ترامپولین حفاظ دار کودک دخترانه

کد T-76009

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
7,720,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین حفاظ دار کودک دخترانه یکی دیگر زا جدیدترین انواع ترامپولین ورزشی سایز کوچک بوده که به دلیل ابعاد و همچنین تحمل وزنی که داشته برای استفاه رده سنی کودکان و نوجوانان توصیه می شود. این ترامپولین ورزشی در واقع علاوه بر مصارف تفریحی موجب افزایش ایمنی سیستم عصبی بدن و کاهش وزن افراد و همچنین در زمینه افزایش ایمنی بدنن موثر می باشد. به همین دلیل بوده که کودکان بالاتر از 4 سال برای تخلیه انرژی خود می توانند از این ترامپولین استفاده کنند. رویه اصلی این ترامپولین سایز کوچک دارای رنگ صورتی بوده که متناسب با روحیات دختر بچه ها انتخاب شده و از رنگ های محبوب این گروه از مصرف کنندگان به شمار می رود. بدنه اصلی محصول نیز تاشو و پرتابل بوده که برای استفاده در منزل ، باغ ، مهدکودک ، پارک و... مناسب است.


جنس بدنه ترامپولین از نوع پلی پروپلین بوده که تحمل وزن بالا و کیفیت و طول عمر فوق العاده زیادی دارد. به همین دلیل بوده که این ترامپولین ورزشی می تواند وزنی بالغ بر 100 کیلوگرم را بر روی خود تحمل کرده و برای استفاده بازی های گروهی کودکانه مناسب است. سازه های اصلی این محصول از باکیفیت ترین نوع فلز استیل ضدزنگ با تحمل وزن بالا و بدنه سبک انتخاب و تولید می شود. این ترامپولین دارای حفاظ توری از نوع پی وی سی بوده که از سلامت کودک در زمان استفاده مراقبت خواهد کرد. زیرا یک مانع مطمئن بوده و از پرتاب شدن فرزندان شما به محیط خارجی اجتناب خواهد کرد. شما می توانید با مراجعه به نمایندگی مرکزی اینتکس این ترامپولین کودک را با قیمت مناسب و تحویل درب منزل در ایران خریداری نمایید.

نوعخانگی
 طول و عرض 122 سانتی متر
 ارتفاع 87 سانتی متر
 جنس قسمت جامپینگ پلی پرو پیلن
 جنس پایه ها استیل
 سنین مورد استفاده کودکان
 توری محافظ 
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای سنین 4 سال به بالا
 قابلیت استفاده در شهر بازی ها
اقلام همراهدفترچه راهنما

 

ترامپولین حفاظ دار کودک دخترانه

ترامپولین حفاظ دار کودک دخترانه یکی دیگر از وسایلی است که برای بازی و سرگرمی کودکان مهیا می شود و قابلیت استفاده در فضاهای باز و سر پوشیده را دارد. این محصول خاص می تواند برای افراد به بهترین شکل کاربرد داشته باشد و برای کودکان محیطی با آرامش کامل را مهیا سازد. با این وجود افراد بیش تر به سمت این محصول کشیده می شوند و خرید آن را در بالاترین تعداد انجام می دهند. ترامپولین ها محصولاتی هستند که دارای قابلیت کشسانی بسیار زیادی می باشند. تا بازی پرش و جامپینگ را به بهترین شکل برای کودکان مهیا سازند. ترامپولین مد نظر نیز به این صورت کارایی دارد و با توجه به طراحی فانتزی که شامل آن شده است برای کودکان دختر استفاده می شود. این محصول با رنگبندی بدنه ای که دارد مورد پسند این کودکان قرار می گیرد و آن ها را راغب به بازی و استفاده از محصول می نماید. با استفاده از این محصول کودکان انرژی خود را تخلیه کرده و دیگر سبب خرابی وسایل خانه نمی شوند. برای آشنایی با چنین محصولی به دسته بندی های زیر مراجعه کنید.


بخش های تشکیل دهنده محصول

این ترامپولین از بخش های مهمی تشکیل شده است که همگی در کنار هم تشکیل محصولی مناسب استفاده کودکان را داده است. این محصول دارای حفاظی ایمن در دور خود می باشد که باعث ایجاد ایمنی و محافظت لازم برای استفاده کودکان می شود. به این صورت است که این افراد در زمان بازی نیاز به توجه و مراقبت ندارند و می توانند به راحتی در داخل محصول امکانات لازم را داشته باشند. ترامپولین حفاظی توری دارد تا به این صورت هوا نیز به داخل محوطه محصول وارد شود. با ورود هوا و گردش آن در داخل محصول تعریق رخ نمی دهد و در واقع محصول ضد تعریق می گردد. توری دیواره با ضخامت و بافتی محکم ایجاد شده است و توانایی ایجاد طول عمر بالا را دارد. طول عمر و دوام محصول سبب می شود تا کودکان در مدت زمان بیش تری قادر به استفاده از آن شوند و به بازی مورد علاقه خود یعنی جامپینگ ادامه دهند. کف محصول نیز بخشی دایره ای شکل قرار دارد که قدرت کشسانی محصول را ایجاد می کند. این بخش قابلیت های مختلفی دارد که در ادامه بیش تر به آن می پردازیم اما به طور کلی دوام و مقاومت بسیار زیادی در برابر پرش و وزن افراد دارد و می تواند با ظاهر اولیه باقی بماند.


قابلیت بخش کف محصول

ترامپولین در بخشی که دایره ای شکل است و کف محصول را تشکیل می دهد قدرت کشسانی زیادی دارند و این قابلیت بر اساس جنس بدنه صورت گرفته است. جنس این بخش از وینیل است که کشش داشته و می تواند وزن افراد و شدن برخورد آن ها به بدنه را تحمل نماید. با توجه به نحوه اتصال کف به کناره بدنه قدرت کشسانی نیز افزایش پیدا می کند و کارایی بالا تر می رود. بخش کف به کناره های محصول با استفاده از فنر های بزرگ متصل شده است و میزان کشش را نیز افزایش داده است. با این وجود کودکان به راحتی قابلیت مد نظر خود را کسب می کنند و به بازی در طولانی مدت در داخل ترامپولین می پردازند.


قابلیت های پایه های محصول

این ترامپولین توسط پایه هایی مقاوم به صورت استوار قرار گرفته است و می تواند این حالت خود را در طولانی مدت بر قرار سازد. این پایه ها در مجموع اسکلت محصول را تشکیل داده اند تا با آن ظاهر ترامپولین ایجاد گردد. پایه ها دارای قابلیت ضد زنگ بودن هستند و در گذر زمان پوسیده نمی شوند. به علاوه می توانند با داشتن پلاستیک هایی که در انتهای پایه ها وجود دارد ثابت بر روی سطوح قرار بگیرند و کودکان را در داخل خود حفظ کنند.


خرید

اگر قصد خرید ترامپولین حفاظ دار کودک دخترانه را دارید می توانید به وب سایت رسمی اینتکس تهران مراجعه کنید و به صورت غیر حضوری محصول را سفارش دهید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...