ترامپولین 1متری با دستگیره دار

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: قطر: 1 متر
  • عرض: قطر: 1 متر
  • ارتفاع: ارتفاع پایه ها: 26 سانتی متر ارتفاع دستگیره: 80 الی 100 سانتی متر
5%
4,100,000
3,900,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین 1متری با دستگیره دار محصولی استاندارد و زیبا و بادوام قابل خرید از فروشگاه اینتکس نمایندگی مرکزی فروش ترامپولین در ایران

ترامپولین 1متری با دستگیره دار یکی از نمونه های جدید و ایمن این گروه از محصولات بوده که با توجه به طول عمر بالا و قیمتی مقرون به صرفه مورد استقبال عموم قرار گرفته است. برای تولید صفحه پرش این محصول از پی وی سی استفاده شده که دارای وزن کم و نرمی و کشسانی بالا بوده و می توان وزن بسیار بالایی را تحمل کند. سازه های محصول تولید شده از جنس فلز ضدزنگ با وزن کم بوده که می تواند وزنی بالغ بر 170 کیلوگرم را به راحتی تحمل کند. این محصول دارای ارگونومی ساخت گرد بوده که تعداد چهار عدد پایه در هر سوی محصول تعادل ان را حفظ می نماید. این پایه ها مجهز به نگهدارنده بوده تا موقعیت محصول در زمان بازی بر روی سطح زمین حفظ شود. از این محصول برای مصارفی از جمله کاهش وزن و تقویت سیستم دفاعی بدن در تمام رده های سنی می توانید استفاده نمایید. در میانه محصول یک دستیگره به ابعاد قطر محصول تعبیه شده تا شخص در زمان استفاده بتواند تعادل خود را حفظ نماید. این دستگیره قابلیت تنظیم ارتفاع با توجه به نیاز شما را داشته که بین 80 سانتی متر تا 100 سانتی متغییر است. ارتفاع 26 سانتی متری پایه های محصول نیز از تماس سطح پرش در زمان وارد شدن حداکثر وزن قابل تحمل با زمین جلوگیری خواهد کرد. برای خرید این محصول می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده کنید.

ترامپولین 1 متری با دستگیره دار

ترامپولین 1 متری با دستگیره دار یک محصول کوچک اما کاربردی بوده که با توجه به آن دیگر نیازی به پرداخت شهریه های باشگاه نیستید ، و می توانید در منزل ورزش های هوازی را انجام داده و چربی و سموم بدن خود را از بین ببرید . ما در این نقد و بررسی نکات مثبت و منفی این محصول را برای شما بیان می کنیم تا نسبت به هزینه ای که برای خرید می خواهید بپردازید ، ارزشمند ترین محصول را خریداری نمایید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی ارگونومی ساخت

این محصول ساختاری گرد داشته و در آن سه رنگ آبی ، زرد و قرمز به کار رفته است .    به همراه این ترامپولین خانگی یک دستگیره بوده که به بدنه آن نصب می شود که در هنگام ورزش و تمرین می توانید آن را بگیرید تا دچار صدمه و یا آسیبی نشوید .

جنس بدنه

جنس بدنه از مهم ترین قسمت های یک محصول  برای خرید نزد مشتری می باشد ، به همین دلیل شرکت های معتبر دنیا سعی بر این دارند تا محصولاتی که طراحی و روانه بازار می کند ، دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی باشد . به همین دلیل جنس تشک این محصول از pvc ، بدنه آن از پلی استر و در نهایت پایه های آن از فولاد ضد زنگ می باشد که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار های وارده در حین تمرین می باشد .

ابعاد و وزن

ابعاد ، تحمل وزن و وزن این محصول به ترتیب به این شرح است : قطر : 1 متر ، ارتفاع پایه ها : 26 سانتی متر ، تحمل وزن : 170 کیلو گرم و در نهایت وزن این محصول 5 کیلو گرم می باشد که همانطور از وزن این محصول مشخص است ، بسیار سبک بوده و به آسودگی قابل حمل و یا جا به جایی می باشد .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این محصول ابتدا باید فنر های آن را به بدنه و تشک متصل کرده ، تا تشک به واسطه فنر ها به بدنه ترامپولین نگه داشته شود ، سپس پایه های آن را نسبت به پیچ های مخصوصی که در درون جعبه محصول موجود می باشد به بدنه اتصال داده ، و در آخر دستگیره را به بدنه وصل می کنید تا محصول شما راه اندازی شده و قابل استفاده و ورزش های هوازی در منل باشد . در خصوص نگهداری این ومحصول باید ذکر شود که به هیچ وجه به صورت دو نفری بر روی این محصول نایستید ، همچنین وسایل تیز را به بدنه آن نزدیک نکنید تا این ترامپولین دچار صدمه و یا آسیب دیدگی نشود . اگر تحت هر شرایطی برای این محصول صدمه و یا آسیبی بوجود آمد شما می توانید آن را به نمایندگی اینتکس تهران آورده و با تعمیرات تخصصی ما ، محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی

ترامپولین 1 متری با دستگیره دار یک محصول بکوچک اما کاربردی بوده که مناسب برای ورزش های هوازی در منزل می باشد . طراحی این محصول به صورت گرد بوده و در آن رنگ های آبی ، زرد و مشکی به کار رفته است . جنس تشک این محصول از pvc بوده و دارای مقاومت و کیفیت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی می باشد . اگر می خواهید این محصول را خریداری نمایید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریات نمایید .

نوع
خانگی
طول
قطر: 1 متر
عرض
قطر: 1 متر
ارتفاع
ارتفاع پایه ها: 26 سانتی متر
ارتفاع دستگیره: 80 الی 100 سانتی متر
تحمل وزن
170 کیلوگرم
جنس قسمت جامپینگ
جنس کف از PVC
جنس پایه ها
فلز ضد زنگ
سنین مورد استفاده
3 تا 70 سال
توری محافظ
-
سایر ویژگی ها
دارای پوشش پلی استر برای فنر ها
دارای دستگیره
دارای حجم کم در حالت جمع شده
اقلام همراه
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...