تشک جامپینگ با قطر 3 متر

کد ۶۷۲۲۱۱

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 3 متر
  • عرض: 3 متر
  • ارتفاع:
14,250,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین تشک جامپینگ با قطر 3 متر از سری محصولات پر طرفدار و مقاوم موجود در بازار می باشد. این محصول از مقاوم ترین تشک هی جامپینگ برای ورزش و همچنین تفریحات مختلف است که برای تمام سنین مختلف به خصوص بزرگسالان مناسب می باشد. تحمل این محصول بسیار بالا بوده و اجزای تشکیل دهنده اسن ترامپلین بسیار مقاوم می باشند ، جنس این تشک از پی وی سی با الیاف های بسیار مقاوم ساخته می شود. پایه های این محصول نیز بسیار مناسب می باشد و مقاوم می باشد که سبک و ضد زنگ می باشند که وزن بالاتر از این ترامپولین را نیز تحمل میکند. محافظ دور این تشک نیز بسیار مناسب بوده و تمام استاندارد ها را دارد. شما می توانید این محصول زیبا را از تنها نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید . 

تشک جامپینگ با قطر سه متر

تشک جامپینگ با قطر سه متر از جمله تشک های جامپینگ بزرگی بوده که در فضاهای حرفه ای مانند باشگاه ها و سالن های ورزشی می تواند مورد استفاده قرار گیرد. برای این محصول با چنین قطری می بایست فضای زیادی را درنظر داشت تا افراد به راحتی بتوانند از این محصول زیبا و با کیفیت بهره مند شوند. در محل هایی مانند سالن ورزشی افراد در حال انجام فعالیت های گوناگون هستند و عده ای نیز برای تمرین ورزش مورد علاقه خود و آماده شدن برای مسابقات هستند این افراد همواره محلی را برای تمرین چند نفره ندارد چرا که این سالن ها عمومی بوده و در واقع محل حفاظ شده معینی برای تمرینات وجود ندارد. این افراد می توانند با تهیه تشک جامپینگ با قطر 3 متر فضایی را برای خود ایجاد کنند که با خیال راحت و بدون حضور اشخاص دیگر بتوانند به تمرینات خود بپردازند و قوای خود را تقویت کنند. خصوصیات این محصول خاص به صورت زیر آمده است که آن را مطالعه کنید.


ساختمان محکم و استوار

از آن جایی که این محصول دارای ساختار گرد می باشد و برای پرش و جامپینگ و ورزش های دیگر ساخته شده است در هنگام چنین حرکاتی می بایست دارای استحکام لازم بوده و بتواند این محکم بودن را در طول عمر خود حفظ کند. همان طور که در عکس محصول مشاهده می کنید دور آن را ستون های فلزی تشکیل داده است که به طور کلی با پایه های محکم از سطح زمین فاصله گرفته و مانع برخورد افراد هنگام بازی با زمین می شود. این ستون ها و پایه ها دلیل استحکام و استواری این تشک جامپینگ هستند که از جنس فلز فولادی گالوانیزه بوده و خاصیت ضد زنگ بودن را نیز دارند. این پایه ها همواره شکل اصلی محصول را حفظ می کنند و با برخورد های افراد در زمان بازی واژگون نمی شوند.


خاصیت کشسانی بسیار

برای بازی هایی مانند جامپینگ و پرش محلی مناسب است که بتوان بر روی آن به راحتی این کار ها را انجام داد. در محصولاتی مانند تشک جامپینگ نیز محوطه کف محصول به طور کلی دارای این خاصیت هستند که افراد در جاهای مختلف آن به راحتی پرش انجام می دهند. این بخش از جنس پی وی سی چند لایه طرح چرم بوده و برای انواع ضربه ها با شتاب مختلف سازگاری دارد و با دوام بالا از پارگی و آسیب جلوگیری می کند. 


حفاظ مقاوم

در زمان بازی و سرگرمی افراد با داشتن جنب و جوش لازم نمی توانند قدرت تعادل خود را حفظ کنند و ممکن است در اثر برخورد های مختلف واژگون شده و از فضای بازی خارج شوند. این تشک جامپینگ برای چنین اتفاقاتی نیز راه حلی را فراهم کرده که می تواند از این گونه اتفاقات جلوگیری کند. این راه حل در واقع حفاظ توری دور محصول است که با مقاومت لازم در برابر ضربه دچار پارگی نمی شود و دارای طول عمر بالایی نیز است و می تواند برخورد افرادی را که وزن بالا دارند و در واقع برخوردشان نیز نسبت به سایر افراد شدت بیش تری دارد را نیز تحمل کند. این حفاظ برای ایمنی بالای افراد در نظر گرفته شده است و می توان در زمان حضور در داخل محصول اطمینان لازم جهت اتفاقات گوناگون را داشت.


آموزش روش خرید تشک جامپینگ

به منظور خرید این محصول به صورت غیر حضوری می بایست آدرس سایت مورد نظر را داشت. بهترین و معتبر ترین سایت برای خرید تشک جامپینگ با قطر 3 متر شرکت اینتکس می باشد که دارای سابقه فراوان در ارائه محصولات بادوام و باکیفیت است. با مراجعه به این سایت ابتدا باید دسته بندی مورد نظر را انتخاب نمود و سپس از این طریق نام محصول مورد نظر را جستجو کرد. با این کار محصول مورد نظر برای خریداری شما آماده می باشد و تنها با کلیک روی گزینه خرید می توانید این تشک جامپینگ را در سبد خرید خود داشته باشید و در زمان کوتاه دریافت کنید.

نوع
خانگی
طول
3 متر
عرض
3 متر
ارتفاع
تحمل وزن
جنس قسمت جامپینگ
PVC چند لایه طرح چرم
جنس پوشش لبه
PVC
جنس پایه ها
فلز فولادی ضد زنگ
توری محافظ
دارد
سایر ویژگی ها
اقلام همراه
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...