ترامپولین ورزشی حفاظ دار کودک و نوجوان

کد ۹۴۰۰۵

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 1.5 متر
  • عرض: 1.5 متر
  • ارتفاع:
13,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین حفاظ دار بلند جهت استفاده تمام سنین و ورزش جست و خیزیا بپربپر برای استفاده در داخل منزل ، ویلا ، پارکها ، و سایر مکان شخصی و عمومی در فروشگاه اینتکس تهران نمایندگی ترامپولین در ایران

ترامپولین ورزشی حفاظ دار کودک و نوجوان محصولی جدید بوده و برای مناسب مصارف خانگی و یا استفاده در فضاهای باز بوده که از محبوبیت بالایی در میان مصرف کنندگان برخوردار است. این محصول با توجه به وزن کم و امکان راه اندازی اسان ساختاری پرتابل داشته و با در نظر گرفتن بدنه باکیفیت خود مناسب استفاده در تمامی شرایط اب و هوایی می باشد. زیرا تابش مستقیم نور خورشید با این محصول و یا برخورد بدنه ان با اب تاثیری بر مرغوبیت ساختار ان نخواهد داشت. بدنه گرد این محصول از جنس پلی پروپلین تولید شده که دارای کاور پوششش دهنده پایه ها از نوع پی وی سی ضخیم است. این ساختار در برابر سایش از مقاومت بالایی برخوردار می باشد. وزن بدنه محصول تنها 15 کیلوگرم بوده که توان تحمل وزنی بالغ بر 220 کیلوگرم را به راحتی دارد. این محصول مجهز به یک توری محافظ از جنس پلی استر بوده که مانع از پرت شدن افراد در زمان استفاده به محیط خارجی می شود. بر روی حفاظ محصول یک عدد تور بسکتبال تعبیه شده که با استفاده از ان و با استفاده از توپ های پلاستیکی موجود در بسته بندی کالا می توانید یک تفریح پرهیجان را تجربه نمایید. با مراجعه به نمایندگی مرکزی اینتکس می توانید این محصول را با مناسب ترین کیفیت و قیمت خریداری کنید.

ترامپولین ورزشی حفاظ دار کودک و نوجوان

ترامپولین ورزشی حفاظ دار کودک و نوجوان یک محصول منحصر به فرد و کامل برای تفریحات کودکان و نوجوانان می باشد که با طراحی خاص و به روز جزو محصولات حرفه ای به حساب می آید. این ترامپولین را می توان در محل های مختلف مانند حیاط های بزرگ و سالن های ورزشی نیز راه اندازی کرد و از مزایای وجود این محصول در هر زمانی بهره مند شد. در مورد چنین محصولاتی همواره مواردی به چشم می خورد که حائز اهمیت است. در واقع بخش های تشکیل دهنده آن که به منظور استفاده بهتر و شادی آور تر ایجاد شده است می تواند بر کارایی محصول افزوده و آن را به مجموعه بازی کامل برای استفاده سنین مختلف تبدیل کند. بیش ترین چیزی که در مورد این ترامپولین به چشم می خورد و مورد بحث است مورد کیفیت مطلوب و مرغوبیت آن می باشد که در ادامه این نقد به شرح آن می پردازیم.


محصولی حرفه ای برای بازی های مهیج

کارایی اصلی این محصول در واقع پرش و جامپینگ است اما با داشتن اجزای مختلف می توان بازی های دیگر و گوناگون را نیز در داخل این ترامپولین اجرا کرد. یکی از بازی های مناسب با این محصول ورزش بسکتبال می باشد که به دلیل داشتن تور این بازی در بدنه ترامپولین می تواند یکی از مناسب ترین گزینه ها برای اوقات فراقت کودکان به حساب بی آید و همچنین بتوانند با این کار هم قدرت بازی های گروهی خود را تقویت کنند و هم به ورزش بسکتبال بپردازند و تمرین کنند. در زمان بستن محل عبور و مرور افراد به این محصول می توان در داخل آن از توپ های پلاستیکی و رنگی بسیاری استفاده کرد و این مجموعه را به یک استخر توپ بزرگ و جادار تبدیل نمود که علاوه بر داشتن توپ های فراوان زمینی نرم و راحت را برای افراد فراهم می کند و می توان همراه با توپ ها ساعت های زیادی مشغول بازی شوند. چنین بازی هایی علاوه بر هیجان زیاد باعث افزایش سوخت و ساز کودکان و نوجوانانی می شود که دارای اضافه وزن هستند و تمایلی به تحرک ندارند.


ساختی محکم و استوار

همان طور که در عکس تصویر مشاهده می کنید این محصول دارای استحکام بالایی می باشد و اجزای تشکیل دهنده آن به طور استوار در کنار هم قرار گرفته اند و تشکیل این مجموعه کاربردی را می دهند. این اجزا شامل قسمت کف دیواره توری ستون و سبد بسکتبال است که هر کدام دارای مزیت و ویژگی هایی هستند. این ترامپولین از ستون های محکم و باکیفیت تشکیل شده است که در پوششی از جنس پی وی سی قرار دارد و باعث افزایش طول عمر محصول شده است. این ستون ها به همراه پایه هایی از جنس فلز فولادی ضد زنگ توانسته محصولی را ایجاد کند که برای سال های طولانی مورد استفاده قرار گیرد و بدون هیچ پوسیدگی در معرض آب و رطوبت قرار گیرد. بخش پرش و جامپینگ نیز که از جنس پلی پرو پیلن می باشد به این ستون ها با فنر های فلزی متصل شده و این ساختار را به وجود اورده اند. فنر ها در زیر پوشش پی وی سی در لبه قرار دارند و از گزند هر گونه آسیب و شکستگی در امان هستند. تور محافظ که به دور این ترامپولین کشیده شده است دیواره محصول به شمار می آید که با بست هایی به ستون های آن متصل است و در جای خود محکم شده اند. این دیواره حصاری را برای انواع بازی ها ایجاد کرده است و از خروج و افتادن وسایل داخل محصول جلوگیری می کند. برای تمرین مستبقه بسکتبال و تقویت مهارت نیز سبد بسکتبالی ایجاد شده است که براساس آن می توان این بازی را انجام داد.


خرید غیر حضوری

برای صرفه جویی در وقت افراد و همچنین دوری از شلوغی مراکز خرید می توان این ترامپولین ورزشی حفاظ دار کودک و نوجوان را از فروشگاه بزرگ اینتکس تهران به صورت غیر حضوری خریداری کرد.

نوع
خانگی
طول
1.5 متر
عرض
1.5 متر
ارتفاع
تحمل وزن
220 کیلوگرم
جنس قسمت جامپینگ
پلی پرو پیلن
جنس پوشش لبه
PVC
جنس پایه ها
فلز فولادی ضد زنگ
توری محافظ
دارد
سایر ویژگی ها
دارای توری محافظ مجزا
مناسب سنین بالای 3 سال
دارای 48 عدد فنر 8 سانتیمتر
دارای دو عدد توپ پلاستیکی
قابلیت نصب در کمتر از یک ساعت
اقلام همراه
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...