ترامپولین کودک خانگی آبی

کد ۹۴۰۰۳

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 91 سانتی متر
  • عرض: 91 سانتی متر
  • ارتفاع: 81 سانتی متر
300,000
300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین کودک خانگی آبی یک محصول کوچک اما کاربردی بوده که از سوی کمپانی gerdenature طراحی و ساخته شده است . طراحی این محصول به صورت گرد می باشد که در آن رنگ های آبی و مشکی به کار رفته است. در بخش کناری این محصول یک دستگیره ساخته شده تا از کودک شما با گرفتن آن ، با اطمینان از این محصول استفاده بکنند . جنس بدنه این ترامپولین از پلی پر پیلن بوده و دارای کیفیت بسیار بالایی در برابر آسیب های می باشد . ابعاد این محصول به ترتیب به این شرح است : عرض : 91 سانتی متر ، طول : 91 سانتی متر ، ارتفاع : 81 سانتی متر می باشد و حتما قبل از خرید به ابعاد آن دقت کرده تا پس از خرید دچار مشکلاتی نظیر بزرگ بودن محصول نباشید .  همانطور که از ابعاد این محصول مشخص است شما می توانید آن در هر مکانی استفاده و یا جمع بکنید . راه اندازی این کالا بسیار آسوده بوده و تنها کافیست تا شما پایه های آن را با توجه به پیچ هایی که در درون جعبه این محصول موجود است ، متصل کرده تا فرزند شما از این محصول لذت بخش استفاده بکند. اگر می خواهید این محصول را سفارش دهید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید.

نوع
خانگی
 طول و عرض
 36 سانتی متر
 ارتفاع
 32 سانتی متر
 جنس قسمت جامپینگ
 پلی پرو پیلن
 جنس پایه ها
 فلز فولادی گالوانیزه
 سنین مورد استفاده
 کودکان
 توری محافظ
 
سایر ویژگی ها
 قابلیت استفاده برای سنین 4 سال به بالا
 قابلیت استفاده در شهر بازی ها
اقلام همراه
دفترچه راهنما


ترامپولین کودک خانگی آبی

ترامپولین کودک خانگی آبی محصولی منحصر به فرد با مواد اولیه مرغوب می باشد که در دسته محصولات تفریحی کودکان قرار گرفته و توانسته محبوبیت بالا در بین افراد پیدا کند. این محصول خاص دارای بخش های مفید و کاربردی می باشد که برای استفاده های گوناگون درنظر گرفته شده است. در زمان اوقات فراقت کودکان برای ایجاد فضایی در محیط بسته منزل می بایست وسایل بازی در اختیار آن ها قرار داد تا برای انواع بازی و شادی و سرگرمی آن ها کاربردی باشد و می توان در این فضاها برای کودکان لحظات هیجان انگیزی را ایجاد کرد. در مورد این محصول می توان گفت که در محل هایی مانند حیاط و محیط های باز دیگر نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد چرا که برای چنین فضاهایی سازگار بوده و طراحی خاص و مناسب استفاده در این فضاها را دارد. شما می توانید برای آشنایی بیش تر با این ترامپولین کودک خانگی به مطالب پایین توجه کنید.


جامپینگ و هیجان در کنار ایمنی

محصولاتی مانند ترامپولین های حرفه ای که ساختاری پیچیده داشته و از بخش های گوناگون تشکیل شده اند قابلیت هایی بیش تر از محصولات ساده تر با ساختار ابتدایی دارند که می توان با تکیه بر آن ها محصولی جذاب برای طول عمری بالا را داشت و بتوان در زمان های مختلف و محل های گوناگون از آن استفاده کرد. در ابتدا برای آشنایی بیش تر با این ترامپولین باید گفت که این محصول از یک بخش گرد با لبه های صاف تشکیل شده است که محل اصلی محصول می باشد و بر روی این بخش عمل پرش و جامپینگ انجام می گیرد. این قسمت دارای اهمیت خاصی است که بتوان از آن برای انواع افراد استفاده کرد و همچنین بتوان این محصول را برای افراد مختلف تهیه نمود. بنابراین این بخش دراای جنس مرغوب پلی پرو پیلن است که خاصیت کشسانی و ضخیم دارد و می تواند افراد با وزن های گوناگون را تحمل کند و با شدت برخورد و شتاب آسیب نمی بیند. به همین علت می توان گفت بخش قابل توجه و همچنین ایمن این ترامپولین همین بخش است که با کیفیت بالای خود اطمینان در زمان استفاده را تضمین می کند. این بخش توسط فنر های فلزی به لبه های محصول متصل شده است و با پوششی از پارچه احاطه شده است.


پایه استوار و محکم

این محصولات ساختاری به این صورت دارند که می بایست در ارتفاع مشخصی از سطح زمین قرار گیرند به همین جهت چون وزن کلی افراد و محصول بر روی این پایه ها تحمل می شود بنابراین این بخش ها از فلز فولادی ضد زنگ تشکیل شده است تا در صورت استفاده مکرر و بازی های مهیج دچار شکستگی نشود و همواره بتواند این استواری و استحکام را حفظ نماید. در بخش بالایی محصول در امتداد دو پایه با سمت بالا یک میله خمیده وجود دارد که بخش قابل توجه این ترامپولین به حساب می آید. افراد و کودکان می تواند با استفاده از این میله خمیده انواع ورزش و نرمش ها را انجام دهند و بتواند باعث تحرک بیش تر آن ها شود. همچنین انواع بازی های مختلف مانند بازی های کششی را نیز می توانند با استفاده از این محصول انجام دهند و از گذراندن وقت خود با این محصول نهایت استفاده و لذت را ببرند. 


محل های مناسب جهت استفاده ترامپولین

همان طور که پیش تر گفته شد این محصول را می توان در داخل یک اتاق قرار داد و در محیط بسته از آن بهره مند شد همچنین می توان آن را در بخش هایی از حیاط و در ارتباط مستقیم با محیط راه اندازی کرد و مورد استفاده کودکان قرار داد. به علاوه این محصول را می توان در شهربازی های سرپوشیده نیز نصب نمود و برای استفاده عموم کودکان درنظر داشت.


خریداری محصول

به منظور انتخاب و خریداری محصول ترامپولین کودک خانگی آبی می توان از طریق وب سایت نمایندگی رسمی اینتکس تهران اقدام نمود.

نوع
خانگی
طول
91 سانتی متر
عرض
91 سانتی متر
ارتفاع
81 سانتی متر
تحمل وزن
-
جنس قسمت جامپینگ
پلی پرو پیلن
جنس پوشش لبه
PVC
جنس پایه ها
فلز فولادی ضد زنگ
توری محافظ
ندارد
سایر ویژگی ها
قابلیت استفاده برای سنین 4 سال به بالا
قابلیت استفاده در شهر بازی ها
اقلام همراه
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...