دچار پارگی نشود. با داشتن پله ای مقاوم برای ورود و خروج به محصول کار استفاده از آن به مراتب بالا رفته و امکان داخل شدن افراد گوناگون را فراهم می کند تا با بازی در داخل این ترامپولین لحظات شادی را به همراه داشته باشند.


خاصیت بدنه

در خصوص مزیت های جنس بدنه و بخش های مختلف تشکیل دهنده آن می توان گفت که بخش کف دراای خاصیت ضد آب می باشد و همچنین پایه ها و پله محصول نیز که از جنس فلز می باشد ضد زنگ است و به همین علت می توان در مواقع لزوم به راحتی آن را شستشو داد. در زمان استفاده در فضای باز نیز هنگامی که باران ببارد آب در محوطه داخلی جمع نشده و مشکلی را ایجاد نمی کند. به علاوه این بخش دارای مقاومت بالا در برابر اشعه خورشید می باشد و از آفتاب سوختگی و مشکلات دیگر جلوگیری می کند. بخش جامپینگ نیز با داشتن جنس گفته شده ضد حساسیت های مختلف پوستی بوده و می تواند از تعریق جلوگیری کند.


کارایی دوگانه

از این ترامپولین خاص علاوه بر انجام پرش و بازی های مختلف می توان به صورت دست جمعی با دوستان مشغول به مسابقه بسکتبال شد و با وجود داشتم تور بسکتبال در طراحی و ساختار خود این امکان را برای آن ها ایجاد می کند و فضایی را به وجود می آورد که بتوانند علاوه بر راحتی و افزایش آدرنالین و هیجان زیاد ورزش بسکتبال را نیز تمرین کنند و بنیه و قوای خود را تقویت نمایند. این محصول را می توان در محیط های بازی مانند حیاط و باغ و یا در محیط های دیگر همچون سالن های ورزشی احداث کرد و از کارایی آن لذت برد.


خریداری ترامپولین حفاظ دار بزرگسال ورزشی

برای انتخاب ترامپولین حفاظ دار بزرگسال ورزشی و خرید آن در محیطی امن و با داشتن کیفیت های لازم و ضمانت نامه می توانید به نمایندگی شرکت اینتکس تهران مراجعه کنید.

نوع
خانگی
طول
460 سانتی متر
عرض
460 سانتی متر
ارتفاع
ارتفاع تور: 180 سانتی متر
ارتفاع پایه ها: 0.9 سانتی متر
ارتفاع کل: 270 سانتی متر
تحمل وزن
130 کیلوگرم
جنس قسمت جامپینگ
پلی پرو پیلن
جنس پوشش لبه
PVC
جنس پایه ها
فلز فولادی ضد زنگ
توری محافظ
دارد
سایر ویژگی ها
مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش
اقلام همراه
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...