ترامپولین ورزشی حفاظ دار کودک و نوجوان با سرسره

کد ۹۴۰۰۶

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 213 سانتی متر طول ستون ها: 203 سانتی متر
  • عرض: 213 سانتی متر
  • ارتفاع: ارتفاع پایه ها: 25 سانتی متر ارتفاع: 228 سانتی متر
26,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین ورزشی حفاظ دار کودک و نوجوان با سرسره از نمونه های جدید تولید شده در این زمینه بوده که با ساختاری متفاوت و کیفیت بالای بدنه مورد استقبال عموم قرار گرفته است. پایه های محصول از جنس فلز ضدزنگ بوده که در بخش ستون ها از یک رویه با جنس پی وی سی بسیار نرم پوشانده شده تا به کودک در زمان بازی اسیبی وارد نشود. بدنه این محصول از نوع پلی پرولین ساخته شده که ساختاری با خاصیت کشسانی و انعطاف پذیری بالا در کنار توان تحمل وزن بسیار زیاد می باشد. البته توجه داشته باشید اتصال این بدنه به ستون های محصول از طریق تعدادی فنر فلزی قوی با روکش پی وی سی ممکن می شود. این محصول ارگونومی ساخت شش ضلعی داشته که در اطراف ان تعداد شش ستون تعبیه شده که حفاظ کالا به ان ها متصل می شود. بر روی بدنه این حفاظ دو عدد درب استاندارد برای ورود و خروج قرار داده شده است. مسیر ووردی به این ترامپولین از طریق پله بوده که برای خروج از ان می توان از سرسره استفاده نمود. این محصول قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 43 کیلوگرم را داشته که می تواند در تمام شرایط جوی اب و هوایی از ان استفاده کرد. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را با قیمتی مناسب و کیفیتی بالا تهیه کنید.

ترامپولین ورزشی حفاظ دار کودک و نوجوان با سرسره

ترامپولین ورزشی حفاظ دار کودک و نوجوان با سرسره محصولی کامل و منحصر به فرد برای بازی و سرگرمی کودکان می باشد که یک مجموعه بزرگ از انواع بازی ها را به خود اختصاص می دهد. این محصول می تواند در محیط های مختلف راه اندازی شود و از این طریق به کودکان امکان بازی های مشترک و گروهی را بدهد. با چنین محصولی دیگر نیازی به رفتن به پارک یا سالن های بازی نیست و می توان کودکان را با آن ساعت ها مشغول نمود و اسباب سرگرمی آن ها را مهیا ساخت. اغلب استفاده چنین محصولی در فضاهای باز می باشد که پس از احداث بتوان به عنوان یک پارک کوچک برای افراد درنظر گرفته شود. این ترامپولین خاص دارای تمامی ویژگی های یک محصول خارق العاده و مهیح است و با داشتن بخش های مفید و کاربردی توانسته در نظر افراد محبوب باشد. چنین محصولی دارای خصوصیات مثبت زیادی می باشد که در ادامه به صورت مختصر آمده است.


فضای بازی و سرگرمی و هیجان

کودکان افلب تمایل به جنب و جوش بسیار دارند و همواره بازی مورد علاقه آن ها است که علاوه بر جنب و جوش انرژی زیادی نیز از آن ها تخلیه کند. همچنین بازی های پرشی و جامپینگ نیز مورد پسند آن ها بوده و برای روزهای تعطیل بازی مهیج برای آن ها تلقی می شود. با دانستن چنین مواردی این ترامپولین ورزشی ساخته شده است و هم به موارد فوق توجه داشته و هم کیفیت بالایی دارد. در بخشی از این محصول پله ای برای ورود و خروج در نظر گرفته شده است که برای راحتی استفاده کودکان می باشد تا بتوانند به دفعات این کار را انجام دهند. بخش بزرگی از محصول که در ظاهر یک تشک می باشد اما در واقع در زیر ساختار محکم فلزی قرار دارد بخشی است که پرش و جامپینگ بر روی آن انجام می شود و می تواند محلی ایمن برای چنین حرکاتی باشد. داشتن یک قسمت در این ترامپولین بسیار مهم و قابل توجه می باشد و آن سرسره است که برای کودکان و نوجوانان شرایطی را ایجاد می کند که بتوانند با بازی های جذاب و مختلف خود را سرگرم کنند. این سرسره که جزو نکات بسیار مهم این ترامپولین است دارای ارتفاع مناسب برای استفاده کودکان کم سن نیز می باشد.


زیر ساز های محکم

از آن جایی که این محصول برای بازی های گروهی کودکان و نوجوانان می باشد باید تحمل وزن این افراد را نیز داشته باشد به گونه ای که اگر به طور همزمان در آن قرار گیرند دچار هیچ آسیبی نشود. بخش زیرین این ترامپولین از جنس پلی پرو پیلن است که دارای قابلیت کشسان می باشد و با داشتن قدرت منعطف بودن بسیار بالا کارای محصول را دو چندان کرده است. این بخش ضخامت بالا دارد و با دوام بسیار از صدمه و پارگی جلوگیری می کند. در واقع این محصول از اسکلت کلی فلزی فولادی تشکیل شده است که پایه های محکمی را ایجاد کرده اند و می تواند تحمل وزن و ضربه و جنب و جوش افراد را داشته باشد. بخش زیرین که پیش تر در مورد آن گفته شد با فنر های فلزی محکم به این اسکلت و بخش لبه آن متصل شده است و پوششی بر روی آن کشیده شده است. این پوشش با پوشش روی ستون ها و پایه محصول یکی می باشد و جنس پی وی سی را دارد و باعث دوام بیش تر پایه ها می شود. 


قابلیتی دیگر

یکی دیگر از قابلیت های مهم و مورد توجه افراد در مورد این محصول داشتن حفاظ می باشد که به دور محصول کشیده شده و به ستون ها متصل است. این توری ضخامت مناسبی دارد و در مقابل برخورد افراد مقاوم است و سازگاری لازم جهت استفاده افراد گوناگون را دارد همچنین می تواند افراد را در حصاری امن از وازگونی و افتادن مصون بدارد.


خرید اینترنتی محصول

برای خرید ترامپولین ورزشی حفاظ دار کودک و نوجوان با سرسره می توان به فروشگاه اینتکس تهران مراجعه کرده و به صورت آنلاین آن را خریداری کنید.

نوع
خانگی
طول
213 سانتی متر
طول ستون ها: 203 سانتی متر
عرض
213 سانتی متر
ارتفاع
ارتفاع پایه ها: 25 سانتی متر
ارتفاع: 228 سانتی متر
تحمل وزن
43 کیلوگرم
جنس قسمت جامپینگ
پلی پرو پیلن
جنس پوشش لبه
PVC
جنس پایه ها
فلز فولادی ضد زنگ
توری محافظ
دارد
سایر ویژگی ها
دارای فنر های مخصوص نصب
دارای طول عمر بالا
مناسب سنین کودک و نوجوان
اقلام همراه
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...