ساخت استخر باغ

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ساخت استخر باغ و هزینه احداث استخر بتنی و استخر پیش ساخته در باغ و راه اندازی استخر ارزان در ویلا در سایت آنلاین فروش استخر پیش ساخته و استخر

ساخت استخر باغ می تواند یک گزینه بسیار مناسب برای آب تنی و تفریحات شما باشد . استفاده از استخر بتنی در این زمینه مطرح می باشد که در مورد باید به هزینه های بسیار بالای ساخت استخر بتنی توجه نمود . ساخت استخر بتنی برای باغ نیازمند حفاری اصولی می باشد که پس از حفاری نیاز به عایق بندی کف و دیواره های این گودل خواهید داشت . البته باید به هزینه و زمان مورد نیاز برای استفاده کاشی و یا سرامیک های مخصوص استخر نیز توجه نمود که خود یک مسئله بسیار مهم در ساخت استخر می باشد . علاوه بر این موارد که ذکر شد باید به نگهداری آب نیز اشاره نمود که به کمک سیستم تصفیه و یا پمپ تصفیه انجام خواهد شد . البته علاوه بر استفاده از پمپ تصفیه عملیات های دیگری نیز وجود دارد که باید برای نگهداری آب استخر و حفظ آن باید انجام داد که کارشناسان ما تمامی این مراحل را به طور کامل برای شما توضیح خواهند داد . البته به تازگی شرکت اینتکس تهران اقدام به عرضه و فروش استخر مخصوص باغ و استخر خانگی نموده است که این استخر ها دارای بدنه هایی مقاوم از پی وی سی برزنتی چهار لایه می باشند و از مقاومت و استحکام بالایی در برابر فشار آب و اشیاء نوک تیز خواهد داشت و سادگی دچار مشکل نخواهند شد . همچنین استفاده از پایه های فلزی مستحکم در ساخت بدنه این محصول به طور کامل در برابر فرسایش و نور خوردشید مقاوم می باشند و دچار مشکل و زنگ زدگی نخواهند شد . همچنین این پایه ها و بدنه دارای 5 سال ضمانت می باشند که می توانید با خیال آسوده از این محصول استفاده نمایید و در صورت مشکل نیز به سادگی و در کوتاه ترین زمان ممکن توسط متخصصین فروشگاه اینتکس تهران رفع خواهد شد و می توانید مجددا از محصول استفاده نمایید . ابعاد این استخر ها کاملا دلخواه بوده و می توانید بسته به نیاز و یا فضای خود ابعاد موردنظر خود را با مشاورین ما در میان گذاشته و برآورد هزینه نموده و اقدام به احداث استخر خود نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...