ترامپولین ورزشی 1متری تاشو بزرگسال

کد ۹۴۰۰۶

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 1 متر
  • عرض: 1 متر
  • ارتفاع: 23 سانتی متر
7,355,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین ورزشی 1متری تاشو بزرگسال یکی از زیباترین محصولات تولید شده در این گروه بوده که با توجه به توان تحمل وزن بسیار بالا برای استفاده در تمام رده های سنی در محیط های باز و سرپوشیده طراحی و در سال جدید میلادی به بازار عرضه شده است. این محصول قابل استفاده در سالن های ورزشی و مهدکودک ها و منازل نیز بوده که از جمله دلایل محبوبیت بالای ان به شمار می رود. این محصول دارای ارگونومی ساختی گرد بوده و با بدنه ای تاشو طراحی شده که موجب ساختار پرتابل ان می شود. برای تولید بخش میانی این محصول از مرغوب ترین نوع پلی پروپلین استفاده شده که توان تحمل وزن بالا را در کنار خاصیت کشسانی و نرمی بالا دارد. این محصول دارای بدنه فلزی از جنس فلز فولاد ضدزنگ تولید شده که از طول عمر بالا و توان تحمل وزن خیلی زیاد برخودار می باشد. توجه داشته باشید این سازه فلزی از وزن بسیار کمی برخوردار بوده و حمل محصول به سهولت ممکن می شود. برای اتصال بخش پرش محصول به سازه ان از فنر های فلزی مستحکی استفاده شده که برای حفظ ایمنی شخص مصرف کننده از یک روکش پی وی سی برخوردار شده است. لازم به ذکر بوده که بدنه ای محصول قادر است وزنی بالغ بر 200 کیلوگرم را به راحتی تحمل کرده و استفاده از ان در زمان ها طولانی موجب افت کیفیت بدنه نمی شود. برای حفظ تعادل محصول در زمان استفاده در بخش کف ان تعداد 6 عدد پایه تعبیه شده که وزن وارد شده به بخش پرش را در تمامی نقاط محصول به صورت مساوی توزیع می کند. برای خرید این کالا منحصر به فرد توصیه می کنیم به نمایندگی مرکزی اینتکس مراجعه نمایید.

ترامپولین ورزشی 1متری تاشو بزرگسال

ترامپولین ورزشی 1متری تاشو بزرگسال جزو برترین ترامپولین با ابعاد مناسب و قابل حمل می باشد که برای محل های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و می توان آن را در محل های عمومی مانند سالن های ورزشی نیز قرار داد. در چنین محل هایی می توان از وجود این محصول برای انجام انواع نرمش ها و همچنین تقویت ماهیچه های خود بهره مند بود و آن را جزو یکی از محصولات ضروری برای تحرک و جنب و جوش دانست. در محل های دیگر مانند منزل نیز می توان برای ورزش افراد مختلف به ویژه خانم ها که بیش تر زمان خود را در منزل به سر می برند استفاده شود و برای آن ها فضایی را ایجاد کند که بتوانند به راحتی مشغول چربی سوزی شوند. در زیر به شرحی از ویژگی های ترامپولین ورزشی 1متری تاشو بزرگسال می پردازیم.


توصیف ظاهری

ترامپولین ها دنیای گسترده ای از انواع و مدل ها دارند که هر کدام به نوبه خود دارای ویژگی های مختلفی است اما برخی از آن ها که دارای طرفداران زیادی هستند و محبوبیت بالایی دارند. این گونه ترامپولین ها ظاهری ساده داشته اما برخلاف ظاهر دارای کاربرد های بسیاری هستند. این ترامپولین ساده از بخشی گرد و کششی تشکیل شده است که وسط محصول می باشد و از کناره ها به بخش های اصلی محصول متصل هست. بخش های کناری آن از جنس فلزی هستند که ضد زنگ است و با داشتن پوششی از پی وی سی بر روی خود دارای دوام بالایی نیز می باشد. این بخش خمیده به وسیله فنر های فلزی و قوی و محکم به بخش کششی متصل است و این محصول را به وجود آورده است. اما برای طول عمر بیش تر محصول پوششی بر روی فنر ها نیز کشیده شده است که آن ها را از عوامل مختلف و آب و هوایی در امان نگه می دارد.این بخش در ارتفاع مناسبی برای جامپینگ قرار دارد و به وسیله پایه های مقاوم و باکیفیت از سطح زمین فاصله گرفته است. این پایه ها نیز از جنس فلز فولادی گالوانیزه است و قابلیت ضد زنگ داشته و می تواند در ارتباط مستقیم با آب قرار گیرد.


قابلیت اجرا در فضاهای مختلف

از آن جایی که بدنه این محصول ضد آب بوده و همچنین پایه ها و بخش های فلزی ضد زنگ می باشند می توان آن را در محل های باز مانند حیاط و باغ نیز قرار داد و از مزیت های آن بهره مند شد همچنین در زمانی که می خواهید آن را در سالن های مختلف به کار ببرید باید بدانید که یکی دیگر از خصوصیات مهم آن ضد حساسیت بودن بخش کف محصول است. این قابلیت فضایی را ایجاد می کند که در زمان تعریق هنگام ورزش بدن دچار آسیب نشود و پوست در حالت عادی خود بماند و عارضه ای پوست را تهدید نکند. این مجموعه به علت داشتن قابلیت گردش هوا در بخش زیرین می تواند این حساسیت ها و عوارض را مانع شود و از این گونه ضرر ها جلوگیری کند.


تمرین در حین بازی

از آن جایی که کارایی اصلی محصول پرش و جامپینگ بر روی آن است اما می توان برای ورزشکاران به منظور تمرین و افزایش قوای آن ها به کار برود. در واقع انواع ورزش های پرشی و آن هایی که در زمان انجام حالت پرش در خود دارند نیز می توان بر روی این محصول تمرین شوند و برای انواع مسابقات آماده گردند. ورزش هایی از قبیل کشتی و بوکس می تواند نمونه ای بارز از کارایی این ترامپولین باشند و به علاوه ورزش هایی مانند پرش نیز می تواند بر روی این محصول انجام گردد. قابلیت تاشو بودن محصول مورد بسیار مهمی برای خریداران می باشد که به آن ها این اطلاع را می دهد تا محصول را پس از خرید بتوانند در هر محلی استفاده نمایند و در صورت نیاز آن را جمع آوری کنند.


خرید ترامپولین ورزشی

روش خرید این ترامپولین ورزشی 1متری تاشو بزرگسال بسیار آسان می باشد. این روش که در واقع مراجعه غیر حضوری به فروشگاه اینتکس تهران است یکی از ساده ترین روش های خرید برای افرادی است که مشغله زیاد داشته و وقت کافی برای خرید حضوری را ندارند.

نوع
خانگی
طول
1 متر
عرض
1 متر
ارتفاع
23 سانتی متر
تحمل وزن
200 کیلوگرم
جنس قسمت جامپینگ
پلی پرو پیلن
جنس پوشش لبه
PVC
جنس پایه ها
فلز فولادی ضد زنگ
توری محافظ
ندارد
سایر ویژگی ها
قابل استفاده در مراکز ورزشی و منزل
مناسب تمام رده های سنی
اقلام همراه
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...