ترامپولین خانگی 1.2 متری تاشو

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 1.20 متر
  • عرض: 1.20 متر
  • ارتفاع: 25 سانتی متر
7%
3,800,000
3,550,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین خانگی 1.2 متری با دستگیره محصولی ایمن و باکیفیت و استاندارد قابل خرید از فروشگاه انلاین اینتکس نمایندگی فروش ترامپولین در ایران

ترامپولین خانگی 1.2 متری تاشو از جمله محصولات زیبا و پرفروش بوده که در سال جدید طراحی و با ساختاری استاندارد و بادوام به بازار عرضه شده است. این محصول دارای استحکام بالای بدنه بوده و برای تمام رده های سنی قابل استفاده می باشد. بدنه این محصول از نوع پلی پروپلین بوده که ساختاری نرم با خاصیت کشسانی بالا داشته و می تواند وزن زیادی را تحمل کند. برای تولید سازه ها و پایه های این محصول از فلز فولاد ضدزنگ استفاده می شود. این سازه ها در کنار وزن بسیار کم خود می توانند وزن بسیار بالایی را تحمل کنند. جهت اتصال بخش پرش به سازه های محصول از فنر های فلزی بسیار بزرگی استفاده می شود. این فنر ها ممکن است در زمان بازی به شخص مصرف کننده اسیب برسانند. به همین دلیل و برای حفظ ایمنی افراد این محصول دارای یک روکش بسیار نرم از نوع پی وی سی برای این فنر ها می باشد. این محصول ارگونومی ساخت گردی داشته و در بخش کف خود دارای 6 عدد پایه با ارتفاع 25 سانتی متر است. این میزان ارتفاع از تماس بخش پرش با سطح زمین در زمان وارد شدن حداکثر وزن قابل تحمل اجتناب می کند. تمامی این پایه ها مجهز به یک نگهدارنده بوده  تا در زمان استفاده موقعیت محصول بر روی سطح زمین ثابت باقی بماند. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را با قیمتی مناسب و کیفیتی بالا خریداری کنید.

نوع
خانگی
طول
1.20 متر
عرض
1.20 متر
ارتفاع
25 سانتی متر
تحمل وزن
150 کیلوگرم
جنس قسمت جامپینگ
پلی پرو پیلن
جنس سازه ها و دستگیره
فلز ضد زنگ
سنین مورد استفاده
مناسب سنین 8 تا 70 سال
توری محافظ
ندارد
سایر ویژگی ها
قابل استفاده در مراکز ورزشی و منزل
مناسب سنین مختلف
اقلام همراه
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...