ترامپولین جامپینگ فنری حفاظ دار کودک

کد ۰۰۰۲۱۱

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 240 سانتی متر
  • عرض: 240 سانتی متر
  • ارتفاع: 280 سانتی متر
16,030,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی ترامپولین جامپینگ فنری حفاظ دار کودک با ساختار بسیار مقاوم و پایه های فلزی مناسب برای استفاده کودکان از فروشگاه اینترنتی اینتکس فروشنده بهترین مدل های ترامپولین در ایران با بهترین قیمت و کیفیت و ضمانت معتبر

ترامپولین جامپینگ فنری حفاظ دار کودک از سری تشک های جامپینگ مناسب و حرفه ای موجود در فروشگاه اینتکس می باشد که با طراحی بسیار عالی و ساختار مقاوم تولید شده است ، این تشک جامپینگ که با نام دیگر ترامپولین آن را می شناسیم یکی از بهترین وسیله ها برای بازی و ورزش می باشد که می توانید با تهیه آن در منزل ، شهربازی ، مهد کودک و ... از آن استفاده کنید . کودک با داشتن یک تشک جامپینگ می تواند به بازی های پر تحرک سوق پیدا کند و از بازی های رایانه ای و موبایل ها دور شود . برخی از افراد حتی از ترامپولین ها برای ورزش کردن نیز استفاده می کنند ، چه بسا در بسیاری از باشگاه های حرفه ای و بزرگ از ترامپولین برای سوزاندن کالری و چربی سوزی استفاده می شود .


جنس کف یا همان تشک این ترامپولین از پلی پروپیلن ساخته شده است ، پلی پروپیلن یکی از بهترین اجناس برای تولید تشک های جامپینگ می باشد چرا که در برابر ضربه و فشار مقاوم است ، همچنین در مجاورت با آب و دیگر شرایط جوی مانند نور آفتاب نیز مقاوم بوده و تاثیری بر آن نخواهد گذاشت . پایه های محصول که از مهم ترین قسمت های جامپینگ می باشد نیز از جنس آلومینیوم ضد زنگ ساخته شده است . نوع طراحی پایه ها باعث شده تا ترامپولین فوق بتواند به خوبی در برابر وزن ، فشار ، ضربه مقاوم باشد و تعادل خود را به خوبی حفظ کند . سایر ویژگی های جامپینگ فنری حفاظ دار کودک در جدول زیر و در بخش نقد و بررسی آورده شده است .

جامپینگ فنری حفاظ دار کودک

جامپینگ فنری حفاظ دار کودک از محصولات با ساختار عالی و جذاب بوده که هم اکنون در سایت اینتکس تهران قابل خریداری و دریافت می باشد . ما در این مقاله می خواهیم تا سطح کیفی این محصول را به طور کامل برای شما بیان کرده و ارزش خرید ان را برای مشتریان اینتکس تهران بازو نماییم تا از خریدی که می خواهید انجام دهید ، اطلاعات کاملی را داشته باشید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول به صورت گرد بوده که در آن رنگ های بنفش و مشکی به کار رفته است . این ترامپولین دارای چهار پایه بوده که استحکام این محصول را ضمانت می کند . در دور تا دور این کالا یک پارچه توری محافظ بوده که از فرزند شما در برابر uv ( اشعه ماورا بنفش ) و آسیب و صدمات احتمالی نظیر پرت شدن ناگهانی از ترامپولین جلوگیری و محافظت می کند . این پارچه توری دارای یک زیپ بوده که برای ورود و خروج باید آن را باز و بسته بکند .

جنس بدنه

کودکان در هنگام تفریح و بازی به هیچ وجه به نگهداری از محصول دقت نمی کنند و به همین دلیل محصولاتی که دارای کیفیت غیر قابل قبولی باشد ، به آسودگی فرسوده و از بین می رود . جنس تشک این ترامپولین از پلی پرو پیلن و جنس پایه های آن از آلمینیوم ضد زنگ می باشد که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی می باشد .

ابعاد و وزن

افرادی که قصد خرید این محصول را دارند حتما به این قسمت توجه کرده تا پس از دریافت و راه اندازی آن دچار مشکلاتی نظیر بزرگ بودن محصول در محل مورد نظر نشوند . به همین دلیل ابعاد ، تحمل وزن و وزن این محصول به ترتیب به این شرح است : قطر : 240 سانتی متر ، ارتفاع : 280 سانتی متر ، تحمل وزن : 70 کیلو گرم و در نهایت وزن این محصول 35 کیلو گرم می باشد .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این محصول ابتدا باید پایه های آن را با پیچ های مخصوصی که در درون جعبه آن می باشد ، به بدنه اتصال داده ، سپس تشک را با فنر های ان به بدنه متصل کرده و در آخر پارچه توری محافظ را به پایه های آن وصل می کنید تا این ترامپولین راه اندازی شده و کودک شما بتواند با آسودگی به یک بازی لذت بخش خانگی دعوت بشود . در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش این محصول باید ذکر کرد که به هیچ وجه افراد بالغ و یا کسانی که وزن آن ها بالای 70 کیلو گرم است از این محصول استفاده نکنند ، همچنین وسایل تیز را به به پارچه توری و تشک آن نزدیک نکنید تا صدمه ای به این کالا وارد نشود و فرزند شما محصولی با طول عمر بالایی را داشته باشد . اگر تحت هر شرایطی برای این محصول صدمه و یا آسیبی بوجود آمد شما می توانید با مشاوران ما تماس گرفته تا ، تا متخصصان ما محصول را با تعمیرات تخصصی ، تعمیر کرده و آن را همانند روز اول تحویلتان بدهند .

جمع بندی

جامپینگ فنری حفاظ دار کودک یک محصول با کیفیت و جذاب است که هم اکنون در سایت اینتکس تهران قابل دریافت و خریداری می باشد . طراحی این محصول به صورت گرد بوده و جنس بدنه از پلی پرو پیلن و آلمینیوم ضد زنگ می باشد که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی است . اگر می خواهید این محصول را خریداری نمایید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران ، اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

نوع
خانگی
طول
240 سانتی متر
عرض
240 سانتی متر
ارتفاع
280 سانتی متر
تحمل وزن
300 کیلوگرم
جنس قسمت جامپینگ
پلی پرو پیلن
جنس پوشش لبه
PVC
جنس پایه ها
فلز فولادی گالوانیزه
توری محافظ
دارد
سایر ویژگی ها
قابلیت استفاده برای سنین 4 سال به بالا
قابلیت استفاده در شهر بازی ها
اقلام همراه
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...