ترامپولین کودک بیضی خانگی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 144 سانتی متر
  • عرض: 83 سانتی متر
  • ارتفاع: 99 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین کودک بیضی خانگی یک کالای جذاب و بادوام بوده که در سال جدید میلادی طراحی و به بازار عرضه شده و در مدت زمان کوتاهی توانسته در میان مصرف کنندگان محترم به محبوبیت دست یابد. ارگونومی ساخت این محصول زیبا بیضی شکل بوده که از رنگ های ابی و مشکی و سفید ساخته می شود. این محصول برای کودکان 3 تا 7 سال طراحی شده و جنس بدنه آن از pvc بوده و جنس پایه های آن از فلز فولاد ضد زنگ می باشد که دارای تحمل وزنی بالغ بر 68 کیلو گرم خواهد بود و به همین دلیل برای صدمه وارد نکردن به این ترامپولین به هیچ وجه افرادی که وزنشان بالای 68 کیلو گرم می باشند از این محصول استفاده نکنند. برای تولید بدنه محصول از جنس پی وی سی استفاده شده که از تحمل وزن بالا و قابلیت کشسانی برخودرا می باشد. برای تولید سازه ها و پایه های این کالای خاص از فلز فولاد ضدزنگ بهره برده شده که می تواند وزن بسیار بالایی را تحمل کند. با توجه به این ساختار بدنه این محصول در تمام شرایط جوی اب و هوایی امکان استفاده دارد. زیرا قرار گرفتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید و یا برخورد داشتن به رطوبت بسیار بالا تاثیری بر دوام بدنه کالا ندارد. برای خرید این محصول می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و یا از طریق سایت فروشگاهی اینتکس تهران اقدام به ثبت سفارش انلاین کنید.

ترامپولین کودک بیضی خانگی

ترامپولین کودک بیضی خانگی یک محصول بی نظیر و منحصر به فرد می باشد که دارای تمامی استاندارد های لازم در مورد محصولات ایمن می باشد و دارای ضمانت اصالت کالا نیز است کهاین دو امر برای تهیه محصولات کودکان واجب و ضروری است. در این محصول ساختار ویزه ای طراحی شده است که با سایر ترامپولین ها متفاوت است و برای برخی ورزش ها به کار می رود و همچنین می تواند باعث تحرک کودکانی شود که در منزل علاقه ای به بازی های هیجان انگیز ندارند و باعث ایجاد شوق و نشاط برای این گونه افراد می شود. این ترامپولین که به شکل هندسی بیضی می باشد و جزو محصولات جدید می باشد برای کودکان 3 تا 7 سال در نظر گرفته شده است و می تواند وسیله ای برای تمرین رشته ورزشی مورد علاقه آن ها نیز باشد. در خصوص این ترامپولین مطالبی در ادامه آمده است که به آن ها توجه فرمایید.


کارایی منحصر به فرد

برخی از ترامپولین ها مخصوص یک کار می باشند که در بین تمامی آن ها یکسان است و آن هم پرش می باشد که سبب جستجوی زیاد افراد می شود اما برخی دیگر جزو آن دسته از محصولات هستند که علاوه بر این بازی می توان از آن ها استفاده های دیگر نیز نمود. یکی از کارایی مهم این محصولات بازی دسته جمعی افراد مختلف با یکدیگر است و همچنین با وجود دستگیره های بلند در کناره محصول می توان نوع دیگری از جامپینگ را تجربه کرد و به تحرک بیش تری پرداخت. در زمان چنین بازی های می توان گفت که این دستگیره های فولادی باعث حفظ تعادل نیز می شود و در طول تمامی این حرکات از واژگونی کودکان جلوگیری می کند و همچنین از برهم خوردن تعادل خود محصول نیز جلوگیری می کند. 


ظرفیت محصول 

این ترامپولین بی نظیر با ابعادی به اندازه 144 سانتی متر در طول و 83 سانتی متر عرض و در ارتفاع 99 سانتی متری می تواند محلی شادی آور برای کودکان باشد که می توانند به راحتی در اتاق خواب خود نیز آن را جای داد و در زمان بازی با دوستان مورد استفاده قرار گرفت. این محصول با چنین ابعادی دارای تحمل وزن 68 کیلوگرم است پس می تواند به طور همزمان دو کودک را نیز در خود جای دهد همچنین برای کودکان بزرگ جثه و آن هایی که تمایل به چربی سوزی هستند نیز مفید واقع می شود. بنابراین این محصول را می توان جزو محصولات ضروری برای تفریح کودکان درنظر گرفت.


مرغوبیت در تولید

در ساخت و طراحی این ترامپولین اجزای مفیدی به کار رفته است اما آن چیزی مورد توجه مخاطبان قرار می گیرد که دوام و طول عمر محصول را نشان می دهد. در واقع جنس و کیفیت بدنه بیانگر این مرغوبیت است و ضمانتی بر استفاده طولانی مدت محصول می باشد. این ترامپولین در قسمت پرش و جامپینگ که بخش کفی آن می باشد دارای جنس پلی پرو پیلن است که هم ضخامت داشته هم در برابر حرکات و ضربه از سوی کودکان مقاوم است و دچار آسیب نمی شود. در واقع این نکات می تواند مرغوبیت در طراحی و تولید این ترامپولین را ثابت کند. یک نکته دیگر که در مورد باکیفیت بودن محصول مورد بحث است بخش پایه ها می باشد که از فلزی فولادی تشکیل شده است که در مقابل آب ضد زنگ بوده و دارای طول عمر بالا است. بنابراین می توان با خیال راحت محصول را شستشو داد و یا حتی در معرض آب و رطوبت قرار داد. در زمان گرفتن دستگیره های این محصول کودکان در واقع بر روی آن آمده و به پرش ادامه می دهند بنابراین این قسمت دارای سازگاری و مقاومت بالا در برای چنین حرکاتی می باشد و بنابراین یکی از برترین محصولات کودکان می تواند باشد. 


نحوه خریداری ترامپولین کودک بیضی خانگی

در صورت تمایل به خرید این ترامپولین کودک بیضی خانگی می توان از طریق خرید غیر حضوری اقدام کرد و با ورود به سایت شرکت بزرگ اینتکس تهران این خرید را انجام داد.

نوع
خانگی
طول
144 سانتی متر
عرض
83 سانتی متر
ارتفاع
99 سانتی متر
تحمل وزن
68 کیلو گرم
جنس قسمت جامپینگ
پلی پرو پیلن
جنس پوشش لبه
PVC
جنس پایه ها
فلز فولادی ضد زنگ
توری محافظ
ندارد
سایر ویژگی ها
ترامپولین کودک بیضی خانگی
دارای طراحی بیضی شکل
رنگ : آبی
اقلام همراه
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...