ترامپولین خانگی 1.2 متری با دستگیره

کد ۹۹۰۰۸۸

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 1.20 متر طول دستگیره: 106 سانتی متر
  • عرض: 1.20 متر
  • ارتفاع: ارتفاع پایه ها: 25 سانتی متر ارتفاع: 90 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین خانگی 1.2 متری با دستگیره محصولی ایمن و باکیفیت و استاندارد قابل خرید از فروشگاه انلاین اینتکس نمایندگی فروش ترامپولین در ایران

ترامپولین خانگی 1.2 متری با دستگیره از جمله کوچکترین نمونه های تولید شده این گروه از محصولات پرطرفدار بوده با توجه به امکان استفاده در تمامی فضاهای خانگی و همچنین مهدکودک ها و سالن های ورزشی و فضاهای باز توانسته پاسخگوی نیاز بخش وسیعی از مصرف کنندگان محترم باشد. این محصول نیز مانند نمونه های مشابه ساختاری گرد داشته که جهت حفظ تعادل شما در زمان استفاده مجهز به یک دستگیره استاندارد شده است. وزن محصول تنها 10 کیلوگرم بوده که با توجه به این وزن کم و سهولت نصب اسان کالا می توان بیان کرد که محصول کاملا پرتابل طراحی شده اما این وزن کم تاثیری بر کیفیت بالای کالا نداشته و محصول قادر است وزنی بالغ بر 120 کیلوگرم را به راحتی تحمل نماید. برای تولید محصول از جنس پلی پروپلین استفاده شده که از توان تحمل وزن بالا و قابلیت کشسانی و انعطاف پذیری برخوردار است. این ساختار برای تمامی شرایط اب و هوایی مناسب بوده و دارای طول عمر زیادی می باشد. برای ساخت سازه ها و پایه های محصول از جنس فلز ضدزنگ با خاصیت وزن کم در مقابل توان تحمل وزن بالا استفاده می شود. اگر قصد خرید این محصول را دارید توصیه می کنیم به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

نوع
خانگی
طول
1.20 متر
طول دستگیره: 106 سانتی متر
عرض
1.20 متر
ارتفاع
ارتفاع پایه ها: 25 سانتی متر
ارتفاع: 90 سانتی متر
تحمل وزن
120 کیلوگرم
جنس قسمت جامپینگ
پلی پرو پیلن
جنس سازه ها و دستگیره
فلز ضد زنگ
سنین مورد استفاده
مناسب سنین 8 تا 70 سال
توری محافظ
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای فنر های مخصوص نصب
دارای طول عمر بالا
مناسب سنین مختلف
اقلام همراه
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...