ترامپولین ورزشی بزرگسال مدل کشی

کد ۷۷۰۰۰

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 1.27 متر
  • عرض: 1.27 متر
  • ارتفاع:
7,595,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین ورزشی بزرگسال از سری ترامپولین های ورزشی تفریحی می باشد که به تازگی به بازار عرضه شده و توانسته توجه بسیاری از افراد را به خود جلب نماید . این محصول به شکل شش ضلعی طراحی شده که در هر گوشه دارای یک پایه می باشد . این پایه ها از جنس فولاد ضد زنگ بوده و به جهت حفظ تعادل شما در حین استفاه تعبیه شده است . سطح آن نیز از جنس پلی پروپیلن درنظر گرفته شده است که دارای خاصیت جامپینگ بوده و نیز از مقاومت بالایی در برابر پوسیدگی برخوردار می باشد . همچنین برای این محصول یک دستگیره در نظر گرفته شده است که با استفاده از آن می توانید به انجام انواعی از ورزش ها پرداخته و از آن لذت ببرید . این دستگیره دارای قابلیت تغییر ارتفاع بوده که به همین جهت مناسب استفاده هر گروه سنی می باشد . تحمل وزن این ترامپولین 150 کیلو گرم بوده که گزینه مناسبی برای استفاده فردی برای رده سنی کودک و بزرگسال می باشد . شما می توانید از این محصول علاوه بر ورزشگاه ، در منزل و فضای باز به جهت تفریح و سرگرمی نیز استفاده نمایید . برای تهییه این محصول کاربردی می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب از فروشگاه اینتکس دریافت نمایید .

ترامپولین ورزشی بزرگسال محصولی با طرح شش ضلعی می باشد که از فضای کافی برای تفریح و ورزش برخوردار بوده و قابل استفاده در هر مکانی می باشد . این محصول دارای یک دستگیره با قابلیت تغییر ارتفاع بوده که این امکان را فراهم می آورد که هر رده سنی قادر باشد آن را مورد استفاده قرار داده و لذت ببرد . این محصول را می توان در ابعاد کوچک جمع نموده و به راحتی حمل و جا به جا نمود . در ادامه این مطلب به بررسی دقیق این محصول پرداخته و شما را در خرید ترامپولین بزرگسال همراهی می نماییم...


طراحی و آرگونومی ساخت


همانطور که در تصویر مشاهده می نمایید این محصول به صورت شش ضلعی طراحی شده و دارای شش عدد پایه در گوشه ها می باشد . که این امر به حفظ تعادل هرچه تمام تر در حین استفاده کمک می نماید . همچنین برای این محصول یک دستگیره درنظر گرفته شده است که با استفاده از آن می توانید به انجام انواع زیادی از حرکات ورزشی بپردازید . علاوه بر آن می توانید از آن برای تفریح های مهیج استفاده نموده و ساعت ها سرگرم شوید و در عین حال به تناسب اندام دست یابید . این محصول به گونه ای طراحی شده است که می توان از آن علاوه بر ورزشگاه ، در منزل و فضای باز نیز استفاده نمود . همچنین علاوه بر بزرگسالان نیز کودکان می توانند آن را مورد استفاده قرار داده و لذت ببرند .


جنس بدنه

علاوه بر نوع طراحی محصولات ، جنس و کیفیت آن نیز از اهمیت بالایی برخوردار می باشد . زیرا این موضوع مستقیما بر طول عمر محصول و کارایی آن تاثیر خواهد داشت . سطح این ترامپولین که دارای خاصیت جامپینگ می باشد از جنس پلی پروپیلن بوده و از مقاومت بالایی در برابر پوسیدگیق و آسیب دیدگی برخوردار می باشد . پایه ها و دستگیره آن نیز از جنس فولاد ضد زنگ تهیه شده که در حین شستشو و استفاده در فضای باز دچار پوسیدگی و شکستگی نخواند شد .


ابعاد و تحمل وزن


از دیگر ویژگی های مهم و قابل ذکر این محصول می توان به ابعاد آن اشاره نمود زیرا محصولی دارای حجم مناسب را می توان به راحتی در هر مکانی مورد استفاده قرار داد . همانطور که در تصویر مشاهده می نمایید این محصول به شکل شش ضلعی طراحی شده که دارای قطر 127 سانتی متر می باشد که برای استفاده فردی مناسب می باشد . همچنین این ابعاد موجب شده در منزل و کمترین فضای موجود نیز بتوان آن را مورد استفاده قرار داد . این ترامپولین قادر است تا وزنی بالغ بر 150 کیلو گرم را تحمل نماید که این امر موجب شده بزرگسالان نیز با خیالی آسوده آن را مورد استفاده قرار دهند .


مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش


همانطور که می دانید یکی از مواردی که طول عمر محصول را تحت تاثیر قرار می دهد ، علاوه بر کیفیت ، نحوه مراقبت و استفاده ما می باشد . به همین منظور می بایست از قرار دادن وزن هایی بیش از 150 کیلو گرم بر روی آن خودداری نموده و از برخورد اشیاء تیز به سطح آن ممانعت نمایید . در صورت بروز آسیب دیدگی در هر قسمت از این محصول می توانید با مراجعه به نمایندگی اینتکس آن را برطرف نمایید .


جمع بندی


ترامپولین ورزشی بزرگسال محصولی با قابلیت تغییر ارتفاع دستگیره می باشد که این امکان را فراهم می آورد که همه رده های سنی بتوانند آن را مورد استفاده قرار داده و لذت ببرند . علاوه بر این شما می توانید این محصول را در ابعاد کوچک جمع نموده و به راحتی مورد حمل و جا به جایی قرار دهید . سطح این ترامپولین علاوه بر دارا بودن قابلیت جامپینگ ، از مقاومت بالایی برخوردار بوده و به سادگی آسیب نمی پذیرد . اگر شما نیز مجذوب این محصول مهیج و کاربردی شده اید می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام به تهیه آن نموده و آن را با قیمتی مناسب از فروشگاه اینتکس دریافت نمایید .

نوع
خانگی
طول
1.27 متر
عرض
1.27 متر
ارتفاع
تحمل وزن
150 کیلوگرم
جنس قسمت جامپینگ
پلی پرو پیلن
جنس پوشش لبه
PVC
جنس پایه ها
فلز فولادی گالوانیزه
توری محافظ
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای فنر های مخصوص نصب
دارای طول عمر بالا
مناسب سنین مختلف
اقلام همراه
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...