ترامپولین حفاظ دار گرد

کد ۹۰۸۸۸۷

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 430 سانتی متر
  • عرض: 430 سانتی متر
  • ارتفاع: 190 سانتی متر از قسمت کف
18,760,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین حفاظ دار گرد از سری محصولات جدید و پرکاربرد Avyna عرضه با قمیت ارزان در نمایندگی محصولات اینتکس ، ارسال به سراسر کشور

ترامپولین حفاظ دار گرد از سری محصولات جدید و پرکاربرد Avyna می باشد که دارای ویژگی های بسیاری می باشد که در ادامه به آن ها می پردازیم. ابعاد این وسیله نیز یرای استفاده سنین مختلف مناسب است ، قطر بیرونی این تشک جامپینگ 430 سانتی متر و ارتفاع آن 190 سانتی متر از قسمت کف محصول می باشد. از لحاظ امنیت در استفاده نیز مشکلی ندارد و دارای حفاظ توری مقاوم می باشد که قابل توجه می باشد. کف این وسیله نیز از جنس پی وی سی با الیاف کشی می باشد که یک روکش چرم مقاوم نیز دارد. قدرت پرش  این محصول بسیار بالا است و به راحتی می توان در این تشک جامپ کرد و نهایت لذت را برد.شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید ترامپولین با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

ترامپولین حفاظ دار گرد

ترامپولین حفاظ دار گرد دارای یک دیواره محکم و محافظ به جهت نگه داری افراد دداخل محوطه بازی است و می تواند این محصول را در شرایط ایمن نگه دارد و دارای دوام و کیفیت بسیار بالایی می باشد. این ترامپولین جزو ترامپولین های پیشرفته است و برای افراد مختلف با هر وزنی می تواند مناسب باشد و دارای استحکام خاص و زیاد در برابر فشار و ضربه افراد است. همچنین کفی این محصول نیز می تواند افراد را در حالت استاندارد و ایمنی کامل نگه دارد و با توجه به فاصله ای که از سطح زمین دارد می تواند شدید ترین فشار ها را در زمان پرش تحمل کند و مانع از برخورد این قسمت با کف شود. برای آشنایی بیش تر با ترامپولین حفاظ دار گرد مطالبی به صورت خلاصه آمده است که به آن توجه کنید.


بافت توری و ضخیم 

اغلب این محصولات دارای دیواره نمی باشند و به صورت باز هستند اما برخی از آن ها مانند این محصول دیواره های بلند و توری دارند که دور تا دور محصول را فرا گرفته و باعث ایجاد یک حصار برای مقابله با احتمالات و اتفاقات گوناگون می شود. این دیواره که توری نیز است با بافتی دقیق و منظم و نیز محکم تشکیل شده است و می تواند انواع ضربه ها و فشار را تحمل کند و با داشتن این بافت محکم به راحتی پاره نمی شود و در طول زمان استفاده دوام بالایی از خود نشان  می دهد. این توری موازی با ستون های محصول بالا رفته و می تواند تمامی این فضای بازی را احاطه کند و با بست هایی به صورت گیره به لبه های بالایی و پایینی محصول متصل شده است. برای رفت و آمد نیز بخشی از این توری به وسیله زیپ از هم باز شده و محل رفت و آمد افراد محسوب می شود و می تواند افراد را به راحتی به داخل خود راه دهد و در زمان نیاز آن ها را خارج کند. در زمان قرار گیری در داخل ترامپولین نیز می توان این بخش را بست و محوطه بازی را مشخص نمود. 


ارتفاعی بلند برای پرش

ترامپولین مد نظر دارای ارتفاع بلندی می باشد تا برای افراد بزرگسال نیز مناسب گردد. این ارتفاع به میزان 190 سانتی متر می باشد که از بخش جامپینگ محصو حساب می شود و قادر به تحمل پرش افراد بلند قد به این میزان را دارد. این ارتفاع محصول را مناسب استفاده و به کار گیری در سالن های ورزشی عمومی کرده تا افراد بیش تری بتوانند از وجود این ترامپولین بهره مند شوند و قادر به استفاده مکرر از این محصول شوند و نیز بتوان در داخل این ترامپولین انواع بازی ها و ورزش های گروهی را نیز انجام داد و از انجام آن ها لذت کافی را برد.


ایجاد فضایی برای ورزش ها

برخی از ورزش ها با پرش و جامپینگ همراه هستند و با این کار قوای افراد تقویت می شود. این گونه ورزش ها برای انجام در این ترامپولین مناسب است و می تواند افراد را در این منطقه بازی به صورت ایمن قرار دهد و فضا را برای تمرین های آن ها مهیا سازد. از این ورزش ها می توان بوکس و یا کاراته را نام برد که با پرش بسیار همراه است و فضای بازی را می خواهد. ترامپولین نیز با داشتن ابعاد 430 سانتی متر در قطر توانسته یک فضای بسیار بزرگ را برای آن ها فراهم کند تا با تمرینات مکرر خود را برای مسابقات آماده کنند و بتوانند بنیه و ماهیچه های خود را تقویت سازند. برخی دیگر از ورزش ها نیز مانند کشتی فضای این چنینی می خواهند که بتوانند در وزن های گوناگون در داخل محصول قرار بگیرند و به مبارزه بپردازند و اطمینان حاصل نمایند که با ضربه و حرکات در داخل این محصول دچار آسیب نمی شوند.


روش خرید ترامپولین

به منظور خرید ترامپولین حفاظ دار گرد می توانید به فروشگاه بزرگ اینتکس تهران مراجعه کنید.

نوع
خانگی
طول
430 سانتی متر
عرض
430 سانتی متر
ارتفاع
190 سانتی متر از قسمت کف
تحمل وزن
جنس قسمت جامپینگ
پلی پرو پیلن
جنس سازه ها و دستگیره
فلز فولادی و پلیمری
سنین مورد استفاده
مناسب سنین 8 تا 70 سال
توری محافظ
دارد
سایر ویژگی ها
دارای حفاظ توری مقاوم
مناسب سنین مختلف
اقلام همراه
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...