ترامپولین سایبان دار کودک

کد ۹۹۷۷۶

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: ۱۲۰ سانتی متر
  • عرض: ۱۲۰ سانتیمتر
  • ارتفاع: ۱۸۰ سانتی متر
11,575,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین سایبان دار کودک از سری محصولات جدید و کودک پسند و سرگرم کننده می باشد. این وسیله برای کودکان و نوجوانان است که ویژگی های بسیاری دارد. این تشک جامپینگ نیز مانند اکثر هم نوعان خود به شکل گرد طراحی شده است و ابعاد مناسبی نیز دارد که برا استفاده بسیار مناسب است. جنس صفحه این تشک از نوع پلاستیک پی وی سی با بافت کش دار است که مقاومت بسیار بالایی دارد و حتی می شود در این تشک پرش های بلندی داشت. دارا بودن حفاظ دز دور این وسله از مهم ترین ویژگی هایی می باشد که این محصول دارد و می تواند از کودکان شما به خوبی مراقبت کند. سایبان موجود در این محصول نیز به خوبی از این تشک محافظ می کند و به راحتی می شود از این محصول در هر مکان و زمانی استفاده کرد و از خرید خود لذت برد. شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید ترامپولین با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

ترامپولین سایه بان دار کودک

ترامپولین سایه بان دار کودک از جمله محصولات محبوب و بی نظیر شرکت اینتکس می باشد که به تازگی تولید شده و توانسته در این مدت کم جزو پرفروش های سال 2020 به حساب بیاید. این محصول زیبا دارای رنگبندی جذاب می باشد که هر فردی را متمایل به استفاده از آن می کند از آن جایی که محصول مورد نظر برای بازی و سرگرمی کودکان و نوجوانان طراحی شده است می توان به عنوان یک وسیله برای بازی های گروهی نیز استفاده شود و روزی شاد را برای آن ها رقم بزند. والدین هواره باید وسیله ای را برای فرزندان خود تهیه کنند که علاوه بر زیبایی و هیجان و امکان بازی های گوناگون دارای مرغوبیت بدنه و کیفیت بالا نیز باشد بنابراین در ادامه مطالب موجود است که برای راهنمایی بیش تر آن ها درنظر گرفته شده است که می توانید آن را مطالعه کنید.


سازگاری با محیط

یکی از مهم ترین ویژگی های یک محصول دوام و طول عمر آن است و این که چه میزان عوامل محیطی را تحمل می کند و در چه محل هایی آسیب نمی بیند. این محصول مورد نظر با داشتن زیبایی بسیار و رنگ های خیره کننده محیطی سالم و امن را برای کودکان و نوجوانان فراهم کرده است که با داشتن مرغوبیت در مواد اولیه در زمان استفاده حساسیتی برای بدنه آن ها ایجاد نمی کند. چرا که این محصول در ارتباط مستقیم با پوست کودکان بوده و ممکن است عارضه ای را به دنبال داشته باشد. بخش جامپینگ این وسیله بازی که می تواند یک مجموعه تفریحی به شمار بی آید از جنس پلی پرو پیلن بوده و ضد حساسیت و ضد تعریق است و می تواند محیطی نرم و راحت را برای بازی های مختلف ایجاد کند. ساختمان اصلی این محصول از پایه های فلزی تشکیل شده است که مقاومت بالایی در برابر وزن داشته و اسکلت اصلی را تشکیل می دهد و محصول را در طول عمر خود استوار نگه می دارد. این پایه ها از جنس فلز فولادی گالوانیزه بوده که دارای خاصیت ضد آب است و می تواند رطوبت و باران را تحمل کند و دچار پوسیدگی نشود. به این علت می توان محصول را در محیط های باز نیز قرار داد.


بخش های مهم محصول

یک سری قسمت هایی در این وسیله بازی قرار دارد که می تواند دلیل بر پرفروش بودن آن باشد. این قسمت ها برای کارایی بیش تر آن درنظر گرفته شده و امکان استفاده بیش تر محصول را فراهم می کند. مهم ترین این بخش ها سقف می باشد. این سقف که از جنس پی وی سی است مانعی مهم در برابر ورود باران است و همچنین باعث ایجاد سایه در داخل ترامپولین می شود و نمی گذارد آفتاب کودکان را هنگام بازی اذیت کند. در اطراف این محصول حفاظ توری وجود دارد. این حفاظ هم از افتادن کودکان و بروز حادثه جلوگیری می کند هم می توان از ورود موجودات ریز به داخل محصول جلوگیری کند و محیطی سالم را برای آن ها فراهم آورد. برای عبور و مرور به داخل این ترامپولین پله ای از جنس آلومینیوم واقع شده است که راحتی بیش تری را برای استفاده از محصول برقرار کرده است.


فضای لازم برای محصول

همان طور که گفته شد محصول مورد نظر را می توان هم در محیط های بسته منزل و هم در محیط های باز مورد استفاده قرار داد اما فضایی که باید قبل از خرید محصول برای آن در نظر گرفته شود مهم است و این کار با دانستن ابعاد آن انجام می شود. این ترامپولین ساختار گرد دارد و با داشتن قطری مناسب برای محل هایی مانند کنار استخر یا در حیاط و یا در ویلا می توان از آن استفاده کرد. در منزل نیز می بایست اتاقی را برای این مجموعه بازی درنظر داشت که ابعاد کوچکی داشته و مخصوص بازی کودکان باشد.


خرید اینترنتی محصول

برای خرید ترامپولین سایه بان دار کودک با ویژگی های گفته شده می بایست به شرکت بزرگ اینتکس تهران مراجعه کرده و به صورت غیر حضوری آن را خریداری کرد و از ضمانت نامه آن نیز برخوردار بود.

نوع
خانگی
طول
۱۲۰ سانتی متر
عرض
۱۲۰ سانتیمتر
ارتفاع
۱۸۰ سانتی متر
تحمل وزن
۱۵۰ کیلوگرم
جنس قسمت جامپینگ
پلی پرو پیلن
جنس پوشش لبه
PVC
جنس پایه ها
فلز فولادی گالوانیزه
توری محافظ
دارد
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان و نوجوانان
دارای محافظ توری با درب
دارای سایه بان مجزا
دارای پلکان آلومینیومی
اقلام همراه
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...