ترامپولین ورزشی 1.5 متری حفاظ دار

کد ۹۵۰۰۱

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 1.5 متر
  • عرض: 1.5 متر
  • ارتفاع: 110 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین ورزشی 1.5 متری حفاظ دار یک محصول متفاوت و جذاب با ساختاری بادوام بوده که برای انواع تفریحات مهیج و ورزشی در تمامی محیط های سرپوشیده و فضاهای باز طراحی شده که دارای ساختاری پرتابل بوده و به راحتی حمل و نقل می شود. برای تولید بخش کفی محصول از بهترین نوع پلی پروپلین استفاده شده که کیفیت بسیار بالایی داشته و در برابر سایش و یا برخورد آب مقاومت بالایی خواهد داشت. از دیگر ویژگی های این ترامپولین و جامپینگ می توان به داشتن محافظ توری قوی از جنس پلی استر اشاره نمود. محافظی که به صورت جداگانه روی بدنه سوار شده تا از خارج شدن ناگهانی مصرف کنندگان از این دستگاه به خوبی جلوگیری کند. علاوه بر این برای قسمت سر هر کدام از پایه ها یک ضربه گیر پلاستیکی در نظر گرفته شده تا هنگام پرش و جامپینگ صدایی تولید نکند. این محصول دارای ارگونومی ساخت شش ضلعی بوده که به تعداد اضلاع در اطراف خود دارای ستون و در بخش کف دارای پایه می باشد. در بخش ابتدایی محصول یک درب بزرگ برای ورود و خروج تعبیه شده که دارای یک زیپ استاندارد است. این محصول برای رده سنی 3 سال به بالا مناسب بوده و در داخل بسته بندی خود دارای 36 عدد توپ پلاستیکی رنگی بدون پلیسه می باشد. مصرف کنندگان می توانند با استفاده از توپ های موجود در بسته بندی محصول یک تفریح شاد را تجربه کنند. اگر قصد خرید این محصول را دارید می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و یا از طریق سایت فروشگاهی اینتکس تهران اقدام به ثبت سفارش انلاین نمایید.

ترامپولین ورزشی 1.5 متری حفاظ دار

ترامپولین ورزشی 1.5 متری حفاظ دار جزو محصولات شاد و هیجان انگیز می باشد که فضایی را ایجاد می کند تا افراد بتوانند با وجود راحتی زیاد و ایمنی کامل به انواع بازی های مهیج بپردازند. این محصول را می توان در فضاهای بسته و باز راه اندازی کرد و در هر زمانی از استفاده از آن لذت کافی را برد. این ترامپولین کارایی گسترده ای دارد و می تواند برای بازی کودکان و نوجوانان مورد استفاده قرار گیرد همچنین می توان آن برای استفاده در سال های زیاد خریداری کرد و از دوام و کیفیت آن بهره مند شد. علاقه مندان به ورزش های مختلف از جمله پرش و جامپینگ نیز می توانند از قابلیت های این محصول لذت ببرند و در این فضا لحظات شادی را داشته باشند. در مورد این ترامپولین بزرگ و جادار مواردی است که در زیر آمده و خصوصیات آن را به وضوح بیان کرده است که می توانید آن را مطالعه کنید.


ساختار ساده اما مفید

این ترامپولین زیبا که از رنگ قرمز و جذابی تشکیل شده است دارای ساختار کلی شش ضلعی می باشد که فضای بزرگی برای قرار گیری افراد زیادی ایجاد کرده است. این طراحی برای کارایی بالا و مفید محصول می باشد و محبوبیت آن را به مراتب بالا برده است. دیواره های توری و محکم این محصول که حفاظ آن را ایجاد کرده اند تشکیل یک محوطه امن را داده اند که در این فضا بتوان با خیال راحت جنب و جوش داشت و ساعت های زیادی کودک خود را نیز در آن قرار داد و از تماشای بازی او لذت برد. این دیواره ها ارتفاع بلند داشته و محیطی را ایجاد می کند تا افراد در زمان پرش دچار حادثه نشوند و از این محصول به بیرون نیوفتند. برای عبور و مرور در این ترامپولین زیپی قرار گرفته است که در بین یک دیوار است و باعث باز شدن آن و رفتو آمد افراد می شود. در داخل این محصول می توان اسباب بازی های گوناگون را با کودکان قرار داد تا زمان خود را به بهترین شکل بگذرانند به علاوه می توان از تعداد بالایی توپ رنگی پلاستیکی نیز استفاده کرد و محیط را تبدیل به یک استخر توپ مناسب و بزرگ نمود و کودکان بتوانند به همراه دوستان خود در این محل مشغول بازی شوند.


کفی با قدرت کشش بسیار

کارایی اصلی این ترامپولین مربوط به ویژگی های کف آن است که دارای قابلیت کشش فراوان و قدرت منعطف بودن زیاد است و می توان انواع بازی های مهیج و پر جنب و جوش را ایجاد کند. این بخش از جنس پلی پرو پیلن است که دارای بافتی کشی می باشد و این عملکرد را ایجاد می کند. این بخش با فنرهای فلزی و محکمی به لبه بدنه متصل می باشد که این کشش را تشدید می کند و کارایی آن را بالاتر می برد. همچنین این محصول با ایجاد چنین کارایی در برابر فشار و پرش و تحمل وزن افراد نیز مقاومت بالایی دارد و از هر گونه پارگی و آسیب مصون می باشد. این خود دلیل محکمی بر طول عمر بالای محصول به شمار می آید و می توان با تکیه بر این ویژگی ترامپولین را برای استفاده در سال های طولانی خریداری کرد.


سازگار با محیط

در صورت تمایل می توان محصول را در محیط های باز نیز قرار داد چرا که بدنه کاملا با محیط سازگاری داشته و با داشتن جنس مرغوب در برابر اشعه خورشید دچار تغییر نمی شود و همچنین آسیبی آن را تهدید نمی کند. همچنین این بدنه ضد آب بوده و می تواند باران را نیز در خود عبور ندهد تا فنر ها نیز در امان بمانند. به علاوه پابه های محصول که در ارتباط مستقیم با محیط هستند نیز دارای قابلیت ضد زنگ می باشند و می توان آن را به راحتی شستشو داد و یا در معرض آب و رطوبت قرار داد.


نحوه خرید ترامپولین

ترامپولین ورزشی 1.5 متری حفاظ دار را از طریق سایت فروشگاه اینتکس تهران به صورت آنلاین خریداری کنید و با ارسال در کم ترین زمان محصول را درب منزل خود دریافت نمایید.

نوع
خانگی
طول
1.5 متر
عرض
1.5 متر
ارتفاع
110 سانتی متر
تحمل وزن
200 کیلوگرم
جنس قسمت جامپینگ
پلی پرو پیلن
جنس پوشش لبه
PVC
جنس پایه ها
فلز فولادی ضد زنگ
توری محافظ
دارد
سایر ویژگی ها
دارای توری محافظ مجزا
مناسب سنین بالای 3 سال
دارای 48 عدد فنر 8 سانتیمتر
دارای 36 عدد توپ پلاستیکی رنگی بدون پلیسه
قابلیت نصب در کمتر از یک ساعت
اقلام همراه
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...