ترامپولین حفاظ دار کودک طرح دار

کد t-13654

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
14,200,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین حفاظ دار کودک طرح دار جدیدترین ترامپولین ورزشی و تفریحی سایز کوچک بوده که به دلیل سیستم راه اندازی سریع و امکان جمع اوری و حمل آسانی که داشته توانسته در زمان کوتاهی به فروش قابل توجهی دست یابد. این ترامپولین برای رده سنی کودک و نوجوان طراحی شده به همین دلیل طراحی ظاهری آن مشابه یک پنگوئن بوده که ظاهری فانتزی به این ترامپولین می بخشد. وزن بدنه محصول 22 کیلوگرم بوده که موجب می شود توسط خودروی شخصی نیز حمل شود. البته این وزن کم تاثیری بر کیفیت بدنه محصول نداشته و این ترامپولین قادر است وزنی بالغ بر 150 کیلوگرم را بر روی خود تحمل کند.


بدنه اصلی ترامپولین نیز از جنس پلی پروپلین بوده که نرم و منعطف بوده و وزنی کم با قابلیت تحمل وزن بالا می باشد. این رویه به راحتی جا به جا و باز شده و سال های طولانی برای شما کارایی خواهد داشت. سازه اصلی این ترامپولین نیز از فلز سبک و ضدزنگ آلومینیوم گالوانیزه تولید شده است. ارتفاع ترامپولین از بخش کف تا سطح زمین تنها 25 سانتی متر بوده که موجب می شود بخش مرکزی این محصول در زمان وارد شدن حداکثر وزن مجاز به زمین برخورد نداشته باشد. از این ترامپولین حرفه ای علاوه بر محیط منزل در پارک ها و مهدکودک ها نیز می توانید استفاده کنید. زیرا این ورزش موجب افزایش ایمنی سیستم عصبی بدن کودک می شود. در اطراف این ترامپولین یک حفاظ توری طراحی شده که موجب می شود در زمان بازی کودک به فضای خارجی پرتاب نشده و ایمنی فرزند شما حفظ گردد. با مراجعه به نمایندگی مرکزی اینتکس می توانید این ترامپولین حرفه ای کودک را با قیمت مناسب خریداری نمایید.

نوعخانگی
 طول و عرض 140 سانتی متر
 ارتفاع 126 سانتی متر
 جنس قسمت جامپینگ پلی پرو پیلن
 جنس پایه ها آلمینیوم گالوانیزه
 سنین مورد استفاده کودکان و بزرگسالان
 توری محافظ 
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای سنین 3 سال به بالا
 قابلیت استفاده در شهر بازی ها
اقلام همراهدفترچه راهنما

 

ترامپولین حفاظ دار کودک طرح دار

ترامپولین حفاظ دار کودک طرح دار با داشتن ظاهری فانتزی و جذاب می تواند مورد استفاده کودکان و بزرگسالان قرار گرفته و برای آن ها جذاب باشد و با توجه به رنگبندی به کار رفته در بدنه ی آن می تواند افراد زیادی را به خود جلب کرده و سبب پر فروش شدن این محصول اورجینال شود. در واقع طراحی ظاهری این ترامپولین نقطه قوت آن در مورد جذب مخاطب بوده و می تواند گستردگی محبوبیت آن را نشان دهد. فضای داخلی این ترامپولین نیز برای استفاده افراد زیادی مناسب است که تمایل به ورزش و سرگرمی دارند و یا می خواهند اندام خود را به تناسب برسانند و بتوانند در این گونه موارد کارایی بالایی را کسب نمایند. قابلیت های فراوان نام برده برای این محصول کاربردی و خاص می تواند محصول را به عنوان محصولی امن و ایمن و جذاب دانست که در شرایط آب و هوایی مختلف قابل استفاده می باشد. کارایی و قابلیت های ترامپولین به صورت زیر می باشد:


ستون های قوص دار

ساختمان اصلی این ترامپولین تشکیل شده از بخش کف که دارای کشش و نرمی فراوانی است و نیز اسکلت ساختمان محصول که بخش پایه لبه و ستون ها می باشند و بخشی که یک حفاظ توری را تشکیل داده و به دور محصول کشیده شده است. این بخش ها همگی در کیفیتی بالا قرار دارند و می توانند دوام و طول عمر محصول را بالا ببرند. ستون های این ترامپولین همان طور که در عکس محصول می بینید دارای حالتی قوص دار هستند و با این شکل می توانند فضای گسترده ای را برای بازی و سرگرمی در داخل محصول ایجاد نمایند و سبب بازی های مهیج کودکان شوند. این ستون ها که مقاومت و دوام بسیار بالایی داشته و می توانند محصول را برای مدت های طولانی به حالت استوار و محکم نگه دارند قادر به تحمل ضربه ها و برخورد اعضای استفاده کننده می باشد و قابلیت ضد زنگ بودن را نیز دارد و درون پوششی از پارچه در جای خود قرار گرفته است.


دیواره ای طرح دار

یکی از ویژگی های این ترامپولین که آن را از ترامپولین های دیگر متمایز کرده و سبب ایجاد طرفداران بسیاری شده است داشتن حفاظ توری می باشد که بر روی آن طرح چاپ شده است. این طرح ها محصول را شیه به پنگوئن کرده و در نظر کودکان بسیار فانتزی می باشد. طرح ها با چاپی دائمی بر روی توری قرار گرفته اند و با آب و دیگر عوامل از بین نمی روند و رنگی ثابت داشته و در گذر زمان کم رنگ نمی شوند. دو عدد گوش نیز در اطراف بدنه قرار گرفته و این شکل را واقعی تر جلوه می دهند و زیبایی فراوانی به این محصول می بخشند. بخشی نیز در زیر این دیواره و زیر بدنه وجود دارد که رنگ های سبز و سفید داشته و طرح هایی بر روی آن می باشد که فقط جلوه زیبایی به محیط ترامپولین می دهد و آن را خاص تر می نماید.


راه ورودی و خروجی به محصول

این ترامپولین در اطراف خود دارای دیواره ای محکم و توری است. این دیواره از آن جایی که با استحکام خاصی قرار گرفته است راه نفوذی ندارد. به همین دلیل بخشی از دیواره به وسیله یک زیپ از هم گسسته شده و راه ورودی به آن را ایجاد می کند. بنابراین در زمان ورود و خروج این بخش باز می شود و در زمان نیاز بسته می ماند. بخش مورد نظر دارای دوختی محکم است و از آن جایی که بافت توری دیواره نیز با استحکام می باشد از هم باز نمی شود و در حالت اولیه خود در طول استفاده باقی می ماند و حالت خود را از دست نمی دهد.


خرید

این ترامپولین حفاظ دار کودک طرح دار را تنها می توان در شرکت معتبر اینتکس تهران مشاهده کرد و از طریق این شرکت اقدام به خرید آن نمود و محصول را برای استفاده در سال های طولانی خریداری کرد.

خوبه

556 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...