ترامپولین حفاظ دار 2.5 متری

کد ۰۰۹۹۹۳

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 2.5 متر
  • عرض: 2.5 متر
  • ارتفاع: 83 سانتی متر
13,770,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین 2.5 متری حفاظ دار محصولی جدید از شرکت iTRAM برای تفریحات پرشی کودکان و نوجوانان در نمایندگی محصولات اینتکس با قیمتی ارزان و مناسب

ترامپولین 2.5 متری حفاظ دار محصولی جدید از شرکت iTRAM برای تفریحات پرشی کودکان و نوجوانان بوده که ساخته شده از بهترین جنس و کیفیت می باشداز مزیت های زیادی که این ترامپولین نسبت به مدل های مشابه دارد میتوان به بدنه ی آن اشار کرد که روی پایه های فلزی ضد زنگ توسط فنر های 8 سانتی متری سوار شده تا نهایت مقاومت را در زمان جامپینگ فراهم کند. این پایه های از قسمت فنر نیز دارای پوششی از جنس PVC بوده تا علاوه بر افزایش زیبایی طراحی بدنه هنگام استفاده نیز به صورت اتفاقی به فنر های وصل شونده برخورد نکنیم. این محصول بیشتر برای استفاده در مهد های کودک کاربرد داشته و به دلیل حجم کم خود در حالت جمع شده توسط انواع وسیله های نقلیه به راحتی قابل حمل خواهد بود.این ترامپولین در مدل حفاظ دار تولید و عرضه شده که حفاظ آن از نوع توری پلی استر می باشد. این حفاظ به صورت مجزا بر روی پایه های بدنه اصلی نصب می شوند. اما تشک اصلی این ترامپولین از جنس پلی پروپیلن ساخته شده که از قابلیت هایی همچون ضد آب و ضد سایش بودن برخوردار می باشد. شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید ترامپولین حفاظ دار با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

نوع
خانگی
طول
2.5 متر
عرض
2.5 متر
ارتفاع
83 سانتی متر
تحمل وزن
جنس قسمت جامپینگ
پلی پرو پیلن
جنس سازه ها و دستگیره
فلز فولادی ضد زنگ
سنین مورد استفاده
مناسب سنین 3 تا 20 سال
توری محافظ
دارد
سایر ویژگی ها
دارای پوشش PVC برای فنر ها
دارای حفاظ توری پلی استر
مناسب سنین کودکان و نوجوانان
دارای پایه های ضربه گیر
دارای سایبان ضد آب
قابلیت حمل آسوده
اقلام همراه
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...