ترامپولین 4.6 متری حفاظ دار

کد ۹۰۳۳۲۱

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 4.6 متر
  • عرض: 4.6 متر
  • ارتفاع: 270 سانتی متر
25,500,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین 4.6 متری حفاظ دار با جنس پلی پروپیلن بوده و دارای پایه های فلزی ضد زنگ عرضه با قیمت ارزان در نمایندگی محصولات اینتکس

ترامپولین 4.6 متری حفاظ دار از بزرگترین ترامپولین های تولید شده برای تفریحات و ورزش های جامپینگ می باشد.از مهمترین ویژگی های این ترامپولین میتوان به امنیت آن اشاره کرد که از امنیت بالایی بهره برده تا از پرت شدن ناگهانی کودکان از آن جلوگیری کند. جنس کف این ترامپولین از نوع پلی پروپیلن بوده و از پایه های فلزی ضد زنگ برخوردار است. بدنه ای با کیفیت بالا که در برابر برخورد آب و یا سایش مقاوم بوده به همین دلیل امکان استفاده در فضای باز وجود خواهد داشت. این محصول یکی از مناسب ترین و پر طرفدار ترین گزینه ها برای استفاده در شهر بازی و مکان های ورزشی بوده که از حفاظ توری از جنس پلی استر برخوردار می باشد. ترامپولینی که کمتر از یک ساعت نصب شده به راحتی میتوانید آن را مورد استفاده قرار دهید و از آن لذت ببرید . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید ترامپولین با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

ترامپولین 4.6 متری حفاظ دار

ترامپولین 4.6 متری حفاظ دار از محصولات فوق العاده با کیفیت و زیبا بوده که هم اکنون در سایت معتبر اینتکس تهران آماده خریداری می باشد . اگر قصد خرید این محصول ارزشمند را دارید ، این مقاله را مطالعه کرده تا از معایب و مزایای آن جویا شوید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

همانطور که در تصویر این محصول مشاهده می کنید این ترامپولین دارای طراحی گردی بوده و در آن رنگ های آبی و مشکی به کار رفته است . در زیر این محصول شش پایه فولادی بوده که استحکام این کالا را تضمین می کند . دور تا دور تشک این ترامپولین از پارچه توری محافظ بوده که از شما در حین استفاده از این محصول در برابر اشعه ماورا بنفش و صدمات احتمالی نظیر پرت شدن از آن در حین استفاده و ورزش جلوگیری می کند .

جنس بدنه

محصولی که کیفیت پایینی داشته باشد ، قطعا طول عمر پایینی را نیز خواهد داشت ، به همین سبب کمپانی های معتبر دنیا سعی بر این دارند تا محصولاتی را که طراحی و می سازند ، در وهله اول دارای جنس بدنه و کیفیت بالایی باشد . جنس بدنه این محصول از پلی پرو پیلن بوده و پایه های آن از فولاد ضد زنگ می باشد که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی است .

ابعاد و وزن

هشدار : حتما قبل از سفارش این محصول به ابعاد و سایز آن دقت کنید تا پس از دریافت ترامپولین دچار مشکلاتی نظیر بزرگ بودن محصول در محل مورد نظری که می خواهید در آن استفاده نمایید ، نباشید . به همین دلیل ابعاد ، تتحمل وزن و وزن این محصول به ترتیب به این شرح است : قطر : 460 سانتی متر ، ارتفاع : 270 سانتی متر ، تحمل وزن : 150 کیلو گرم و در آخر وزن این ترامپولین 76 کیلو گرم می باشد .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این محصول ابتدا بادی پایه های آن را نسبت به پیچ هایی که در درون جعبه آن موجود است ، به بدنه ترامپولین ، متصل کرده ، سپس تشک را نسبت به فنرهای مخصوص آن به بدنه اتصال داده و در آخر پارچه توری محافظ را به پایه های آن وصل می کنید تا این کالا راه اندازی شده و آماده استفاده و یک بازی مفرح باشد . در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش باید ذکر کرد که سعی کنید تا در فصول سرما که کمتر از این محصول استفاده می کنید ، آن را جمع کرده و سپس در سه فصل گرما ، محصول مورد نظر خود را راه اندازی کرده و از آن استفاده بکنید ، تا سرما به بدنه آن صدمه ای وارد نکند . همچنین وسایل تیز را به آن نزدیک نکنید تا آسیبی به تشک محصول وارد نشود . اگر تحت هر شرایطی برای این محصول صدمه و یا آسیبی بوجود آمد شما می توانید با مشاوران ما تماس گرفته تا متخصصان ما ، محصولتان را همانند روز اول تحویلتان دهند .

جمع بندی

ترامپولین 4.6 متری حفاظ دار یک محصول با کیفیت و جذاب بوده که هم اکنون در سایت اینتکس تهران قابل خریداری می باشد . طراحی این محصول به صورت گرد بوده و در آن رنگ های آبی و مشکی به کار رفته است . جنس بدنه این محصول از پلی پرو پیلن بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی می باشد . اگر می خواهید این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران ، اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

نوع
خانگی
طول
4.6 متر
عرض
4.6 متر
ارتفاع
270 سانتی متر
تحمل وزن
150 کیلوگرم
جنس قسمت جامپینگ
پلی پروپیلن
جنس پایه ها
فلز ضد زنگ
سنین مورد استفاده
3 تا 20 سال
توری محافظ
دارد
سایر ویژگی ها
دارای فنر های مخصوص نصب
دارای حفاظ توری
بدنه ضد آب و ضد سایش
اقلام همراه
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...