هپی چیر مشکی اینتکس

کد 421150

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,995,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر مشکی اینتکس از سری هپی چیر های چرمی مناسب بزرگسالان می باشد که به تازگی طراحی و به بازار عرضه شده است. این نوع طراحی استفاده از آن را در منزل و دفتر کار امکان پذیر نموده است. نشیمنگاه این هپی چیر گرد بوده و دارای یک تکیه گاه کوچک می باشد که ستون فقرات شما را در موقعیت مناسبی قرار داده و مانع از خستگی و یا گرفتگی عضلات می شود. رویه چرمی آن استحکام و طول عمر محصول را تا حد قابل توجهی افزایش داده است و در عین حال نرمی و انعطاف پذیری مطلوبی به آن بخشیده است. ویژگی مهم آن وجود یونولیت های خرد شده در ساختار داخلی هپی چیر بوده که بخش اعظم انعطاف پذیری محصول را ایجاد نموده است. این بونولیت ها بسیار نرم بوده و دارای ابعاد کوچکی می باشند. همچنین امکان تعویض آن به طور کامل و یا تغییر حجم آن وجود داشته که با استفاده از این ویژگی می توانید ابعاد آن را متناسب با نیاز خود تغییر دهید. علاوه بر این، رویه محصول ضد آب بوده و به سادگی تمیز خواهد شد و یا در صورت نیاز می توانید آن را تعویض نمایید. وزن هپی چیر تنها 5 کیلو گرم بوده و قادر است تا وزنی معادل 120 کیلو گرم را تحمل نماید. برای تهیه این محصول می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب از فروشگاه اینتکس دریافت نمایید.

هپی چیر مشکی اینتکس ساخته شده از بهترین متریال روز دنیا و با طراحی استاندارد دارای رویه ای چرمی و محتویاتی منعطف از یونولیت های خرد شده می باشد . این محصول مناسب استفاده تمامی گروه های سنی به ویژه بزرگسالان در منزل و دفتر کار می باشد . خرید هپی چیر بزرگسال به صورت حضوری و اینترنتی و از طریق کارخانه اینتکس از سراسر کشور میسر می باشد .

طول 110 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع 130 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

هپی چیر مشکی اینتکس را می توان از سری هپی چیر های چرمی با کیفیت ساخت بسیار بالا دانست که توسط فروشگاه اینتکس تهران تولید شده است و می توانید آن را در رنگبندی های بسیار متنوع در اختیار داشته باشید . هپی چیر های چرمی بیشتر علاوه بر محیط های خانگی در محیط های همچون آرایشگاه ها و محیط های کاری نیز مورد استفاده قرار می گیرند زیرا نسب به هپی چیر های پارچه ای از استایل رسمی تری برخوردار هستند و می توانید از آن ها برای پذیرایی مهمانان خود استفاده کنید . این محصول بسیار انعطاف پذیر می باشد و در هنگام استفاده به خوبی بهترین فرم را برای بدن شما ایجاد می کند تا در هنگام استفاده در طولانی مدت با خستگی رو به رو نشوید . اما اگر شما هم به همانند بسیاری از افراد قصد خرید هپی چیر اینتکس را دارید در ادامه این راه همراه ما باشید تا این محصول را به نقد و بررسی بگذاریم .

ابتدای امر بهتر است تا به سراغ جنس بدنه این محصول برویم ، زیرا تاثیر بسزایی در افزایش طول عمر هپی چیر دارد . تولیدی مبل شنی اینتکس در ساخت بدنه بیرونی این محصول از چرم مصنوعی درجه یک استفاده کرده است . این چرم مصنوعی بسیار مقاوم در برابر فشار و ضربه می باشد ، البته باید گفت که بهتر از پریدن بر روی این هپی چیر خودداری کنید زیرا در طولانی مدت می تواند آسیب هایی به بدنه بزند اما در صورت استفاده استاندارد می توانید سال ها از این محصول بهره مند شوید . دوخت های موجود در بخش رویه این هپی چیر به صورت کاملا ریز و با تراکم بالا ایجاد شده است تا بتواند در برابر فشار حاصل از استفاده افراد سنگین وزن نیز دوام بالای خود را به خوبی به نمایش بگذارد . به همین خاطر می توانید تا وزن 120 کیلو گرم از این محصول یک نفره استفاده کنید که برای افراد سنگین وزن نیز قابل استفاده می باشد .

اما بخش اصلی این هپی چیر که منجر به استفاده افراد سنگین وزن می شود ، به دلیل مواد داخلی با کیفیت این محصول است . در بخش داخلی این هپی چیر از یونولیت های خرد شده مخصوص استفاده شده است که با تراکم بالا درون آستر پارچه ای داخلی قرار گرفته اند و می توانند وزن های بالا را بر روی خود مهار نمایند . این مواد داخلی با تراکم بالا همانطور که اشاره شد درون یک آستر پارچه ای قرار گرفته اند تا به هنگام جدا شدن رویه این محصول از آن ، با به هم ریختگی مواجه نشوند . به همین خاطر به سادگی می توانید توسط زیپی که در بخش کف این محصول قرار گرفته است ، مواد داخلی و همچنین پارچه رویه را از بدنه اصلی جدا کنید . به این صورت این امکان برای شما فراهم می شود تا بتوانید چرم رویه را برای انجام شستشو از بدنه اصلی جدا کرده و یا با خالی کردن مواد داخلی اقدام به تعویض و یا شارژ فوم های داخلی نمایید .

لازم به ذکر است که تمامی مواد داخلی این هپی چیر به سادگی قابل شارژ شدن و یا تعویض به صورت کلی می باشد و به صورت جداگانه می توانید آن را از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید که از قیمت های پایینی نیز برخوردار هستند . وزن این هپی چیر 5 کیلو گرم می باشد و در بخش بالای تکیه گاه یک عدد دستگیره دارد که برای جا به جایی بسیار کاربردی است . خرید هپی چیر اینتکس را با کیفیت فوق العاده می توانید از نمایندگی اینتکس تهران انجام دهید و خریدی لذت بخش و مطمئن داشته باشید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...