هپی چیر اسپرت زیرپایی دار

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,740,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر اسپرت زیرپایی دار محصولی با رنگ پرطرفدار مشکی بوده که از چرم مصنوعی تهیه شده است . این محصول متشکل از یونولیت خرد شده در قسمت داخلی بوده که این امر انعطاف آن را افزایش داده است . وزن آن اندک و دارای تحمل وزن بالایی می باشد .خرید هپی چیر زیرپایی دار از تمام نقاط کشور و از طریق فروشگاه اینتکس و به صورت حضوری و اینترنتی مقدور می باشد .

هپی چیر اسپرت زیرپایی دار از سری محصولات راحتی شرکت اینتکس بوده که از ظاهری متفاوت برخوردار بوده که مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته شده است. نشیمنگاه آن گرد درنظر گرفته شده است تا در فضای محدود نیز مورد استفاده قرار گیرد. دارا بودن یک تکیه گاه کوچک علاوه بر افزایش زیبایی، راحتی آن را دوچندان نموده است. همچنین یک زیرپایی استوانه ای برای آن تعبیه شده است که موجب شده این محصول برای استراحت یکی از بهترین گزینه ها باشد. دارا بودن بدنه ای از جنس چرم مصنوعی استحکام آن را در برابر آسیب دیدگی افزایش داده است. همچنین به جهت افزایش انعطاف پذیری آن برای قسمت داخلی از شن های یونولیتی منعطف به کار گرفته شده است که قابل تعویض بوده و نیز می توانید با تغییر حجم آن، این هپی چیر را به شکل دلخواه خود تبدیل نمایید. وجود این یونولیت ها از این هپی چیر محصولی بسیار نرم و راحت ساخته که امکان استفاده به مدت طولانی را دارا می باشد. وزن آن تنها 8 کیلو گرم بوده که حمل آن را آسان نموده و قادر است تا وزنی بالغ بر 150 کیلو گرم را تحمل نماید که این امر نشان از کیفیت بالای ساخت آن دارد. برای تهیه این محصول می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب از نمایندگی اینتکس دریافت نمایید.

طول 110 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع 120 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 60 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 180 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

هپی چیر اسپرت زیرپایی دار مشکی رنگ اینتکس می تواند ست جذابی برای استفاده جهت استراحت و یا پذیرایی باشد . هپی چیر ها دارای نمونه های بسیاری می باشند و قابلیت استفاده در محیط های خانگی ، محیط های کاری و بسیاری از فضاها همانند آرایشگاه ها و گیم نت ها جهت پذیرایی از مراجعه کنندگان را دارد . این محصول یکی از با کیفیت ترین و مقرون به صرفه ترین هپی چیرهایی می باشد که می توانید آن را از فروشگاه اینتکس تهران تهیه کنید و کیفیت ساخت بالایی را به خود اختصاص داده است که با بررسی های صورت گرفته می توان طول عمر بالایی را برای آن در نظر داشت .

به همراه این هپی چیر همانطور که از نام آن پیداست یک عدد زیرپایی برای شما ارسال می شود که ست جذابی را در کنار هپی چیر به وجود می آورد . این زیرپایی در بسیاری از موارد این قابلیت را برای شما فراهم می آورد تا از آن به عنوان میز پذیرایی استفاده کنید و یا برای استراحت پاها از آن استفاده نمایید و به صورت درازکش بتوانید از این ست کاربردی بهره مند شوید . رنگ بدنه این ست هپی چیر و زیرپایی ، مشکی می باشد که ارتفاع تا نشیمنگاه آن 60 سانتی متر است و این امر باعث می شود تا در حالت نشسته بدن شما در بهترین حالت قرار بگیرد و دچار زانو درد و یا درد در کمر به هنگام استفاده طولانی مدت نشوید .

هپی چیر اسپرت فوق ساخته شده از چرم مصنوعی می باشد که از نوع درجه یک می باشد و با این متریالی که در ساخت به کار گرفته شده است می توانید سال ها از این محصول استفاده کنید . چرم مصنوعی استفاده شده در ساخت این هپی چیر از نوع ضخیم می باشد که با دوخت متراکم به هم متصل شده است و این دوخت ها می تواند در برابر فشار بالای وزن افراد مقاومت خوبی را از خود به نمایش بگذارد . به طور کلی باز شدن درزها و همچنین سوراخ شدن بدنه امکان پذیر نیست اما با هم باید از برخورد اجسام تیز همانند چاقو به بدنه این محصول جلوگیری کنید . لازم به ذکر است که در بخش زیرین بدنه این هپی چیر ، زیپ بزرگی تعبیه شده است که برای تعویض رویه مورد استفاده قرار می گیرد و توسط آن به راحتی می توانید رویه محصول را از بدنه اصلی جدا کنید .

باید بگوییم که این نوع رویه قابلیت شستشو توسط ماشین لباسشویی را ندارد اما به راحتی قابل تمیز شدن با پارچه های نم دار می باشد . سطح این نوع رویه بسیار انعطاف پذیر است و برای تمیز کردن آن کار سختی را نخواهید داشت . اما یکی از اصلی ترین بخش های تشکیل دهنده بدنه این هپی چیر ، مواد داخلی آن می باشد . مواد داخلی که از ترکیب فوم مخصوص ساخته شده است که به صورت دانه های ریز در آمده اند و حجم بسیار بالایی را دارند . این حجم زیاد مواد داخلی درون یک آستر پارچه ای قرار گرفته اند که به راحتی توسط همان زیپ کف هپی چیر می توانید آن ها را از بدنه اصلی جداسازی کنید . قابلیت تعویض مواد داخلی ، رویه محصول و همچنین افزایش و کاهش مواد داخلی را می توان از مزیت های بزرگ این محصولات عنوان کرد .

قابلیت تحمل وزن از مهمترین فاکتورهایی می باشد که در هنگام خرید هپی چیر باید به آن توجه داشته باشید . این معیار در هپی چیر فوق بررسی شده است و تا حداکثر وزن 180 کیلو گرم می توانید از آن استفاده کنید و یکی از مقاوم ترین هپی چیر های تولید شده می باشد . همچنین وزن این محصول به همراه زیرپایی بالغ بر 8 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و برای جا به جایی هر چه راحت تر در بخش بالایی نشیمنگاه یک دستگیره تعبیه شده است که در این امر به خوبی به شما کمک می کند . برای خرید این ست زیبا هپی چیر و زیرپایی همین حالا می توانید سفارش خود را از طریق روش های موجود در سایت ثبت کرده و محصول را درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...