ترامپولین حفاظ دار ورزشی

کد ۰۰۰۳۳۱۲

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 180 سانتی متر
  • عرض: 180 سانتی متر
  • ارتفاع: 20 سانتی متر
11,990,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین حفاظ دار ورزشی یکی از جدیدترین و با کیفیت ترین ترامپولین های ساخته شده توط شرکت معتبر آیترام می باشد که با قیمتی ارزان و مناسب در فروشگاه اینتکس تهران عرضه می گردد . پایه هایی که برای این ترامپولین در نظر گرفته شده است از جنس فلز مستحکم می باشد که کاملا ضد آب می باشد به همین سبب شما می توانید از این محصول در فضای باز به راحتی استفاده نمایید . جنس کف این محصول از پلی پروپیلن می باشد که دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد و با توجه به ضخامتی که دارد قابل استفاده برای سنین مختلف می باشد . ترامپولین حفاظ دار ورزشی دارای 1 سال ضمانت می باشد که به شما کمک می کن که با خیالی آسوده از این محصول استفاده نمایید . بروی این محصول  یک حفاظ تعبیه شده است که برای شما این امکان را فراهم می کند که در زمان استفاده از آن به بیرون از ترامپولین نیافتید . توری این محصول از جنس پلی استر می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و فشار می باشد . این محصول دارای تحمل وزن 130 کیلوگرم می باشد که نشان از کیفیت بالای این محصول می باشد و به همین سبب این محصول مناسب برای کودکان و بزرگسالان می باشد . این محصول با توجه به کارایی و ابعاد مناسبی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که از آن در مکان های مختلف مانند منزل ، مهد کودک ، خانه بازی کودک به راحتی استفاده نمایید . شما می توانید این محصول را با قیمتی ارزان و مناسب از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید . 

ترامپولین حفاظ دار ورزشی

ترامپولین حفاظ دار ورزشی گونه ای جدید از سری محصولات مناسب جامپینگ و پرش می باشد که علاوه بر ظاهر خاص و زیبا دارای قابلیت های فراوانی نیز می باشد که می توان آن را برای محل های مختلف و سالن های بزرگ تهیه نمود. برخی از این ترامپولین ها دارای ساختار ساده هستند و می توان آن ها را در فضاهای منزل و جاهای کوچک استفاده کرد. اما برخی دیگر از جمله این ترامپولین مورد بحث دارای ابعاد بزرگ می باشد و می توان آن را در محیط های باز و گسترده با کارایی های فراوان و بهره مندی از مزیت های آن راه اندازی کرد. در زمان استفاده نیز می توان به عنوان یک مجموعه بازی گروهی درنظر گرفته شود. ویژگی های این ترامپولین حفاظ دار ورزشی به صورت زیر است:


سبک خاص طراحی

این محصول ویژه با داشتن مخاطبان بسیار از سن 6 سال تا 60 سال توانسته کارایی و قابلیت های خود را به اثبات برساند که از مهم ترین آن ایجاد مجموعه تفریحی برای بازی ها و ورزش های گوناگون برای افراد مختلف به ویژه ورزشکاران است تا بتوانند با پرداخت هزینه ای مناسب این فضا را برای تقویت مهارت خود و دوستانشان فراهم کنند. در موارد مشابه از این ترامپولین شکل اصلی بدنه به دو صورت گرد و مستطیل مشاهده می شود این محصول نیز دارای ساختار کلی گرد است و با چنین طراحی می تواند فضای بازی برای استفاده افراد بیش تر فراهم کند. در این مجموعه بازی ستون های مقاوم و با ضخامت به چشم می خورد که به حالت خمیده قرار گرفته و به زیباتر دیده شدن محصول کمک می کند. علاوه بر موارد فوق رنگ جذاب این محصول که مشکی بوده و ستون های سفید دارد در نظر تمامی افراد خاص جلوه می کند و مورد پسند آن ها قرار می گیرد تا با فراهم کردن آن و پس از نصب اسباب سرگرمی و بهره برداری را برای اوقات فراغت خود و دوستان فراهم کنند. 


مرغوبیت و درجه کیفی بالا

برای خرید یک محصول با توجه به قیمت آن می بایست اطلاعات درمورد کیفیت آن را نیز داشت تا در صورت خرید بدانید که با چنین پرداختی می توانید کارایی مطلوب را کسب کنید یا خیر. در این صورت رغبت بیش تری به خرید چنین کالا هایی پیدا می کنید. این محصول مورد نظر ما نیز که برای جامپینگ طراحی شده است دارای یک بخش نشیمن و یا فضایی برای پرش و جنب و جوش است که جنس پلی پرو پیلن دارد و از برترین کیفیت لازم برخوردار است. این بدنه دارای خاصیت کشش فراوان نیز می باشد تا عملکرد محصول بالا برود و فعالیت ممکن شکل بگیرد. همچنین این بخش ضد آب نیز می باشد و به این علت دیر دچار خرابی و آسیب می شود. این ترامپولین ارتفاع مطلوبی با 20 سانتی متر دارد که این ارتفاع در واقع فاصله سطح جامپینگ با زمین است تا با خیال راحت انواع بازی ها درون محصول شکل بگیرد و بتوان آن را در محل های سفت نیز قرار داد. این پایه ها از جنس فلزی فولادی هستند که آب کاری شده و به این ترتیب از زنگ زدگی جلوگیری می شود و می توان بدون هر گونه پوسیدگی این محصول را مورد استفاده قرار داد.


محل های مناسب جهت راه اندازی

از آن جایی که این ترامپولین دارای اندازه ای بزرگ است می توان آن را به عنوان محوطه بازی کودکان در مهد کودک و یا مدارس قرار داد و همچنین می توان در استخر ها برای بازی جداگانه و به دور از آب برای کودکان در نظر گرفت. همچنین می توان در سالن های ورزشی برای تمرین ورزش هایی از جمله کشتی و یا بوکس و غیره راه اندازی نمود. 


خرید و نحوه احداث

این ترامپولین حفاظ دار ورزشی را می توان از فروشگاه اینتکس تهران خریداری کرد و با مطالب موجود در دفترچه راهنما و به راحتی آن را احداث نمود. این کار تنها با انجام مراحل گفته شده و با دقت فراوان انجام می گیرد.

نوع
خانگی
طول
180 سانتی متر
عرض
180 سانتی متر
ارتفاع
20 سانتی متر
تحمل وزن
130 کیلوگرم
جنس قسمت جامپینگ
پلی پرو پیلن
جنس پوشش لبه
PVC
جنس پایه ها
فلز فولادی ضد زنگ
توری محافظ
دارد
سایر ویژگی ها
جنس کف از پلی پروپیلن
جنس پایه ها از فلز ضد زنگ
دارای فنر های مخصوص نصب
مناسب سنین 4 تا 60 سال
بدنه ضد آب و ضد سایش
دارای فنر های مخصوص نصب
اقلام همراه
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...