ترامپولین حفاظ دار 3.6 متری

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 3.6 متری
  • عرض: 3.6 متری
  • ارتفاع: 83 سانتی متر
12,310,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین 3.6 متری حفاظ دار عرضه با قیمت ارزان و کیفیت مرغوب در نمایندگی محصولات اینتکس، ارسال به سراسر کشور

ترامپولین 3.6 متری حفاظ دار از سری ترامپولین های جامپینگ و تفریحی با حفاظ توری پلی استر بوده که برای سنین 3 تا 20 سال گزینه بسیار مناسبی می باشد.قسمت کف این ترامپولین به وسیله فنر های همراه این کالا به پایه های فلزی ضد زنگ وصل شده تا این محصول شکل بگیرد.  این ترامپولین به دلیل داشتن حفاظ قوی می تواند امنیت بالایی برای کودکانی که در حال بازی در این ترامپولین هستند باشد. این کالا قابلیت جمع شدن در ابعاد کوچکتر داشته تا امکان حمل و جا به جایی آن آسوده تر شود. این ترامپولین دارای کیفیت و ساختار بسیار مناسبی بوده و از پایه های صداگیر برای جلوگیری از ایجاد صدای زیاد بهره مند می باشد. قسمت کف این ترامپولین از جنس پلی پروپیلن بوده که دارای ضخامت بالا و مقاومت بسیار خوب در برابر سایش و یا برخورد آب خواهد داشت. کیفیت ساخت بالای این ترامپولین موجب شده تا امکان استفاده در فضای باز به راحتی فراهم باشد و به راحتی ور در کمترین زمان آماده استفاده میشود. شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید ترامپولین با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

ترامپولین حفاظ دار 3.6 متری

ترامپولین حفاظ دار 3.6 متری دارای قابلیت ها و کارایی های مختلف است و می تواند برای افراد گوناگون مورد استفاده قرار گیرد. شکل های مختلف حک شده بر روی پوشش بدنه محصول آن را برای استفاده کودکان آماده کرده است و می توان آن را برای اتاق خواب و داخل منزل نیز استفاده کرد. ترامپولین ها به منظور بازی های مهیج و پر جنب و جوش ساخته می شوند و کارایی آن ها برای پرش و جامپینگ است و می تواند شرایط نرمش و ورزش های گوناگون را مهیا سازد. این محصولات دارای قابلیت های کششی و پرشی هستند و بدنه ای با این منظور دارند تا به هر میزان که بخواهند بتوانند شتاب پرش خود را تنظیم کنند. قسمت های مختلف محصول برای منظور خاصی ایجاد شده اند و هر کدام ایمنی دستگاه را نیز افزایش می دهند. برای دانستن این خصوصیات و ویژگی ها مطالبی در زیر آمده است که با ما همراه باشید.


سطح فوق کششی و جذاب

بخشی از این محصول برای بازی های مختلف می باشد که بخش اصلی ترامپولین نیز به حساب می آید این بخش در واقع همان کف محصول است که به شکل بیضی می باشد و بر روی آن انواع حرکات مهیج انجام می گیرد. این بخش از جنس پلی پرو پیلن است که خاصیت کشسانی بالایی دارد و می تواند کارایی محصول را به بهترین شکل رقم بزند. در برابر برخورد های افراد این بخش مقاومت بالایی از خود نشان می دهد و می تواند تحمل زیادی در برابر شتاب های بالا برای برخورد داشته باشد. علاوه بر این از آن جایی که این قسمت با فنرهای بزرگ و فلزی به لبه ها متصل شده است این قابلیت را افزایش داده و سبب تمدید بیش تر این کشش می شود. این فنر ها نیز دوام بالایی دارد و شکستگی ایجاد نمی کند.


پایه های با استحکام

محصول مورد نظر دارای ساختمان و پایه های محکمی هستند که این ترامپولین را در کنار هم تشکیل داده اند. این محصول پایه هایی مستحکم داشته و ارتفاعی را از سطح زمین ایجاد می کند این ارتفاع برای استفاده درست از محصول لازم و ضروری است و می تواند با شدت بازی نیز به زمین برخورد نکند. پایه ها از جنس فلز فولادی گالوانیزه است که خاصیت ضد زنگ نیز داشته و علاوه بر این برای استفاده در محیط رطوبتی نیز سازگاری دارد و سبب بروز پوسیدگی نمی شود. پوسیدگی در بخش پایه ها می تواند طول عمر محصول را کاهش داده و محصول را بشکند و باعث از بین رفتن ترامپولین شود. لبه های محصول نیز از همین جنس هستند و در پوششی از پی وی سی قرار دارد که مانع از آسیب رسیدن به آن ها می شود. پی وی سی با ضخامت بالایی است و مانع ایجاد صدمه به بخش های محصور می شود. در دور این ترامپولین پوشش پی وی سی با طرح های چاپی و شفاف کشیده شده و خلاقیت این محصول را بالاتر می برد. دو دستگیره در بالای محصول وجود دارد که برای ایجاد تعادل در محصول است و همچنین می توان با گرفتن و تکیه دادن به آن بازی های و نرمش های مختلف را انجام داد. دستگیره ها نیز در داخل پوشش قرار دارند و در فضاهای باز محصول را از خرابی حفظ می کند. 


سکوت کامل در زمان بازی

برخی از محصولات بی کیفیت در زمان استفاده صداهایی را ایجاد می کنند که آزار دهنده است و در سکوت منزل مانع از ادامه کار می شود. همچنین این سرو صدا برای کودکان گوش خراش بوده و غیر قابل تحمل می باشد. اما این ترامپولین با طراحی خاص و به کار گیری مواد اولیه مرغوب سرو صدایی در زمان بازی ایجاد نمی کند و در سکوت کامل می توان از آن در زمان های مختلف استفاده کرد و هیچ گونه آلودگی صورتی را ایجاد نمی کند.


روش خرید آسان ترامپولین

برای این که ترامپولین حفاظ دار 3.6 متری را به روشی آسان و ساده خریداری کرد و در زمان کم تحویل نمود و همچنین به سرعت آن را برای استفاده راه اندازی کرد می توان هم اکنون به مرکز فروش نمایندگی اینتکس تهران مراجعه کرده و این خرید را انجام دهید.

نوع
خانگی
طول
3.6 متری
عرض
3.6 متری
ارتفاع
83 سانتی متر
تحمل وزن
49 کیلو گرم
جنس قسمت جامپینگ
پلی پرو پیلن
جنس سازه ها و دستگیره
فلز فولادی ضد زنگ
سنین مورد استفاده
مناسب سنین 3 تا 20 سال
توری محافظ
دارد
سایر ویژگی ها
دارای فنر های مخصوص نصب
مقاوم در برابر سایش و آب
دارای محافظ توری
اقلام همراه
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...