جامپینگ 1متری دستگیره دار

کد ۸۸۰۰۰

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 1 متر
  • عرض: 1 متر
  • ارتفاع: 150 سانتی متر
7,200,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین جامپینگ 1متری دستگیره دار یکی از جدیدترین نمونه های تولید شده در این گروه از محصولات بوده که با توجه به قیمت مناسب و بدنه بادوام خود توانسته در زمان کوتاهی در میان مصرف کنندگان محترم به محبوبیت بالایی دست یابد. ارگونومی ساخت منحصر به فرد این محصول شش ضلعی بوده که قادر است وزنی بالغ بر 120 کیلوگرم را به سهولت تحمل نماید. در بخش کناره محصول یک دستگیره استاندارد تعبیه شده که شخص مصرف کننده قادر است در زمان بازی با تکیه بر ان تعادل خود را حفظ کند. جنس رویه این محصول از پلی پروپیلن می باشد که مقاوم بالایی در برابر ضربه و وزن بالا دارد به همین جهت این محصول مناسب برای سنین مختلف می باشد . این محصول دارای پایه فلزی ضد زنگ می باشد که با توجه به ضد آب بودن برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول در مکان های مختلف مانند ویلا و مکان های ورزشی استفاده نمایید . این محصول دارای ابعاد و وزن مناسب می باشد به همین جهت این محصول را می توانید به راحتی حمل نمایید . در این محصول بجای فنر از کش استفاده شده که به نرمی و انعطاف پذیری جامپینگ افزوده است . این کالا بسیار مناسب برای مکان های ورزشی از جمله تناسب اندام می باشد که شما می توانید انواع حرکات ورزشی خود را روی این ترامپولین انجام دهید . به همراه این محصول یک دفترچه راهنما وجود دارد که به شما کمک می کند که به راحتی این محصول را راه اندازی نمایید. اگر قصد خرید این محصول را دارید می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کنید.

ترامپولین جامپینگ 1متری دستگیره دار

با خرید این محصول دیگر از رفتن در باشگاه های ورزشی راحت شده و می توانید از آن در منزل ورزش های هوازی را تمرین کرده و چربی و سموم بدن را دفع نمایید . اگر قصد خرید این محصول را دارید هم اکنون این مقاله را مطالعه کرده تا از مزایا و معایب آن به طور کامل آشنا شده و از خریدی که می خواهید انجام دهید اطمینان حاصل فرمایید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول به صورت گرد بوده و به رنگ نارنجی و مشکی می باشد . این محصول دارای شش پایه بوده و به همراه آن یک دستگیره یک متری موجود می باشد که مطابق استاندار جهانی طراحی و ساخته شده است . شما می توانید با گرفتن دستگیره این محصول ، به آسودگی و اطمینان خاطر به ورزش در منزل خود انجام داده و چربی و سموم بدن خود را دفع نمایید . همچنین قابل ذکر است که این محصول مناسب تمامی سنین بوده و می توانند همگی از این کالا استفاده و ورزش بکنند .

جنس بدنه

جنس بدنه این محصول از پلی پروپیلن بوده و پایه های آن از فولاد ضد زنگ است که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی می باشد .

ابعاد و وزن

ابعاد ، تحمل وزن و وزن این محصول به ترتیب به شرح می باشد : قطر : 100 سانتی متر ، ارتفاع : 150 سانتی متر ، تحمل وزن : 120 کیلو گرم و در نهایت وزن آن 12 کیلو گرم بوده که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی است .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این محصول ابتدا پایه های آن را نسبت به پیچ های مخصوصی که در دورن جعبه موجود می باشد به بدنه متصل کرده ، سپس فنر ها را به تشک و بدنه اتصال داده و در آخر دسته ی این محصول را به بدنه وصل می کنید تا این کالا راه اندازی شده و شما بتوانید به اسودگی از آن استفاده بکنید . در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش باید ذکر کرد که به هیچ وجه افرادی که وزن آن ها بالای 120 کیلو گرم است از این محصول استفاده نکنند ، همچنین پس از اتمام استفاده از آن محصول را در جای خاصی گذاشته تا محل عبور نباشد و صدمات احتمالی شامل حال آن نشود و در آخر وسایل تیز را به این محصول نزدکی نکنید تا صدمه و ای آسیبی به آن وارد نشود . برای تعمیر ترامپولین جامپینگ می توانید آن را به نمایندگی اینتکس تهران آورده و با تعمیرات تخصصی ما محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی

جامپینگ 1 متری دستگیره دار یک محصول با کیفیت و جذاب بوده که هم اکنون در سایت اینتکس تهران قابل دریافت و سفارش می باشد . طراحی این محصول به صورت گرد بوده و دارای شش پایه می باشد که استجحکام آن را تضمین می کند ، همچنین به همراه این کالا یک دستگیره بوده که همانند استاندارد های جهانی طراحی و ساخته شده است که با آن می توانید به آسودگی در منزل وزرش های هوازی را تمرین کرده و سموم و چربی های بدن خود را دفع نمایید . جنس بدنه این محصول از پلی پرو پیلن و فولاد ضد زنگ بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی می باشد . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

نوع
خانگی
طول
1 متر
عرض
1 متر
ارتفاع
150 سانتی متر
تحمل وزن
120 کیلوگرم
جنس قسمت جامپینگ
PVC با روکش وینیل
جنس پوشش لبه
PVC
جنس پایه ها
فلز فولادی ضد زنگ
توری محافظ
دارد
سایر ویژگی ها
دارای فنر های مخصوص نصب
دارای طول عمر بالا
مناسب سنین مختلف
بدنه ضد آب و ضد سایش
اقلام همراه
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...