هپی چیر حوله ای بزرگ

intex 52555

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
23%
8,800,000
6,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر بزرگ حوله ای ، معمولا مبل های شنی یک نفره از ابعاد کوچک تری ساخته شده اند ، ولی مبل شنی بزرگ مخملی دوکاره از سایز بسیار بزرگی برخوردار است که در تصویر نیز قابل مشاهده است . همانطور که می بینید یک نفر می تواند به طور کامل بر روی آن دراز کشیده و استراحت کند . به همین دلیل است که به این مبل شنی ، مبل شنی دوکاره گفته می شود . چرا که شما می توانید به دو شکل یعنی برای نشستن و یا دراز کشیدن از آن استفاده کنید . حتی اگر برای نشستن بخواهید از مبل شنی استفاده کنید ، بزرگ بودن محصول می تواند شرایط را ایجاد کند که دو نفر بتوانند در کنار یکدیگر بنشینند . از سوی باید بگوییم که این مبل شنی می تواند حتی وزن دو نفر را نیز به خوبی تحمل کند . 

جنس خوب استفاده شده در ساخت این محصول و البته نحوه طراحی و تولید ، دوخت بی نظیر و ... باعث شده است تا مبل فوق بیش از 200 کیلوگرم وزن را تحمل کند . پس با اطمینان خاطر خرید های خود را انجام دهید . فروشگاه اینتکس تهران ، این مبل شنی را با ضمانت 2 ساله برای فروش گذاشته است تا مطمئن تر از همیشه بتوانید خرید خود را انجام دهید . جنسی که بدنه این مبل شنی دارد ، از پارچه مخملی درجه یک بوده که قابل شستشو نیز بوده و می تواند به شما اجازه دهد تا زمانی که احساس کردید، رویه مبل شنی کثیف شده و نیاز به شستشو دارد ، آن را به وسیله زیپی که در انتهای مبل شنی قرار گرفته شده است ، جدا کرده و نسبت به شستشوی آن حتی با ماشین لباسشویی اقدام کنید . 

طول
 120 سانتی متر
عرض
 100 سانتی متر
ارتفاع
50 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه
 70 سانتی متر
جنس بدنه
 پارچه حوله ای
مواد داخلی مبل
الیاف
ضمانت
 2 سال
شرکت سازنده
 مبل شنی آرامش
نوع مبل
 یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
قابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر

هپی چیر حوله ای بزرگ با  زیبا و رنگبندی بسیار متنوعی که دارد توانسته است به یکی از پرفروش ترین مدل های مبل شنی سال جدید معرفی شود. مبل های شنی در مدل های مختلفی به بازار عرضه می شوند و یکی از برترین گزینه ها برای استراحت در محیط های خانگی می تواند همین مدل از مبل شنی یعنی مبل شنی گرد باشد. این مدل مبل شنی ابتدای خرید به صورت گرد می باشد و ظاهری متفاوت از تصویر موجود در سایت را مشاهده می کنید، اما پس از چندبار نشستن بر روی آن به خوبی فرم بدن شما را به خود می گیرد و یکی از راحت ترین مدل های مبلمان منزل می باشد. لازم به ذکر است که از مبل شنی فوق علاوه بر محیط های خانگی در محیط های کاری و مغازه ها همچون گیم نت ها استفاده می شود و این زمینه می توان آن را مبلی کاربردی نامید.

این مدل از مبل شنی دارای پارچه ای درجه یک در ساختار رویه خود می باشد که کیفیت فوق العاده ای را در اختیار شما قرار می دهد. این محصول دارای رویه ای از جنس پارچه جاسمین می باشد که بسیار نرم و راحت است و علاوه بر آن یکی از مزیت های ایده آل آن را می توان ضد حساسیت بودنش دانست. از این رو با خیالی راحت می توانید از مبل شنی فوق برای انواع پوست های حساس نیز استفاده کنید و بهترین عملکرد را شاهد باشید.

توصیه می کنیم در هنگام خرید مبل شنی حتما به جنس پارچه استفاده شده در ساختار بدنه دقت کنید زیرا کیفیت محصول را تضمین می کند. پارچه رویه این مبل شنی قابلیت شستشو را دارد و دیگر نگرانی بابت ریختن مایعات و یا آلایندگی بر روی آن نخواهید داشت. علاوه بر پارچه رویه یکی دیگر از فاکتورهای مهم در هنگام خرید مبل شنی را می توان جنس متریال داخلی آن دانست؛ جایی که در این مبل شنی از فوم مخصوص خرد شده با تراکم بالا استفاده شده است. این تراکم بالای مبل شنی باعث شده تا راحتی فوق العاده ای داشته باشد و در کنار آن استحکام بی نظیری را به وجود آورد.

تمامی فوم های خرد شده داخلی این مبل شنی درون آستر پارچه ای قرار گرفته اند که مواد داخلی را از پارچه رویه جدا می کند.قابلیت تحمل وزن نیز از مهمترین معیارهای انتخاب مبل های شنی توسط افراد می باشد که پاسخگوی نیازهای آن ها است. به گفته تولیدی سازنده این مبل شنی باید بگوییم که تا وزن 200 کیلو گرم به راحتی می توانید از این مبل شنی استفاده کنید که از این رو ظرفیت یک و دو نفره بزرگسال را به راحتی تامین می کند.

ابعاد بزرگ این مبل شنی باعث شده تا علاوه بر حالت نشسته بتوانید در حالت خوابیده نیز از آن استفاده کنید و بهترین عملکرد را شاهد باشید. وزن کلی این مبل شنی به دلیل استفاده از متریال سبک در ساختار بدنه به خوبی کاهش پیدا کرده است و از هم رده های خود وزن کمتری دارد. این مبل شنی دارای وزنی بالغ بر 8 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی می توانید در خانه تکانی ها آن را جا به جا کنید. در بخش کف این مبل شنی یک زیپ بزرگ تعبیه شده است که قابلیت جداسازی مواد داخلی و همچنین پارچه رویه را برای شما فراهم می کند.

از این رو دیگر به راحتی می توانید در زمان دلخواه پارچه رویه را شسته و یا به مواد یونولیت داخلی آن بیافزایید و یا از آن بکاهید. همین حالا می توانید این مبل شنی دوست داشتنی را از طریق سبد خرید خود ثبت سفارش کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن آن را درب منزل و یا به صورت حضوری با مراجعه به نمایندگی اصلی اینتکس تهران تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...