تشک جامپینگ خانگی کوچک

کد ۰۰۰۹۰

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 99 سانتی متر
  • عرض: 99 سانتی متر
  • ارتفاع: 50 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک جامپینگ خانگی کوچک یا ترامپولین یک محصولی با ابعاد کوچک و با کیفیت بوده که از سوی برند معتبر jump sport طراحی و ساخته شده است. این محصولبه صورت گرد طراحی شده و به رنگ مشکی می باشد که شما با آن می توانید ، به آسودگی در منزل خود ورزش کرده و بدون پرداخت هزینه های کلاس های ورزشی بیرون ، خود در منزل وزن خود را کاهش دهید. قطر این محصول 99 سانتی متر بوده که همانطور از ابعاد این کالا مشخص است ، بسیار جا و مکان کمی را اشغال کرده و به همین دلیل در کمد های کوچک نیز جا می شود. وزن این محصول 10 کیلو گرم بوده و به آسانی قابل حمل و یا جا به جایی می باشد که ده برابر وزن خودش را نیز تحمل می کند، اما لازم به ذکر است که به هیچ وجه افراد بالای 100 کیلو گرم از این محصول استفاده نکنند تا صدمه ای به این تشک جامپینگ وارد نشود و نیز طول عمر بالایی را دارا باشد. جنس بدنه این کالا از pvc بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر آسیب ها و یا صدمات احتمالی می باشد. همچنین قابل ذکر می باشد که بدنه این محصول قابل شستشو می باشد. اگر می خواهید این محصول را خریداری کنید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران محصول خود را سفارش داده تا در اسرع وقت درب منزل دریافت نمایید

تشک جامپینگ خانگی کوچک

تشک جامپینگ خانگی کوچک یک محصول کوچک و منحصر به فرد می باشد که با درنظر داشتن نیاز متقاضیان طراحی و تولید شده است. این محصول کارایی بسیاری دارد که در محیط خانه و یا در سالن های ورزشی می توان از آن استفاده کرد. در زمان هایی که می خواهید در منزل وزن کم کنید و در حال چربی سوزی بیش تر هستید در کنار رژیم غذایی مناسب می بایست ورزش نیز انجام دهید و با افزایش تحرک چربی بیش تری را از نواحی مختلف بدن بسوزانید. در این جا این تشک جامپینگ به کار می آید که با داشتن ابعاد مناسب و همچنین قیمت خوب می توان برای هر خاانه ای خریداری شود. برای اطلاعات بیش تر درمورد تشک جامپینگ خانگی کوچک مطالب متعددی است که در زیر به شرح مختصری از آن می پردازیم.


ابعاد کوچک ولی کارآمد

امروزه اغلب افراد در آپارتمان سکونت دارند که این آپارتمان ها با متراژ مختلف است اما می توان گفت تعداد افرادی که در متراژ های کوچک زندگی می کنند بیش تر است. در چنین متراژهایی افراد تحرک کم تری دارند و می بایست یا به سالن های ورزشی مراجعه کنند و یا در منزل محلی را برای خود مهیا سازند. افرادی که مشغله بیش تری دارند و یا نوزاد دارند در واقع نمی توانند به سالن های ورزشی مراجعه کرده و برای تناسب اندام خود تلاش کنند به همین منظور این تشک ترامپولین جامپینگ با ظاهری ساده و طراحی خاص برای چنین افرادی مناسب گردیده است و می توان آن را در یک اتاق خواب مناسب احداث نمود. با وجود ابعادی دایره ای شکل به قطر 99 سانتی متر می توان آن را در هر متراژی قرار داد تا افراد مختلف بتوانند بدون حضور در باشگاه های ورزشی نیز از نعمت ورزش کردن برخوردار شوند. این محصول در اتاق های کوچک نیز جای می گیرد و شما می توانید به راحتی محل مناسبی برای آن پیدا کنید.


نوع عملکرد

این محصول در واقع برای پرش و جامپینگ افراد و انواع ورزش های چربی سوز مختلف ساخته شده است و افراد می توانند از مزیت های آن برخوردار باشند. بخش میانی این محصول از مرغوب ترین جنس و همچنین یک دوخت تضمینی برخوردار است که با افزایش شدت تمرینات نیز دچار صدمه نمی شود و دارای دوام بسیاری است تا بتوان در طول عمر بالا از آن بهره مند شد. این بخش از جنس پی وی سی با روکش وینیل است که هم زیبایی ظاهری را دارد و هم کیفیت لازم را رعایت کرده است. این قسمت دارای قدرت کشسانی بسیاری می باشد و توانایی این را دارد که پس از استفاده به حالت اول خود برگردد. بخش جامپینگ با فنرهای فلزی محکم به کناره محصول متصل شده است که کارایی آن را دوچندان کرده و بر محبوبیت محصول در میزان شتاب در پرش افزوده است. از این تشک جامپینگ می توان برای انجام انواع نرمش ها بهره کافی را برد.


پایه های مستحکم

طراحی چنین محصولاتی به این گونه است که بخش کارآمد محصول از سطح زمین فاصله گرفته است. زیرا در زمان تمرین و بازی ممکن است شتاب افراد در پرش بیش تر شود و این ارتفاع باعث می شود این شتاب ها به سطح زمین برخورد نکند. به همین منظور این بخش بر روی پایه های باضخامت و محکم از جنس فلزی بسیار مقاوم است که ضد زنگ بوده و برای افرادی که علاقه مند به شستشوی وسایل هستند مناسب است چرا که با وجود همین ویژگی ضد زنگ بودن می توانند با خیال راحت آن را در تماس با آب قرار دهند. 


قابلیت های دیگر

در مورد این تش جامپینگ مطالب بسیاری وجود دارد که قابلیت های آن را بیش تر به نمایش می گذارد اما در این جا علاوه بر کارایی هایی که گفته شد می توان به یک قابلیت دیگر نیز اشاره کرد و آن هم راحتی نصب است. می توان با سر هم کردن اجزای تشکیل دهنده محصول براساس مطالب موجود در دفترچه راهنما تشک جامپینگ را در زمانی بسیار کوتاه آماده بهره برداری کرد.


نحوه خریداری

برای انتخاب و خرید این تشک جامپینگ خانگی کوچک به نمایندگی های مجاز شرکت اینتکس تهران در سراسر کشور مراجعه کنید.

نوع
خانگی
طول
99 سانتی متر
عرض
99 سانتی متر
ارتفاع
50 سانتی متر
تحمل وزن
جنس قسمت جامپینگ
PVC با روکش وینیل
جنس پوشش لبه
PVC
جنس پایه ها
فلز فولادی ضد زنگ
توری محافظ
دارد
سایر ویژگی ها
قابلیت استفاده برای سنین 4 سال به بالا
قابلیت استفاده در شهر بازی ها
اقلام همراه
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...