ترامپولین ورزشی تاشو بزرگسال

کد ۹۴۰۰۷

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • طول: 150 سانتی متر
  • عرض: 150 سانتی متر
  • نوع: خانگی
  • ارتفاع: 23 سانتی متر
7,830,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین ورزشی تاشو بزرگسال یک محصول پرکاربرد برای مصارف تفریحی و ورزشی طراحی شده و در سال جدید میلادی روانه بازار شده است. برای تولید بخش میانی و مخصوص پرش این محصول از جنس پلی پروپلین استفاده شده که از خاصیت کشسانی بالا با توان تحمل وزن زیادی برخوردار بوده و در صورت استفاده در طولانی مدت دچار اسیب نخواهد شد. قاب این محصول و پایه های ان از فولاد ضدزنگ بوده که وزن کمی داشته و توان تحمل وزن بالا دارد. برای اتصال بخش پرش به قابل محصول از فنرهای فلزی استفاده می شود. برای جلوگیری از اسیب شخص این قیمت از یک لایه پلی استر بسیار نرم پوشانده شده است. توجه داشته باشید این بخش فنرهای محصول در حدود 20 سانتی متر از قطر کالا کم خواهد کرد. این محصول در تمام محیط های سرپوشیده و باز قابل استفاده بوده و تغییرات شرایط جوی تاثیری بر استحکام بدنه ان نخواهد داشت. این محصول تاشو برای راه اندازی تنها نیاز به باز کردن کامل و متصل ساختن تعداد 6 عدد پایه به بخش انتهایی دارد. این محصول دارای ارگونومی ساخت گرد بوده و ساختاری تاشو دارد. از این محصول برای تقویت ماهیچه ها و کاهش وزن و تقویت سیستم دفاعی بدن می توانید بهره برداری نمایید. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را با قیمتی مناسب برای خانواده خریداری کنید.

ترامپولین ورزشی تاشو بزرگسال

ترامپولین ورزشی تاشو بزرگسال محصولی ساده و کاربردی است که با داشتن ساختاری ابتدایی فضایی را ایجاد می کند که برای افراد گوناگون به ویژه ورزشکاران مناسب است و می توان آن را به ساده ترین روش هم حمل نمود و هم راه اندازی کرد. این محصول زیبا و کوچک برای هدیه دادن نیز مناسب است چرا که با وجود وزن کم و قیمتی ارزان می تواند یک کادو کاربردی محسوب شود و در مصارف گوناگون از آن استفاده کرد. ترامپولین مورد بحث برای استفاده محدودیت سنی ندارد و به دلیل کاربرد آن که بیش تر برای پرش و جامپینگ هستن می توان کودکان نیز از آن بهره ببرند. این محصول به دلیل کم جا بودن و کاربرد فراوان جزو پر فروش ترین ترامپولین در مقایسه با محصولات دیگر بوده و در سال های اخیر توانسته محبوبیت بالایی را کسب نماید. در زیر به شرح مختصری از این محصول می پردازیم.


تقویت و ورزش به همراه بازی

کاربرد های این ترامپولین گسترده است و با وجود ابعاد کوچک و مناسب می توان آن را در محل های مختلف به همراه داشت و از آن استفاده کرد. چنین محصولی برای بازی کودکان در زمانی که علاقه مند به جنب و جوش و پرش هستند مناسب است و برای آن ها فضایی را ایجاد می کند که تمامی انرژی خود را تخلیه کرده و به سلامت بازی کنند. همچنین برای کودکانی که کم تحرک هستند نیز مناسب می باشد. ترامپولین مورد نظر محصولی بسیار مناسب و ضروری برای ورزشکاران است. ورزشکاران در رشته های مختلف می توانند برای تقویت عضلات خود و همچنین تقویت بنیه خود می توانند انواع نرمش ها و ورزش های مختلف را بر روی این محصول تمرین نمایند و برای مسابقات گوناگون ماهیچه های خود را تقویت کنند. این محصول برای حفظ تناسب اندام نیز مفید است و می توان آن را در منزل برای خانم ها نیز راه اندازی کرد و برای آن ها نیز در محیطی بسته تحرک و وسیله ورزشی فراهم کرد. این قابلیت امکان آن را ایجاد می کند که همواره خانم هایی که در منزل از تحرک کمی برخوردارند بتوانند با چنین ورزش هایی چربی اضافه بدن خود را بسوزانند و به تناسب اندام برسند. 


ساختار کلی

ترامپولین ورزشی از یک محیط دایره ای که بخش اصلی محصول می باشد تشکیل شده است. این بخش دارای قدرت کشش بسیاری می باشد و می تواند برای افراد جذابیت در زمان بازی فراهم کند. این محصول همچنین دارای لبه های فلزی فولادی است که به فنر های فلزی به بخش جامپینگ متصل هستند. اما در ظاهر محصول مشاهده نمی شود. علت آن است که با پوششی از جنس پی وی سی احاطه شده و مانع آسیب ها و عوامل مختلف می شود. این نوع ساختار باعث افزایش طول عمر محصول بوده و می تواند در سال های زیاد و با استفاده مداوم محصول را از گزند هر گونه صدمه و پوسیدگی در امان نگه دارد. از آن جایی که می توان این ترامپولین را برای خانواده تهیه کرد پایه های محصول دارای مقاومت و استحکام بسیاری است و می تواند وزن آن ها را تحمل کند و با افزایش میزان برخورد و پرش دچار آسیب نمی شود.


نوع نصب و جمع آوری

نصب این ترامپولین بسیار آسان می باشد و این ویژگی باعث راحت بودن جابه جایی آن شده است. در زمانی که محصول را دریافت می کنید پس از خروج از بسته بندی فقط کافی است که این محصول را به صورت تاشو باز کنید و پوشش لبه آن را در جای خود قرار دهید و بخش جامپینگ را با فنرها به لبه متصل کنید. در زمانی که خواستار جمع آوری ترامپولین را داشته و می خواهید آن را حتی به مسافرت هم ببرید می توانید به همین روش آن را جمع کرده و در بسته بندی نگه دارید.


خرید ترامپولین

با مراجعه به فروشگاه بزرگ اینتکس تهران می توانید ترامپولین ورزشی تاشو بزرگسال را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

طول
150 سانتی متر
عرض
150 سانتی متر
نوع
خانگی
ارتفاع
23 سانتی متر
تحمل وزن
80 کیلوگرم
جنس قسمت جامپینگ
پلی پرو پیلن
جنس پوشش لبه
PVC
جنس پایه ها
فلز فولادی ضد زنگ
توری محافظ
ندارد
سایر ویژگی ها
قابل استفاده در مراکز ورزشی و منزل
مناسب تمام رده های سنی
دارای بدنه ضد آب و ضد ضربه
قابلیت حمل آسوده و کم جا
اقلام همراه
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...