ترامپولین ورزشی تا شو

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 1.27 متر
  • عرض: 1.27 متر
  • ارتفاع:
7,220,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین ورزشی تا شو محصولی ورزشی و تفریحی می باشد که به دلیل دارا بودن کیفیت و تحمل وزن بالا قابل استفاده برای تمامی گروه های سنی می باشد . سطح این محصول از جنس پلی پروپیلن تهیه شده است که خاصیت جامپینگ داشته و می توان از آن به عنوان تفریح و سرگرمی استفاده نموده و یا در منزل و ورزشگاه ، برای انجام انواعی از ورزش ها آن را مورد استفاده قرار دهید . برای این محصول شش عدد پایه در نظر گرفته شده است که موجب حفظ تعادل شما در حین استفاده خواهد شد . همچنین این پایه ها از جنس فولاد ضد زنگ بوده که می توان آن را مورد شستشو قرار داد . از دیگر ویژگی های این محصول می توان به قابلیت جمع شدن آن در ابعاد کوچک اشاره نمود که با استفاده از آین ویژگی می توانید به راحتی آن را مورد حمل و جابه جایی قرار داده و در هر مکانی آن را مورد استفاده قرار دهید . تحمل وزن آن نیز در حدود 300 کیلو گرم بوده که این امر نشان از کیفیت بالای ساخت آن دارد . اگر شما نیز مجذوب این محصول مهیج شده اید می توانید به صورت حضوری آن را خریداری نموده و یا به صورت اینترنتی اقدام به سفارش آن نمایید ، و آن را با قیمتی مناسب از نمایندگی اینتکس دریافت نمایید .

ترامپولین ورزشی تاشو از سری ترامپولین های تفریحی ورزشی می باشد که به دلیل دارا بودن ابعاد مناسب قابل استفاده در هر مکانی می باشد. رویه و پایه های این محصول قابل شستشو بوده و دچار پوسیدگی نخواهد شد. این محصول دارای قابلیت جمع شدن در ابعاد کوچک بوده که این امر حمل و جابه جایی آن را آسان می نماید. در ادامه این مطلب به بررسی دقیق جزئیات این محصول پرداخته و شما را در خرید ترامپولین ورزشی تاشو همراهی می نماییم... 


طراحی و آرگونومی ساخت 


همانطور که می دانید نحوه طراحی محصولات ورزشی و تفریحی تاثیر قابل توجهی بر قابلیت و کارایی آن خواهد داشت. این محصول به صورت گرد طراحی شده و شما می توانید از آن برای تفریح و سرگرمی های مهیج استفاده نموده و همچنین برای ورزش و چربی سوزی سریع و رسیدن به تناسب اندام استفاده نمایید. با استفاده از این محصول شما قادر خواهید بود تا به انجام انواع گوناگونی از ورزش ها در منزل و نیز ورزشگاه بپردازید. در قسمت های کناری آن یک لایه از جنس پلی استر قرار داده شده است تا در صورت برخورد شما با قسمت های کناری، دچار آسیب دیدگی نشوید. این محصول دارای شش عدد پایه بوده که موجب حفظ هرچه تمام تر تعادل شما در حین ورزش و تفریح می شود. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به قابلیت جمع شدن آن در ابعاد کوچک اشاره نمود که حمل و جا به جایی آن را آسان می نماید. این محصول به صورت گرد طراحی شده و مناسب استفاده در هر مکانی می باشد .

جنس بدنه 

علاوه بر نوع طراحی محصولات ، جنس و کیفیت آن نیز بسیار با اهمیت می باشد زیرا این موضوع تاثیر مستقیمی بر طول عمر و کارایی آن خواهد داشت . به همینظور سطح این محصول از جنس پلی پروپیلن در نظر گرفته شده است که دارای خاصیثت کشسانی و جامپینگ بوده و در عین حال از مقاومت بالایی در برابر ساییدگی و پوسیدگی برخوردار می باشد . در قسمت کناری لایه ای از جنس پلی استر قرار داده شده است تا در حین استفاده امنیت شما را بیش از پیش افزایش داده و بر مقاومت محصول بیافزاید . پایه های آن نیز از جنس فولاد ضد زنگ در نظر گرفته شده است تا تحمل محصول را افزایش داده و دچار زنگ زدگی و شکستگی نشود . به همین منظور شما می توانید از آن در فضای باز نیز با خیالی آسوده استفاده نموده و لذت ببرید .

ابعاد و تحمل وزن

یکی دیگر از مشخصات محصولی مرغوب ، دارا بودن ابعادی مناسب می باشد که بتوان از آن به راحتی در هر مکانی استفاده نمود. همانطور که در تصویر مشاهده می نمایید ، این محصول به صورت گرد طراحی شده و دارای قطر 127 سانتی متر بوده که دارای فضای کافی جهت استفاده کودکان و نیز بزرگسالان می باشد . تحمل وزن آن نیز در حدود 300 کیلو گرم بوده که برای استفاده بزرگسالان بسیار ایده آل به نظر می رسد .

مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش

همانطور که می دانید علاوه بر کیفیت محصول ، نحوه استفاده ما نیز تاثیر قابل توجهی بر طول عمر آن خواهد داشت . به همین منظور می بایست از قرار دادن وزن هایی سنگین تر از وزن ذکر شده بر روی آن خودداری نموده و از برخورد اشیاء تیز به سطح آن خودداری نمایید . در صورت بروز اسیب دیدگی نیز می توانید با مراجعه به نمایندگی اینتکس آن را برطرف نمایید .

جمع بندی

ترامپولین ورزشی تا شو محصولی با دوام و با تحمل وزن بالا می باشد که می توانید از آن در هر مکانی و برای تفریح و ورزش استفاده نمایید . این محصول از مقاومت بالایی در برابر پوسیدگی برخوردار بوده و قادر است تا وزن بالایی را تحمل نماید . همچنین دارای قابلیت جمع شدن در ابعاد کوچک را داشته و می توان به راحتی آن را حمل نمود . اگر شما نیز به این محصول کاربردی علاقمند شده اید می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی و از طریق فروشگاه اینتکس تهران آن را خریداری نمایید .

نوع
خانگی
طول
1.27 متر
عرض
1.27 متر
ارتفاع
تحمل وزن
300 کیلوگرم
جنس قسمت جامپینگ
پلی پرو پیلن
جنس پوشش لبه
PVC
جنس پایه ها
فلز فولادی گالوانیزه
توری محافظ
ندارد
سایر ویژگی ها
قابل استفاده در مراکز ورزشی و منزل
مناسب تمام رده های سنی
دارای بدنه ضد آب و ضد ضربه
قابلیت حمل آسوده و کم جا
اقلام همراه
دفترچه راهنما

سلام
باتوجه به تحمل وزن عالیه
ولی فنر هاش پلاستیکیه یا فلزی؟

1346 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...