ترامپولین حفاظ دار مستطیلی حرفه ای Exacme

کد ۵۵۱۱۰

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 305 سانتی متر
  • عرض: 213 سانتی متر
  • ارتفاع: ارتفاع کلی : 235 سانتی متر ارتفاع کف از سطح زمین : 65 سانتی متر
4,500,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی و حضوری ترامپولین حفاظ دار مستطیلی حرفه ای Exacme از نمایندگی فروش ترامپولین های کودک و بزرگسال با قیمت مناسب همراه با ضمانت

ترامپولین حفاظ دار مستطیلی حرفه ای Exacme از نمونه ترامپولین های جدید و پر فروش exacme می باشد که در سال جاری طراحی و تولید شده است ، این ترامپولین از نظر شکل هندسی به صورت مستطیلی ساخته شده ، این نوع طراحی نیز به مانند ترامپولین های گرد طرفداران خاص خود را دارد . پایه های این محصول به گونه ای طراحی شده است که در هنگام پرش و جامپنیگ می تواند تعادل ترامپولین را به خوبی حفظ کند ، همچنین جنس استفاده شده و طراحی بسیار عالی آن موجب شده تا در برابر فشار و ضربه نیز استحکام لازم را داشته باشد . برای ساخت پایه های این محصول از فلز آلومینیوم استفاده شده چرا که کاملا ضد زنگ بوده ، استحکام بالایی داشته و از همه مهم تر وزن سبکی دارد ، به همین علت نیز جابجایی ترامپولین حفاظ دار مستطیلی حرفه ای Exacme بسیار ساده و آسان است . این ترامپولین از چند قسمت کلی تقسیم شده است که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت . تشک یا کف ترامپولین از قسمت های مهم ترامپولین می باشد که از جنس پلی پروپیلن ساخته شده است ، این تشک با خاصیت انعطاف پذیری و قدرت کشسانی بالای خود توسط فنر های متعدد به پایه آلومینیومی متصل شده است تا بتواند بستر را برای پریدن محیا کند . ستون های کناری این محصول که ستون های حفاظ را تشکیل داده است وظیفه نگهداری توری را دارد تا افراد در هنگام استفاده به بیرون پرت نشوند ، شما می توانید حتی در هنگام راه اندازی ترامپولین از راه اندازی محافظ صرف نظر کنید . فروشگاه اینترنتی اینتکس این محصول را با ضمانت برای فروش گذاشته تا خریداران بتوانند با خیال راحت از سطح کیفی محصول ، ترامپولین محبوب خود را خریداری نمایند .

ترامپولین حفاظ دار مستطیلی حرفه ای

ترامپولین حفاظ دار مستطیلی حرفه ای از سری محصولات جدید سال 2020 می باشد که برای علاقه مندان به ورزش و ورزشکاران طراحی و تولید شده است و می توان از آن در سالن های ورزشی و محل هایی که برای ورزش در نظر گرفته می شود استفاده کرد. ترامپولین ها اغلب به شکل هندسی دایره می باشند اما این مورد از آن ها ساختار مستطیلی دارد که به نوبه خود دارای طرفداران بسیاری است و با وجود چنین طراحی کارایی بالایی نیز دارد و می تواند تعدادی از افراد را در خود جای دهد. این محصول مناسب استفاده به عنوان رینگ بوکس نیز است و به علت داشتن نرمی زیاد در بخش کف می تواند علاوه بر تفریح و ورزش افراد را دچار خستگی نکند و محیطی راحت را برای آن ها ایجاد کند. دسته بندی زیر در مورد ویژگی های ترامپولین حفاظ دار مستطیلی حرفه ای است که شما را دعوت به مطالعه آن می کنیم.



تعادل در زمان استفاده

نوع ساختار محصولات در استوار ماندن آن ها نقش بسزایی دارد و می تواند در زمان مصرف و در طول عمر محصول این استواری و محکم بودن را حفظ نماید. ترامپولین مد نظر نیز در ساختار خود به دلیل وجود نرده ها و ستون های فلزی می تواند با داشتن حرکات و ضربه های متعدد همواره شکل ظاهری خود را حفظ کند و تعادل را در زمان مصرف برقرار سازد. همچنین داشتن پایه های بلند از جنس فلز می تواند تمامی جامپینگ ها و پرش های پر قدرت را تحمل کند و مانع از برخورد کف به زمین شود. این حفظ تعادل زمانی به چشم می خورد که دو فرد در داخل محصول مشغول تمرین ورزشی هستند که مهیج است و با جنب و جوش بالا سر و کار دارد. 


بخش های مفید

در هر محصولی می بایست یک سری نکات مثبت و بخش های مفید وجود داشته باشد تا افراد رغبت به خریداری آن را بکنند. برخی محصولات نیز این ویژگی هایشان با تعداد بالا وجود دارد و جزو محصولات محبوب به شمار می آیند. این ترامپولین حفاظ دار مستطیلی حرفه ای دارای پله ای برای رفت و آمد است که برای راحتی استفاده در نظر گرفته شده است تا به وسیله آن بتوان به سرعت ورود و خروج کرد. بخش مخصوص جامپینگ و پرش نیز دارای جنس پلی پرو پیلن است که ضد حساسیت بوده و با داشتن قابلیت گردش هوا ضد تعریق نیز می باشد. این نکته به نوبه خود می تواند اثربخش ترین مورد برای خرید ورزشکاران باشد و دلیل قانع کننده ای برای استفاده آن ها برای تمرینات خود به حساب بیاید. پایه ها و ستوان های محصول از جنس فلز فولادی گالوانیزه است که با داشتن خاصیت ضد زنگ بودن می تواند به راحتی شستشو شود و در جوار رطوبت و آب مشکلی را ایجاد نکند و همواره به حالت استوار خود باقی بماند. همچنین این خاصیت باعث می شود که پایه های محصول در گذر زمان پوسیده نشود و طول عمر بالایی داشته باشد.


نصب حرفه ای

با داشتن کارایی حرفه ای محصول نصب آن نیز دارای چند بخش می باشد. در ابتدا می بایست بخش جامپینگ را به بدنه متصل نمود. محصول مورد نظر در این بخش گیره های نگه دارنده ای دارد که می توان با اتصال به یکدیگر این بخش را تکیل نمود. ستون ها در پوششی مناسب قرار دارند و با اتصال به هم ساختار اصلی پدید می آید در این زمان می بایست توری محافظ دور محصول را متصل کرد که آن نیز دارای بخش های نگه دارنده است که باعث اتصال به ساختمان اصلی محصول می شود. تمامی این نکات و آموزش ها در داخل دفترچه راهنمای محصول وجود دارد که با مطالعه دقیق آن کار نصب و راه اندازی به درستی انجام می شود.


روش خرید

ترامپولین حفاظ دار مستطیلی حرفه ای را می توان از نمایندگی های رسمی شرکت اینتکس تهران در سراسر کشور خریداری نمود.

نوع
خانگی
طول
305 سانتی متر
عرض
213 سانتی متر
ارتفاع
ارتفاع کلی : 235 سانتی متر
ارتفاع کف از سطح زمین : 65 سانتی متر
تحمل وزن
152 کیلوگرم
جنس قسمت جامپینگ
پلی پرو پیلن
جنس پوشش لبه
PVC
جنس پایه ها
فلز فولادی ضد زنگ
توری محافظ
دارد
سایر ویژگی ها
نردبان فولادی
مقاوم در برابر ساییدگی
دارای ضربه گیر برای پایه ها
فریم فولاد آبکاری شده ضد زنگ
حفاظ پلی پروپیلن
دارای استاندارد بین المللی
اقلام همراه
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...