ترامپولین 1.5 متری حفاظ دار

کد ۷۷۶۳۲۲

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • تحمل وزن: 110 کیلوگرم
  • قطر: 1.5 متر
  • جنس بدنه: پلی پروپیلن
  • جنس محافظ پایه ها: PVC
9,200,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین 1.5 متری حفاظ دار محصولی زیبا و مهیج می باشد که با قیمتی ارزان و مناسب در تنها نمایندگی محصولات بادی در ایران عرضه می گردد .

ترامپولین 1.5 متری حفاظ دار از سری ترامپولین های جامپینگ برای تفریحات کودکان و جوانان بوده که تولید شده توسط شرکت iTRAM می باشد.یکی از ویژگی های مهم این ترامپولین جامپینگ می توان به داشتن محافظ توری قوی از جنس پلی استر اشاره کرد که  این محافظ به صورت جداگانه روی بدنه سوار شده تا از خارج شدن ناگهانی مصرف کنندگان از این دستگاه به خوبی جلوگیری کند.  این ترامپولین همانند دیگر همنوعان خود ساخته شده از جنس پلی پروپیلن بوده و دارای کاور پوشش دهنده پایه ها از جنس PVC ضخیم می باشد. این نوع جنس بدنه کیفیت بسیار بالایی داشته و در برابر سایش و یا برخورد آب مقاومت بالایی خواهد داشت.علاوه بر این برای قسمت سر هر کدام از پایه ها یک ضربه گیر پلاستیکی در نظر گرفته شده تا هنگام پرش و جامپینگ صدایی تولید نکند. این کالا از نظر سنین مورد استفاده برای افراد بالای 3 سال بهترین گزینه خواهد بود. این ترامپولین از پایه های فلزی ضد زنگ برخوردار بوده و توسط 48 عدد فنر 8 سانتی متر راه اندازی می شود. محصولی که در مدت زماتن کمتر از یک ساعت برای افرادی که اولین بار این کالا را نصب می کنند قابل راه اندازی بوده و به دلیل داشتن حجم کم در حالت جمع شده قابل حمل توسط انواع وسیله های نقلیه خواهد بود. این محصول زیبا را می توانید با قیمتی مناسب از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید . 

ترامپولین 1.5 متری حفاظ دار

ترامپولین 1.5 متری حفاظ دار یک محصول با کیفیت و ارزان می باشد که نسبت به قیمتی که دارد ، دارای کیفیت و کارکرد بسیار بالایی می باشد . ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با این محصول که توسط کمپانی ITRAM تولید شده آشنا کرده و تمام نکات منفی و مثبت آن را برای شما بیان کنیم . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

محصولات همیشه نزد خریدارن در نگاه اول توسط طراحی و ارگونومی ساختی که دارند ، قضاوت می شوند . به همین دلیل برند های معتبر دنیا سعی بر این دارند تا کالا هایی که تولید می کنند در وهله اول دارای جذابیت و زیبایی چشم گیری باشد . طراحی این محصول به صورت گرد بوده و در آن رنگ های سرمه ای ، مشکی و آبی به کار رفته است . این محصول دارای شش پایه بوده که پارچه ای توری شکل برای حفاظت از کودکان و نوجوانان شما تحت اشعه ماورا  بنفش و یا پرت شدن احتمالی طراحی شده است که برای ورود و خروج به آن باید زیپ مخصوصی که روی پارچه تولید شده است باز بکنید .

جنس بدنه

اما در وهله دوم و پس خرید محصول توسط مشتری ، اصلی ترین نکته که همان کیفیت کالا می باشد ، مشخص می شود . به همین دلیل محصولاتی که دارای کیفیت بالایی باشند ، طول عمر بالایی را نیز خواهند داشت . جنس بدنه این ترامپولین از پلی پرو پیلن بوده و پایه های آن از فلز ضد زنگ می باشد که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی است .

ابعاد و وزن

قبل از خرید این محصول باید ذکر شود که همیشه هنگام خرید محصولاتی با ابعاد بزرگ دقت کنید تا سایز محصول خریداری شده نسبت به محصول مورد نظر تطبیق داده شود و پس از دریافت ترامپولین دچار مشکلاتی نظیر بزرگ بودن محصول نباشید . ابعاد ، وزن و تحول وزن این ترامپولین به ترتیب به این شرح است : قطر : 1.5 سانتی متر ، وزن : 15 کیلو گرم و در نهایت تحمل وزن این کالا 110 کیلو گرم می باشد .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این محصول ابتدا باید پایه های آن را نسبت به پیچ های مخصوصی که در جعبه موجود است ، اتصال داده ، سپس 48 عدد فنر را به تشک و بدنه آن متصل کرده و در نهایت پارچه محافظ را به پایه های آن وصل می کنید تا در نهایت محصول شما راه اندازی شده و و برای فرزندان و نوجوانان شما قابل استفاده باشد . در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش این ترامپولین باید ذکر کرد که به هیچ وجه افراد بزرگسال و کسانی که وزن آن بالای 110 کیلو گرم می باشد از این محصول استفاده نکنند تا صدمه ای به تشک وارد نشود ، همچنین وسایلات تیز را از این محصول دور کرده تا صدمه ای به آن وارد نشود . اگر تحت هر شرایطی برای این محصول صدمه و یا مشکلی بوجود آمد شما می توانید آن را به نمایندگی اینتکس ایران آورده و با تعمیرات تخصصی ما ، محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی

ترامپولین 1.5 متری حفاظ دار یم محصول زیبا و با کیفیت بوده که توسط کمپانی ITRAM طراحی و ساخته شده است . طراحی این محصول به صورت گرد بوده و در آن رنگ های سرمه ای ، مشکی و آبی به کار رفته است . در این ترامپولین پارچه توری ساخته شده تا از فرزندان شما در برابر اشعه ماورا  بنفش و صدمات احتمالی جلو گیری بکند . جنس بدنه این ترامپولین از پلی پرو پیلن و جنس پایه های آن از فلز ضد زنگ می باشد . اگر می خواهید این محصول را خریداری کنید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

تحمل وزن
110 کیلوگرم
قطر
1.5 متر
جنس بدنه
پلی پروپیلن
جنس محافظ پایه ها
PVC
جنس پایه ها
فلز ضد زنگ
ساير ويژگي ها
دارای توری محافظ مجزا
مناسب سنین بالای 3 سال
دارای 48 عدد فنر 8 سانتی
قابلیت نصب در کمتر از یک ساعت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...