ترامپولین ورزشی 1متری با دستگیره

کد ۹۴۰۰۶

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 1 متر
  • عرض: 1 متر
  • ارتفاع:
300,000
300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین ورزشی 1متری با دستگیره محصولی استاندارد و با ابعاد نسبتا کوچک بوده که در تمامی فضاها از جمله منازل و باغ ها و سالن های ورزشی برای استفاده تمام رده های سنی طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول به دلیل دارا بودن از یک دستگیره بزرگ در بخش میانی خود ایمنی و تعادل اشخاص را در زمان استفاده مهیا می سازد. این محصول دارای ارگونومی ساختی گرد بوده و در بخش کف خود از 6 پایه تشکیل می شود. این پایه ها مجهز به نگهدارنده هستند تا موقعیت محصول در زمان استفاده در روی سطح زمین ثابت باقی بماند. برای تولید بخش پرشی این محصول از مرغوب ترین نوع پلی پروپلین استفاده شده که دارای خاصیت نرمی بالا با تحمل وزن بسیار زیاد می باشد. این محصول دارای سازه ها و بدنه فلزی از نوع فلز فولاد ضدزنگ بوده که وزن کم و قابلیت تحمل وزن بسیار بالا را دارند. البته نصب بدنه اصلی به پایه ها توسط تعدادی از فنر های قوی انجام شده که تمامی این فنر ها از یک طرف به پایه و از طرفی دیگر به بدنه اصلی وصل می شوند. همچنین برای اینکه هنگام استفاده ای این ترامپولین برخوری به این فنر ها نداشته باشیم از روکش PVC برای پوشش آنها استفاده شده تا زیبایی خاصی را نیز به این محصول بدهد. برای خرید این محصول می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده کنید.

ترامپولین ورزشی 1متری با دستگیره

ترامپولین ورزشی 1متری با دستگیره محصولی بی نظیر به جهت تفریح کودکان و افراد بزرگسال می باشد که با بهره گیری از مرغوب ترین بدنه و ساختمان در اختیار تمامی افراد قرار می گیرد. این محصول را می توان به جهت تمرین های ورزشی توسط ورزشکاران مورد استفاده قرار گیرد و آن ها را برای انجام مسابقات آماده سازد و همچنین باعث تقویت ماهیچه ها و عضلات نواحی مختلف بدن آن ها شود. بخش های مختلفی که بر روی بدنه این محصول تعبیه شده است می تواند مزیت های فراوانی داشته باشد اما وجود آن ها برای برخی موارد ایمنی بسیار مهم است. چنین محصول ساده و کاربردی با اشغال کم ترین فضا می تواند جزو پرفروش های سال های اخیر باشد و بتوان با پرداخت هزینه ای کم منبع تحرک و چربی سوزی را برای خود فراهم آورد. برای آشنایی بیش تر با ترامپولین ورزشی 1متری با دستگیره به دسته بندی زیر توجه کنید.


سازه هایی مقاوم و مستحکم

در ساخت چنین محصولاتی که با فشار و برخود افراد مواجه است و می بایست وزن آن ها و ضربه های افراد را تحمل کند اغلب سازه هایی به کار می رود که از کیفیت بالایی برخوردار است و می توان با خیالی آسوده به بازی و سرگرمی با آن مشغول شد. در این ترامپولین نیز بخش های ستون و پایه و بخش اصلی محصول از جنس فلزی فولادی می باشد که گالوانیزه بوده و خاصیت ضد زنگ نیز دارد و به علت چنین ویژگی هایی می تواند مورد استفاده تمامی افراد با وزن های مختلف قرار گیرد. همچنین می توان فشار های زیاد ناشی از جامپینگ را نیز تحمل کند و با شدت این ضربه ها دچار آسیب نشود. این مزیت باعث شده تا افراد گوناگون این محصول را برای هدیه نیز خریداری کنند و برای علاقه مندان به پرش آن را مهیا سازند. این ترامپولین می تواند در یک مناسبت به خصوص باعث شادی و رضایت فردی شود که مدت ها به دنبال آن بوده و هم اکنون در بین کادو های خود محصول را مشاهده کرده است. 


بخشی کششی با قدرت تحمل بسیار

قسمت اصلی ترامپولین ورزشی در واقع بخش گرد وسط آن است که انواع پرش ها و ورزش ها برروی آن قرار می گیرد و اصلی ترین ویژگی آن خاصیت کشش بالای آن است. این محصول با داشتن بخشی با این خصوصیات می توان موجب شادی و نشاط تمامی افراد حتی کودکان شود و شرایطی را ایجاد سازد تا با داشتن ایمنی لازم مشغول به جنب و جوش شوند. این بخش از جنس مرغوب پلی پرو پیلن است که ضخامت بالایی دارد و با دوام زیاد نسبت به برخورد ها و ضربه ها دچار آسیب و پارگی نمی شود. قدرت کشش این بخش به حدی می باشد که افراد بتوانند به میزان زیاد و هر مقدار که می خواهند جامپینگ کرده و حتی این کار را در کنار دوست خود انجام دهند. این بخش با فنر های بزرگ و فلزی و محکم به لبه محصول وصل می باشد و کشش را به میزان بالاتری مهیا می سازد. بر روی فنرهای فلزی پوششی از پی وی سی کشیده شده است تا از عوامل مختلف مانند زنگ زدگی و شکست در امان بماند.


تعادل در زمان بازی

یکی از مهم ترین بخش هایی که در این ترامپولین ایجاد شده است و باعث می شود در تمامی زمان بازی تعادل نیز برقرار باشد دستگیره است که در بخشی از محصول قرار دارد و هم می تواند باعث نرمش های مختلف و پرش های اصول باشد و هم افراد را در شرایط تعادل نگه می دارد و از واژگونی محصول و افراد جلوگیری می کند. چنین طراحی برای استفاده کودکان از این ترامپولین بسیار مهم است و باعث ایجاد شرایط ایمن برای بازی آن ها می شود.


خرید ترامپولین ورزشی 1 متری با دستگیره

برای خرید ترامپولین ورزشی 1متری با دستگیره می توان به فروشگاه مجاز اینتکس تهران در سراسر کشور مراجعه کرد.

نوع
خانگی
طول
1 متر
عرض
1 متر
ارتفاع
تحمل وزن
150 کیلوگرم
جنس قسمت جامپینگ
پلی پرو پیلن
جنس پوشش لبه
PVC
جنس پایه ها
فلز فولادی ضد زنگ
توری محافظ
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای دستگیره متصل شو به بدنه
قابل استفاده برای فیزیوتراپی
دارای بدنه ضد آب و ضد سایش
دارای صداگیر برای پایه ها
مناسب سنین 15 تا 55 سال
اقلام همراه
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...