ترامپولین ورزشی بزرگسال دستگیره دار

کد ۹۴۰۰۱

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 1.2 متر
  • عرض: 1.2 متر
  • ارتفاع: 115 سانتی متر
4,150,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین ورزشی بزرگسال دستگیره دار محصولی جدید با بدنه ای پرتابل بوده که برای مصارف تفریحی و ورزشی طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول با قابلیت و کیفیت بالای بدنه برای استفاده تمام رده های سنی توصیه می شود. این محصول دارای ارگونومی ساخت شش ضلعی بوده که با ارتفاع 30 سانتی متر از سطح زمنی قرار دارد. دلیل انتخاب این ارتفاع جلوگیری از تماس بخش پرش با سطح زمین در صورت وارد کردن حداکثر وزن قابل تحمل می باشد. این محصول دارای یک دستگیره بوده تا شخص مصرف کننده با کمک ان بتواند تعادل خود را حفظ نماید. برای تولید بخش پرش محصول از نوع پی وی سی توری استفاده شده که قابلیت کشسانی بالا و تحمل وزن بسیار زیادی دارد. سازه های این محصول از نوع فلز فولادی بوده که ساختاری ضدزنگ است و می تواند وزن بسیار بالایی را تحمل کند. از این محصول می توانید در منازل و مراکز ورزشی و باغ ها و... با خیالی اسوده استفاده نمایید. برای اتصال بخش پرش محصول به سازه های ان از کش های نانجی استفاده شده که تاثیر بالایی در ایمنی شخص مصرف کننده و کاهش وزن بدنه محصول دارد. اگر قصد خرید این محصول را دارید می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و یا از طریق سایت اینتکس تهران اقدام به ثبت سفارش انلاین نمایید.

ترامپولین ورزشی بزرگسال دستگیره دار

ترامپولین ورزشی بزرگسال دستگیره دار از جمله محصولات با کیفیت و جذاب بوده که به تازگی توسط برند ITRAM طراحی و تولید شده است . این محصول با طراحی و کیفیت فوق العاده ای که دارد در مدت زمان کوتاهی خریدار و مشتریان زیادی را جذب خود کند و فروش بالایی را داشته باشد . به همین دلیل متخصصان اینتکس تهران قصد دارند تا با بررسی کامل این محصول ، دلایل خرید بی سابقه آن را برای شما بیان کرده و برایتان شرح دهیم . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

همانطور که در تصویر این محصول مشاهده می کنید ، ترامپولین دارای طراحی شش ضلعی بوده که تشک آن به 42 عدد فنر مخصوص متصل شده است . رنگ هایی که در این محصول به کار رفته است سبز و مشکی می باشد و با استفاده از دستگیره آن می توانید در منزل خود ورزش های هوازی را انجام داده و چربی های اضافی و سموم بدن خود را بسوزانید .

جنس بدنه

قطعا یک محصول خوب باید دارای مزایای زیادی باشد که یکی دیگر از دلایل آن جنس بدنه محصول است . جنس بدنه این ترامپولین از PVC بوده و پایه های آن از فلز فولاد ضد زنگ می باشد که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی است . همچنین این محصول قابل شستشو بوده و به آسودگی شما می توانید کالای خود را در هر زمان بشویید .

ابعاد و وزن

برند ITRAM توانسته برای تولید این ترامپولین به غیر از طراحی جذاب و کیفیت بالا ، ابعاد نسبتا کوچکی را طراحی کند که محصول تولیدی خود را به یک کالای ارزشمند تبدیل کرده است . به همین دلیل ابعاد ، وزن و تحمل وزن این محصول به ترتیب به این شرح است : قطر : 120 سانتی متر ، ارتفاع پایه ها : 30 سانتی متر ، ارتفاع : 115 سانتی متر ، وزن : 12 کیلو گرم ، تحمل وزن : 100 کیلو گرم می باشد .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

ابتدا در خصوص راه اندازی این ترامپولین باید ذکر کرد که در قدم اول باید تشک را نسبت به 42 عدد فنری مخصوص به بدنه کالا نصب کرده ، سپس هر شش پایه ها را نسبت به پیچ های مخصوص به بدنه نصب می کنید و در آخر دسته آن را متصل کرده تا محصول شما راه اندازی شده و آماده استفاده باشد . در خصوص نگهداری باید ذکر کرد که به هیچ وجه افرادی بالای 100 کیلو گرم از این ترامپولین استفاده نکنند ، و در صورت اتمام استفاده از این محصول حتما آن را در جایگاه مخصوصی گذاشته تا دچار صدمه های احتمالی نشود . همچنین قابل ذکر است که وسایلات تیز را به بدنه و تشک این کالا نزدیک نکنید تا در بدنه آن مشکلی بوجود نیاید . اگر تحت هر شرایطی برای این محصول صدمه و یا مشکلی بوجود آمد شما می توانید آن را به نمایندگی اینتکس تهران آورده و با تعمیرات تخصصی ما ، محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی

ترامپولین ورزشی بزرگسال دستگیره دار یک محصول با کیفیت و ارزشمند بوده که توسط برند itram طراحی و ساخته شده است . طراحی این محصول به صورت شش ضلعی بوده و در آن رنگ های مشکی و سبز به کار رفته است . این کالا دارای 42 عدد پیچ ، شش پایه و یک دستگیره برای راه اندازی می باشد و قابل ذکر است که جنس بدنه آن از pvc و پایه های آن از فلز فولاد ضد زنگ است . اگر می خواهید این محصول را خریداری نمایید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای خود را درب منزل دریافت نمایید .

نوع
خانگی
طول
1.2 متر
عرض
1.2 متر
ارتفاع
115 سانتی متر
تحمل وزن
100 کیلوگرم
جنس قسمت جامپینگ
پلی پرو پیلن
جنس پوشش لبه
PVC
جنس پایه ها
فلز فولادی ضد زنگ
توری محافظ
ندارد
سایر ویژگی ها
قابل استفاده در مراکز ورزشی
مناسب سنین مختلف
دارای بدنه ضد آب و ضد ضربه
قابلیت حمل آسوده و کم جا
اقلام همراه
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...