ترامپولین کودک حفاظ دار

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 140 سانتی متر
  • عرض: 140 سانتی متر
  • ارتفاع: 190 سانتی متر
8,865,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین کودک حفاظ دار از سری محصولات پر طرفدار به خصوص در بین کودکان می باشد. این محصول از تولیدات ورزشی موجود در بازار می باشد که برای کودکان و نوجوانان طراحی و تولید شده است که از زیبایی قابل قبولی برخوردار است و از رنگبندی زیبایی در قسمت دخلی بهره می برد. جنس بدنه این تشک از پی وی سی چند لایه فومی ساخته شده و قسمت کف این محصول نیز بسیار مقاوم است. ابعاد این تشک جامپینگ نیز مناسب می باشد ، قطر این ترامپولین 140 سانتی متر و ارتفاع آن نیز از زمین تا بلند ترین قسمت ترامپولین 190 سانتی متر می باشد که قابل توجه است و این محصول تحمل 220 کیلوگرم وزن را دارد و پایه های این محصول نیز آهنی و ضد زنگ می باشد. شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید ترامپولین کودک با تلفن های این مرکز تماس بگیرید .

ترامپولین کودک حفاظ دار

ترامپولین کودک حفاظ دار از جمله محصولات پر طرفدار و پر فروشی می باشد که در سال های اخیر توانسته مرغوبیت و کیفیت خود را به اثبات برساند. از آن جایی که محصولات مورد استفاده کودکان می بایست از جذابیت و ترکیبی فانتزی برخوردار باشند این محصول نیز دارای ترکیب رنگ به خصوصی می باشد که در نظر تمامی کودکان جذاب بوده و می تواند سبب گرایش بیش تر آن ها به چنین محصولاتی بشود. در مواقع رفتن به مسافرت و محل هایی که قصد تفریح در یک روز را دارید نیز می توان از چنین محصولی استفاده نمود و آن را به راحتی با خود به همراه داشت و با وجود داشتن ویژگی های منحصر به فرد نیز می شود برای استفاده روزمره نیز به کار برد. ویژگی های این ترامپولین در دسته بندی زیر قرار دارد که آن ها را مطالعه کنید.


ساختاری با قابلیت بالا

در این بخش می خواهیم به شرح مختصری از این محصول بپردازیم و بگوییم که این ترامپولین در جهت های مختلف می تواند برای والدین و کودکان مفید واقع شود. از آن جایی که کودکان مختلف مخاطبان این مجموعه بازی به حساب می آیند می توان آن را در جاهایی که امکان بازی گروهی می باشد نیز راه اندازی کرد و باعث تفریح و بازی گروهی از کودکان شد. در این زمان می توانند به صورت نوبتی و با بازی های مختلف با ترامپولین مشغول باشند. در قسمت کف خاصیت کشش فراوانی وجود دارد که برای انجام بازی های مهیج تعبیه شده است و با داشتن رنگ های متنوع جذابیت زیادی را برای کودکان به همراه دارد. از آن جایی که این محصول می تواند ساعت های زیادی کودکان را سرگرم کنند والدین نیز در این زمان امکان انجام کار های خود را دارند و می توانند با خیال راحت فرزندان خود را به این ترامپولین زیبا بسپارند.


طراحی ایمن

برای ایجاد فضایی آزادانه برای پرش و جنب و جوش کودکان این بخش پرش در فاصله مناسبی از سطح زمین قرار دارد تا با حرکت های مختلف به زمین برخورد نکند و از ایجاد درد جلوگیری می کند. در زمانی که کودکان مشغول بازی هستند نیز امکان افتادن و یا واژگونی بر اثر عدم تعادل وجود دارد که به همین منظور حفاظی توری به دور آن کشیده شده است که مقاوم بوده و دچار پارگی و صدمه نمی شود به همین دلیل می توان انواع بازی های مهیج را انجام داد. کناره های محصول دارای پوشش می باشند که ستون ها در داخل آن قرار دارند به همین دلیل در زمان برخورد آسیب جدی شامل حال کودکان نشود و هیچ دردی حس نشود. پایه های این محصول در واقع خاصیت ضد زنگ بودن را دارند. این ویژگی مهم می توان از پوسیدگی نیز جلوگیری کند و از احتمال شکستگی در زمان استفاده نیز جلوگیری به عمل آورد.


ارتفاع بلند

این محصول دارای ارتفاع بالای 190 سانتی متری است که کودکان با خیال راحت پرش های مختلف را انجام دهند بدون این که از این حفاظ توری خارج شوند. این ارتفاع مناسب استفاده قد های مختلفی در کودکان است و حتی بلند قد ترین افراد نیز می توانند از آن بهره مند شوند. با چنین ویژگی هایی می توان این محصول را بزرگ تر ها نیز استفاده کنند و در ساعات بیکاری از استفاده از آن لذت کافی را ببرند و وقت خود را صرف ورزش و پرش کنند. دانستن ارتفاع این ترامپولین می تواند جهت محل مورد نظر برای قرار دادن محصول مهم باشد و محلی مناسب را برای این نوع ارتفاع درنظر گرفت. این ارتفاع بلند برای استفاده محصول در محل های سر باز و حیاط ها نیز مفید است و می توان با داشتن این توری از ورود موجودات ریز به داخل محصول نیز جلوگیری کرد.


روش خرید

برای خرید ترامپولین کودک حفاظ دار می توانید به شرکت بزرگ و معتبر نمایندگی اینتکس تهران مراجعه کنید و از مزایای این شرکت بهره مند شوید.

نوع
خانگی
طول
140 سانتی متر
عرض
140 سانتی متر
ارتفاع
190 سانتی متر
تحمل وزن
جنس قسمت جامپینگ
پلی پرو پیلن
جنس پوشش لبه
PVC
جنس پایه ها
فلز فولادی ضد زنگ
توری محافظ
دارد
سایر ویژگی ها
اقلام همراه
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...