ترامپولین خانگی ورزشی مشکی

کد ۹۹۰۰۱

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 101 سانتی متر
  • عرض: 101 سانتی متر
  • ارتفاع: 76 الی 95 سانتی متر
6,880,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین خانگی ورزشی مشکی محصولی بادوام و زیبا و قابل حمل قابل خرید از فروشگاه اینتکس نمایندگی رسمی فروش ترامپولین درایران

ترامپولین خانگی ورزشی مشکی محصولی استاندارد برای مصارف تفریحی و ورزشی در فضاهای مختلف از جمله سرپوشیده و یا محیط های باز بوده که برای کاهش وزن و تقویت سیستم عصبی بدن بسیار مناسب است. این محصول دارای ارگونومی ساختی گرد بوده که بخش پرشی ان به رنگ مشکی در میانه محصول تعبیه گردید. برای تولید صفحه پرش محصول از پلیپلین استفاده شده که دارای نرمی و کشسانی بالایی بوده و می تواند وزنی بالغ بر 150 کیلوگرم را به راحتی تحمل کند. سازه های محصول از جنس فلز فولاد ضدزنگ بوده که وزن کمی داشته و قابلیت تحمل وزن بالایی دارد. جهت اتصال صفحه پرش محصول با سازه های ان از فنر های فلزی بسیار بزرگی استفاده می شود. برای ایمنی شخص مصرف کننده و برخورد نداشتن با این فنر ها این بخش دارای یک روکش از نوع پارچه اکسفورد با خاصیت نرمی و طول عمر بالا است. این محصول دارای یک دستگیره بوده که قابلیت تنظیم ارتفاع با توجه به قد شما را در بازه 75 سانتی متر تا 95 سانتی متر را دارد. شما می توانید ا استفاده از این دستیگره تعادل خود را در زمان بازی حفظ نمایید. از این محصول در تمام شرایط جوی اب و هوایی با اسودگی خاطر می توانید استفاده کنید. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را با مناسب ترین قیمت و کیفیت خریداری نمایید.

نوع
خانگی
طول
101 سانتی متر
عرض
101 سانتی متر
ارتفاع
76 الی 95 سانتی متر
تحمل وزن
150 کیلو گرم
جنس قسمت جامپینگ
پلی پرو پیلن
جنس پوشش لبه
PVC
جنس پایه ها
فلز فولادی ضد زنگ
توری محافظ
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای طراحی گرد
اقلام همراه
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...