هپی چیر گرد دو رنگ اینتکس

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,250,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر گرد دو رنگ اینتکس محصولی با ترکیب رنگی جذاب و ظاهری شیک که قابل استفاده در منزل و محیط کار برای هر گروه سنی با هر وزنی می باشد . این هپی چیر دارای بدنه ای از جنس چرم مصنوعی بوده که کاملا ضد آب است و تمیز کردن آن کاری بسیار راحت می باشد . این رویه در کنار زیبایی از استحکام و کیفیت مطلوبی برخوردار بوده و بر اثر برخورد با اشیاء و یا جا به جایی و نشست و برخاست دچار آسیب دیدگی نخواهد شد . علاوه بر این طراحان کارخانه اینتکس این قابلیت را برای محصول ایجاد نموده اند که در صورت تمایل قادر به تعویض رویه و رنگ هپی چیر خود باشید . انعطاف پذیری قابل توجه آن موجب شده است که با هر بار نشستن بر روی محصول به سرعت شکل بدن شما را به خود گرفته و آن را در حالت مطلوبی قرار دهد . این انعطاف به سبب وجود یونولیت های خرد شده در ساختار داخلی محصول بوده که با دارا بودن نرمی و ابعاد کوچک این ویزگی محبوب را برای شما به ارمغان آورده است . علاوه بر رویه ف شما می توانید با تعویض و یا تغییر در حجم محتویات داخلی ، این هپی چیر را به ابعاد و شکل دلخواه خود تبدیل نمایید . وزن این هپی چیر با توجه به کیفیت عالی آن بسیار ناچیز و در حدود 6 کیلو گرم می باشد و قادار است تا وزنی بالغ بر 150 کیلو گرم را تحمل نماید . اگر شما نیز مجذوب این هپی چیر زیبا شده اید می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب از شرکت اینتکس تحویل بگیرید.

هپی چیر گرد دو رنگ اینتکس با رویه ای جذاب و دو رنگ و ساخته شده از چرم مصنوعی و حاوی شن های یونولیت با انعطاف پذیری بالا و قابلیت تغییر شکل با وزن اندک و تحمل وزن بالا مناسب استفاده برای افراد با وزن بالا می باشد . خرید هپی چیر دو رنگ به صورت حضوری و اینترنتی  از طریق کارخانه اینتکس از تمام نقاط کشور مقدور می باشد .

طول 85 سانتی متر
عرض 85 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
رنگ محصول آبی زرد
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده تهران اینتکس 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

 

هپی چیر گرد دو رنگ اینتکس از سری هپی چیر های دو رنگ محبوب می باشد که در رنگ های مختلفی به بازار عرضه شده است و به خوبی توانسته توجه بسیاری از افراد از جمله جوانان را به سمت و سوی خود جلب کند . هپی چیر های دو رنگ اغلب مورد استفاده جوانان قرار می گیرند و محیط استفاده از آن ها را می توان اتاق های خواب ، آرایشگاه ها و همچنین گیم نت ها و بسیاری از محیط های خودمانی دانست که برای نشستن یک نفر می تواند هپی چیری مدرن و منعطف را تامین کرد . اما اگر شما هم قصد خرید هپی چیر دو رنگ اینتکس را دارید می توانید در ادامه این راه همراه ما باشید تا اطلاعات این محصول را به طور کامل به نقد و بررسی بگذاریم .

ابتدای بررسی این محصول باید به سراغ شکل ظاهری آن برویم جایی که این هپی چیر دارای ابعاد بزرگی می باشد و ساختاری دایره ای و یکدست را در ابتدای استفاده به خود اختصاص داده است . اما این ساختار دایره ای پس از یک بار نشستن به صورت فرم دار در می آید و نشیمنگاهی در آن ظاهر می شود که در بخش پشتی خود دارای یک تکیه گاه کوچک است . به این صورت می توانید به صورت راحت بر روی هپیچیر بنشینید و از دیدن فیلم مورد علاقه خود لذت ببرید . اما بخش دیگری از این محصول که باید مورد بررسی قرار بگیرد وزن آن می باشد . ابعاد بزرگ این هپی چیر به همگان این حس را تلقی می کند که دارای وزن بسیار سنگین و غیر قابل جا به جایی است اما با توجه به استفاده از متریال درجه یک و سبک در ساخت این هپی چیر ، وزنی بسیار ناچیز و بالغ بر 6 کیلو گرم دارد که برای جنسی در این ابعاد واقعا سبک است .

اما جنس بدنه از مهمترین عواملی می باشد که در هنگام خرید باید به خوبی مورد توجه قرار بگیرد زیرا تاثیر بسزایی در افزایش طول عمر محصول خواهد داشت . جنس رویه این محصول از نوع چرم مصنوعی درجه یک می باشد که کیفیت ساخت بالایی دارد و با توجه به تست های صورت گرفته به راحتی می تواند مورد استفاده افراد سنگین وزن قرار بگیرد . این نوع چرم مصنوعی به صورت کاملا ضد آب می باشد که درزهای آن توسط دوخت های متراکم و ریز به صورت کامل پوشانده شدهاست و برای تمیز کردن آن می توانید از مقداری آب به همراه پارچه های تمیز کننده استفاده کنید . در خصوص تمیز کردن هپی چیر های چرمی این پیشنهاد را به شما داریم که تا به صورت مداوم اقدام به شستشو نکنید و در بازه های زمانی استانداردی آن را تمیز کنید .

اما بخش اصلی هپی چیر ها را می توان مواد داخلی آن ها دانست ، مواد داخلی که در این محصول ساخته شده از فوم های خرد شده ریز می باشد که به صورت دانه های گرد در آمده اند . این دانه ها به صورت متراکم درون آستر پارچه ای قرار گرفته اند و می توانید بدون به هم ریختگی از بدنه اصلی جدا کنید . اما شرکت اینتکس برای دسترسی هر چه راحت تر به مواد داخلی این محصول ، در بخش کف آن زیپی بزرگ را تعبیه کرده است که توسط آن می توانید فرم مواد داخلی را عوض کرده و یا اقدام به شارژ مواد و یا تعویض آن ها نمایید . همچنین علاوه بر این اعمال ، امکان جداسازی رویه هپی چیر از بدنه اصلی نیز برای انجام شستشو وجود دارد . تحمل وزن این محصول با توجه به ظرفیت یک نفره ای که دارد 150 کیلو گرم می باشد که فراتر از استاندارد و قابل استفاده برای افراد سنگین وزن نیز است .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...