هپی چیر راحتی اینتکس دو رنگ

کد ۷۷۶۳۰

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر سفید قرمز اینتکس از سری هپی چیر های گرد کارخانه اینتکس می باشد که با ترکیب رنگی زیبا و شاد توانسته توجه بسیاری از افراد را به خود جلب نماید. این محصول کاملا به صورت گرد طراحی شده است و از این لحاظ دارای یک ویژگی خاص بوده که به راحتی به اشکال موردنظر شما تبدیل خواهد شد. این انعطاف پذیری به دلیل وجود یونولیت های خرد شده در قسمت داخلی هپی چیر می باشد که با توجه به نرمی و برخورداری از ابعاد کوچک مومب انعطاف پذیری بالای محصول شده است. قابل ذکر است که شما می توانید در کمترین زمان ممکن تمام یونولیت ها را تخلیه و تعویض نمایید و یا با تغییر در حجم آن، این هپی چیر را به ابعاد مورد نظر خود تبدیل نمایید. رویه زیبا و خوش دوخت آن از جنس پارچه چرم مصنوعی تهیه شده است از انعطاف قابل قبولی برخوردار بوده و نیز بسیار مستحکم در برابر پوسیدگی و آسیب دیدگی می باشد. با توجه به موارد ذکر شده می توان دریافت که این هپی چیر از طول عمر بالایی برخوردار بوده و دارای تحمل وزن بالایی معادل 120 کیلو گرم می باشد که گزینه ایده آلی برای افراد با وزن بالا بوده و نیز با توجه به وزن اندک و 5 کیلو گرمی آن دارای قابلیت حمل آسان می باشد. برای تهیه این محصول می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب از کارگاه اینتکس دریافت نمایید.

هپی چیر سفید قرمز اینتکس دارای ابعاد مناسب و استاندارد و ساخته شده از پارچه چرم مصنوعی با دوختی ظریف و دارای شن های یونولیتی در ساختار داخلی می باشد که انعطاف پذیری قابل توجهی به محصول بخشیده است . این هپی چیر دارای وزن سبک و تحمل وزن بالا بوده و مناسب استفاده نوجان و بزرگسالان می باشد . خرید هپی چیر دو رنگ به صورت حضوری و اینترنتی و از تمام نقاط کشور از کمپانی اینتکسمقدور می باشد .

طول 70 سانتی متر
عرض 70 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
رنگ محصول قرمز سفید
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده تهران اینتکس 
نوع مبل یک نفره نوجوان و بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

 

هپی چیر راحتی اینتکس دو رنگ از سری هپی چیر های بزرگی می باشد که با بدنه روشنی که دارد می تواند توجه بسیاری از افراد را به خود جلب نماید . هپی چیر ها نمونه ای از مبل های نرم و منعطف هستند که می توانید از آن ها برای استفاده در محیط های خانگی همچون محیط های راحتی ، اتاق های خواب و همچنین گیم نت ها و محیط های کاری استفاده کنید . این محصول دارای وزن بسیار سبکی به نسبت مبل های چوبی می باشند و به راحتی می توانید آن ها را جا به جا کنید و از این نظر با مشکل رو به رو نخواهید شد . کیفیت متریال استفاده شده در بدنه این هپی چیر درجه یک می باشد و به همین خاطر طول عمر بالایی دارد و به همراه ضمانت کیفیت برای شما ارسال می شود . اگر قصد خرید هپی چیر بزرگسال دو رنگ اینتکس را دارید در ادامه این نقد و بررسی همراه ما باشید تا به صورت کامل این هپی چیر را برای شما به تحلیل بگذاریم .

یکی از اصلی ترین فاکتورهایی که در هنگام خرید هپی چیر باید به آن توجه داشته باشید ، جنس بدنه و متریال استفاده شده در ساخت آن می باشد . این هپی چیر دارای رویه ای ساخته شده از چرم مصنوعی می باشد که به صورت تک لایه به کار رفته است و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه دارد . این موضوع باعث می شود تا در وزن های بالا نیز بتوانید بدون دغدغه از این محصول استفاده کنید . این نوع چرم درجه یک می باشد و قابلیت تمیز کردن با پارچه خیس را دارد و بهتر است تا از شستشوی دائمی آن جلوگیری کنید اما برای تمیز نگه داشتن به راحتی می توانید از پارچه های نم دار استفاده کرده و به راحتی آن را تمیز نگه دارید .

اما برای راحتی هر چه بیشتر شما به هنگام جداسازی پارچه رویه از بدنه اصلی ، در بخش زیرین این محصول از آستر پارچه ای استفاده شده است . این نوع پارچه از نوع پارچه معمولی می باشد و وظیفه نگه داشتن یونولیت های داخلی را به عهده دارد . اما ماده اصلی تشکیل دهنده بدنه این هپی چیر را می توان یونولیت های مخصوص خرد شده دانست که به صورت دانه های ریز در آمده اند و با قرار گرفتن در تراکم بالا می توانند در عین استحکام ، بسیار منعطف و نرم نیز باشند . ابتدای خرید این هپی چیر ، با شکل ظاهری گرد رو به رو هستید اما پس از چند بار نشستن ، هپی چیر به خوبی حالت بدن شما را به خود می گیرد و باعث می شود تا بهترین فرم برای نشستن شما ایجاد شود که در استفاده های طولانی مدت با  خستگی مواجه نشوید . این مواد داخلی توسط زیپی که در بخش کف آن تعبیه شده است ، قابلیت جدا شدن از بدنه اصلی دارند و قابلیت شارژ شدن آن ها وجود دارد . با این احتساب می توانید پس از چند سال استفاده مجدد یونولیت های مخصوص را به صورت جداگانه از نمایندگی اینتکس تهران خریداری کرده و به داخل هپی چیر بیافزاید .

با توجه به استفاده از مواد داخلی درجه یک ، قابلیت تحمل وزن این هپی چیر به خوبی افزایش پیدا کرده است و به 120 کیلو گرم رسیده که در نوبه خود فراتر از استاندارد های جهانی می باشد . وزن این هپی چیر بالغ بر 5 کیلو گرم می باشد که با توجه به ابعاد بزرگی که دارد بسیار سبک می باشد و به سادگی می توانید آن را جا به جا کنید . تنوع رنگبندی این محصول نیز بسیار بالا می باشد و برای سفارش آن می توانید همین حالا از طریق روش های موجود در سایت سفارش خود را ثبت کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...