ترامپولین ورزشی دستگیره دار 1.2 متری

کد ۹۳۰۰۵

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 1.2 متر
  • عرض: 1.2 متر
  • ارتفاع: ارتفاع پایه ها: 35 سانتی متر
2%
3,800,000
3,750,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین ورزشی دستگیره دار 1.2 متری یکی از محصولات استاندارد و ایمن در میان ترامپولین ها بوده که برای مصارف تفریحی و ورزشی طراحی و به بازار عرضه می شود. بخش پرش محصول از نوع پی وی سی توری استفاده شده که قابلیت کشسانی بالا و تحمل وزن بسیار زیادی دارد. سازه های این محصول از نوع فلز فولادی بوده که ساختاری ضدزنگ است و می تواند وزن بسیار بالایی را تحمل کند. از این محصول می توانید در منازل و مراکز ورزشی و باغ ها و... با خیالی اسوده استفاده نمایید. برای اتصال بخش پرش محصول به سازه های ان از کش های نانجی استفاده شده که تاثیر بالایی در ایمنی شخص مصرف کننده و کاهش وزن بدنه محصول دارد. این محصول دارای ارگونومی ساخت شش ضلعی بوده که با ارتفاع 35 سانتی متر از سطح زمنی قرار دارد. دلیل انتخاب این ارتفاع جلوگیری از تماس بخش پرش با سطح زمین در صورت وارد کردن حداکثر وزن قابل تحمل می باشد. این محصول دارای یک دستگیره بوده تا شخص مصرف کننده با کمک ان بتواند تعادل خود را حفظ نماید. ویژگی منحصر به فرد این محصول در مورد دستگیره ان عنوان می شود. زیرا شما می توانید ارتفاع ان را حد فاصل 90 سانتی متر تا 120 سانتی متر با توجه به نیاز خود تغییر دهید. اگر قصد خرید این محصول را دارید می توانید به نمایندگی مرکزی اینتکس مراجعه نمایید.

ترامپولین ورزشی دستگیره دار 1.2 متری

ترامپولین ورزشی دستگیره دار 1.2 متری با داشتن مزیت های بسیار و ساختی مطمئن و ایمن توانسته جزو محصولات پر فروش به حساب بی آید و بتوان از آن به عنوان یک وسیله تفریحی و بازی و همچنین یک محصول برای ورزش استفاده کرد. این ترامپولین دارای ساختاری ساده اما مفید می باشد و دارای ابعاد مناسب است بنابراین می توان در فضاهای مختلف آن را نصب نمود و از کارایی آن بهره مند شد. از لحاظ ظاهری محصول مورد نظر دارای رنگ جذابی می باشد که در نظر برخی از افراد امری مهم است و می تواند دلیل محبوبیت آن نیز به حساب بی آید. بودن دو رنگ مشکی و سبز در کنار هم ترکیب اسپرت و زیبایی را به همراه دارد و مورد علاقه ورزشکاران نیز می باشد. در صورت علاقه مندی به چنین ترامپولینی می توانید برای کسب اطلاعات بیش تر مطالب پایین را مطالعه کنید.


نحوه ساختار محصول

اجزای تشکیل دهنده این ترامپولین عبارتند از پایه های محکم و دستگیره بلند به علاوه بخشی مناسب و نرم و منعظف برای پرش و جامپینگ که به گونه ای قرار گرفته است که بتوان پرش هایی با شدت بالا را نیز انجام داد. این پایه ها اراتفاعی مناسب دارند تا بتوان به راحتی مشغول ورزش و تفریح شد و از برخورد سطح جامپینگ به زمین جلوگیری می کند. بر روی پایه های محکم و استوار بخشی وجود دارد که جنس پلی پرو پیلن دارد و خاصیت ضد آب داشته و از تعریق افراد در زمان بازی جلوگیری می کند. این قسمت به وسیله فنر های کشی به بدنه متصل بوده و شکلی جذاب را پدید آورده است. دیگر ویژگی این بخش مفید و کاربردی مقاوم بودن در برابر اشعه خورشید است و با داشتن چنین مقاومتی می تواند محصولی با طول عمر بالا باشد. در زمان انجام جامپینگ می توان از دستگیره به عنوان وسیله ای برای نرمش ها و بازی های مختلف استفاده کرد. همچنین افراد می توانند با این دستگیره تعادل خود را حفظ کرده و از افتادن جلوگیری کنند. دستگیره و پایه ها هر دو از یک جنس می باشند و آن هم فلزی فولادی است که ضد زنگ بوده و قدرت تحمل وزن تا 200 کیلوگرم را دارد.


 

امکان حمل و جابه جایی

دو علت وجود دارد که می توان این محصول مفید را جابه جا نمود و به آسانی به محل های مختلف جابه جا کرد. یکی از این دلایل ابعاد کوچک آن است که اصطلاحا به آن کم جا گفته می شود. با وجود ابعاد 1.2 متری این محصول که با ساختار شیش ضلعی وجود دارد می توان آن را در اتاق های کوچک نیز نصب نمود و در خانه های آپارتمانی نیز این امکان را ایجاد می کند تا اتاقی را برای ورزش و تحرک فراهم کرد و در زمان فراقت به ورزش مشغول شد. این محصول به دلیل ایجاد تحرک زیاد برای افرادی که خواهان چربی سوزی هستند مناسب است و می توانند با استفاده از آن در مدتی کوتاه به وزن ایده آل خود برسند. نکته دیگر در مورد قابل حمل بودن این محصول وزن آن است که مناسب جهت به همراه داشتن در مسافرت نیز می باشد و می توان آن را به راحتی نصب و جمع آوری کرد. به همین دلیل هم جای کمی را اشغال می کند و هم می تواند در هر زمانی کاربردی به حساب بی آید.


کیفیت مطلوب

همان طور که گفته شد این محصول دارای جنس پلی پرو پیلن است و پایه های فلزی ضد زنگ دارد بنابراین می تواند عمر بالایی داشته و به صورت مفید در سال های زیاد مورد استفاده قرار گیرد. این موضوع بیانگر کیفیت بالای محصول می باشد و می تواند ضمانتی بر کارایی آن به حساب بی آید. با چنین کیفیتی می توان آن را در محیط های باز نیز نصب کرد و در فضایی مانند حیاط یا در کنار استخر و مانند این ها از وجود این ترامپولین بهره مند شد.


خرید

در صورت تمایل به خرید این ترامپولین ورزشی دستگیره دار 1.2 متری می توانید از طریق ورود به سایت رسمی فروشگاه اینتکس تهران اقدام کنید.

نوع
خانگی
طول
1.2 متر
عرض
1.2 متر
ارتفاع
ارتفاع پایه ها: 35 سانتی متر
تحمل وزن
200 کیلوگرم
جنس قسمت جامپینگ
پلی پرو پیلن
جنس پوشش لبه
PVC
جنس پایه ها
فلز فولادی ضد زنگ
توری محافظ
ندارد
سایر ویژگی ها
مناسب سنین مختلف
دارای بدنه ضد آب و ضد ضربه
قابلیت حمل آسوده و کم جا
اقلام همراه
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...