ترامپولین ورزشی با کف توری

کد ۶۶۰۹۹

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 120 سانتی متر
  • عرض: 120 سانتی متر
  • ارتفاع:
6,640,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین ورزشی با کف توری از سری محصولات خاص کودکان می باشد که از مهیج ترین و شیک ترین تشک جامپینگ مخصوص سنین کودکان و نو جوانان است که مقاومت بسیار بالایی دارد. ابعاد و اندازه این تشک جامپینگ نیز بسیار مناسب می باشد ، قطر این ترامپولین 120 سانتی متر می باشد. این وسیله تا وزن 200 کیلوگرم را نیز می تواند تحمل کند که برای استفاده این سنین بسیار مناسب می باشد. ساختار این تشک جامپینگ به گونه ای است که مقاومت بالایی در شرایط جوی مختلف دارد. از این محصول می شود در منزل و علاوه بر آن حتی در مکان های تفریحی مانند شهر بازی های کوچک و همچنین مهد کودک ها نیز استفاده نمود. این محصول زیبا را می توانید با کمترین قیمت از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید . 

ترامپولین ورزشی با کف توری

ترامپولین ورزشی برای انواع ورزش ها و بازی های ساده و پیشرفته ساخته شده است که با داشتن ظاهری ساده و طراحی ابتدایی جزو محصولات با کارایی بالا به حساب می آید. این ترامپولین به دلیل سادگی و کم جا بودن در محل های گوناگون می تواند مورد استفاده قرار گیرد و در هر زمانی می شود از مزیت های آن بهره مند شد. به منظور داشتن فضایی برای تمرین ورزش های مختلف و یا انجام بازی و شادی و تفریح همیشه نباید هزینه بالایی پرداخت کرد و در ازای این پرداخت سرگرمی دریافت نمود بلکه یک سری محصولات نیز وجود دارند که دارای قیمتی مناسب و به صرفه هستند و می توان آن را برای روزهای تعطیل و پر کردن اوقات فراغت کودکان برای آن ها تهیه نمود. این ترامپولین مد نظر نیز یکی از همین محصولات باکیفیت می باشد که در مورد خصوصیات آن مطالبی به صورت زیر دسته بندی شده اند.


خلاقیت و نوآوری در عین سادگی

همیشه سادگی به معنای کارایی محدود نمی باشد چه بسا در برخی موارد این سادگی در کارایی و تنوع استفاده نیز نقش مهمی داشته و بتواند محصول را جزو محصولات محبوب قرار دهد. ترامپولین ورزشی مورد بحث همان طور که از اسم آن نیز مشخص است به منظور استفاده ورزشکاران در محیط های بیرون و یا در داخل منزل و حتی در سالن های ورزشی تولید شده است و این امکان را ایجاد می کند تا این افراد در هر مکانی طبق شرایط موجود اسباب تمرین و مسابقه را برپا کنند. در زمانی که این محصول را برای کودکان تهیه می کنید نیز می توان برای آن ها فضایی ایجاد شود که برای جامپینگ و پرش مناسب است و بتوان انرزی آن ها را که در محیط بسته خانه تجمع کرده است به این گونه تخلیه شود. با داشتن چنین محصولی دیگر نیازی به وسایل های هیجان انگیز و هزینه بر دیگر نیست و تمامی نباز های کودکان در مورد یک محصول برای تفریح را پاسخگو می باشد و می توان به راحتی نیز خریداری شود.


مرغوبیت مواد به کار رفته

در مبحث طول عمر محصولات همواره جنس و کیفیت آن ها مد نظر است که برحسب آن می توان میزان دوام محصول را اندازه گیری کرد. در چنین محصولی که برای بازی های مهیج و تمرین ورزشکاران درنظر گرفته شده است می بایست بدنه از بهترین جنس بوده و ضخامت لازم را داشته باشد تا با چنین بازی و هیجاناتی دچار آسیب نشود. یکی از ویژگی هایی که در این ترامپولین زیبا به کار رفته است و مورد توجه اغلب افراد قرار می گیرد کف توری آن است. این کفی از تعریق جلوگیری می کند و ضد حساسیت است و می توان در زمان استفاده از خاصیت کشسانی آن نیز بهره مند شد. این خاصیت از طریق بافت توری منعکس شده است که از رشته های کشی تشکیل شده است و می تواند در مدت زمان طولانی از استفاده خاصیت خود را حفظ کند و شکل خود را در تمامی مدت به صورت ثابت نگه دارد. در بخش های کناری نیز پوشش هایی قرار دارد که بیش تر برای نرم شدن لبه و ایمنی افراد درنظر گرفته شده است و در مقابل برخورد ها و ضربه مقاومت نشان داده و باعث می شود تا افراد درد را حس نکنند. این محصول در ارتفاع مناسبی از سطح زمین قرار دارد و با داشتن پایه های فلزی این ارتفاع و استواری در طول استفاده حفظ می شود و از برخورد افراد در قسمت جامپینگ به سطح زمین جلوگیری می کند.


کوچک و قابل حمل

با وجود داشتن ابعادی مناسب به قطر 120 سانتی متر می توان از آن در تفریحات و مسافرت های خود استفاده کرد و از کارایی آن بهره برد. با این ابعاد می توان از آن در محیط های کوچک نیز استفاده کرد و در محل هایی مانند اتاق خواب آن را قرار داد. این محصول با داشتن خاصیت تاشو و ابعاد کوچک و وزن کم به راحتی قابل حمل می باشد و می توان توسط یک فرد جابه جا شود.


خرید

برای اطلاع از موجودی محصول و خرید ترامپولین ورزشی با کف توری به فروشگاه رسمی اینتکس تهران در سراسر کشور مراجعه کنید.

نوع
خانگی
طول
120 سانتی متر
عرض
120 سانتی متر
ارتفاع
تحمل وزن
جنس قسمت جامپینگ
پلی پرو پیلن
جنس پوشش لبه
PVC
جنس پایه ها
فلز فولادی ضد زنگ
توری محافظ
ندارد
سایر ویژگی ها
اقلام همراه
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...